Tyskstuk / japanträff IDAG

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
17 maj 2014 · 335 Inlägg

Hej.

Såg att det inte fanns någon tråd om den årliga tyskstuk / Japan träffen i Katrineholm som är IKVÄLL den 17e maj vid Coop på lövåsen så om ni inte har nått planerat så dra dit!!!  Så det blir någe folk utifrån iallafall....... Dåligt av de som håller i träffen dock så skyll på de.

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
sisu1986
18 maj 2014 · 370 Inlägg

Förra året va det riktigt mycke bilar o bra träff men kan tyvär inte säga detsamma om det som va ikväll, riktig besvikelse med ca 20 lite finare bilar

Låt Turbon Glöda
Toyota Supra TT "Supra Sisu" (1993)
Ulf_W bilder.ulfw.se
18 maj 2014 · 1 103 Inlägg

sisu1986 skrev:
Förra året va det riktigt mycke bilar o bra träff men kan tyvär inte säga detsamma om det som va ikväll, riktig besvikelse med ca 20 lite finare bilar

Kanske berodde på att ingen visste att den var...

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Tribbe SAAB♥SUBARU
18 maj 2014 · 1 636 Inlägg

Precis jag hade ingen aning om den.. Var en Strängnäsbo som frågade mig om jag skulle på träffen. Hade inte han frågat hade jag aldrig vetat om den.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
H_landen
18 maj 2014 · 227 Inlägg

va dåligt med bilar , men det är ju bara p,g,a att det var väldigt dåligt med utlägg om att det var träff! nu tar vi nya tag o hoppas nästa blir grym istället!

BMW 525i e34 "Turbo" (1994)
BMW 518i e28 "My" (1987)
BMW 528i e28 "Static . Daily" (1987)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
19 maj 2014 · 3 519 Inlägg

Jag väntar på att den tråden Tribbe har lagt ut ska tas bort så jag kan skapa en ny. Då jag och Micke Carlsson har snackat ihop oss lite grann. Den nya träffen som är den 12/7 hoppas jag nu kommer bli mkt större!

Senast redigerat av user_name (19 maj 2014)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang