Inbrott i mitt källarföråd

Volvo-V40-T4
1 juni 2014 · 208 Inlägg

Hej på er alla biltokiga människor.

Det är så att jag har haft inbrott i mitt källar förråd i Majorna området.
Hade en halv Volvo V40 T4 -98/99 ståendes där.
Nyrenoverad motor. Underdelen satt i ett motorstativ och toppen stod på bordet/bänken.
Nya krängningsstag och stabiliseringsstag i kartong låg i bänken ihop med komplett bussningssats till hela bilen. (Blåa)
3"  avgassystem nytt i rostfritt komplett med monterings detaljer i kartong. (Feretta)
Nya 17" fälgar med däck 2x 215/40/17 + 2x 225/40/17 satt det på.
2st 6 kolvsok med adapterplattor till V40 och belägg samt nya bromsskivor och belägg till hela bilen.
Nya bromsrör komplett till hela bilen.
1st grundmålad frontspoiler liknande den som ni kan se på mina bil bilder. (75% lik)
3st stora hylsnyckel satser varav 1 va helt ny och fortfarande inplastad.
6st pallbockar.
Bilstereo med stor GPS skärm med 6st högtalare och kablageliggandes i en banan kartong.
Finns säkert saker jag glömt i all hast.

Du/ni som har information som leder till att jag återfår sakerna kan ringa mig på  070 - 664 68 69.

15.000:-/dela på till den/dom som hjälper mig att återfå dessa saker.



Mvh
Micke

Prata utan att tänka är som att torka sig i röven innan man skiter
Volvo V40 T4 "M.A - Emma" (2003)
Mew
1 juni 2014 · 2 160 Inlägg

Sjukt tråkigt när sådant händer. hmm Håller ögon och öron öppna. Ska hålla koll på Blocket och andra div säljessidor.

Edit: Har du en bild på fälgarna?

Senast redigerat av Mew (1 juni 2014)

Volvo-V40-T4
1 juni 2014 · 208 Inlägg

Mew skrev:
Sjukt tråkigt när sådant händer. hmm Håller ögon och öron öppna. Ska hålla koll på Blocket och andra div säljessidor.

Tack för det.
Nypriset är på över 100.000:-

Prata utan att tänka är som att torka sig i röven innan man skiter
Volvo V40 T4 "M.A - Emma" (2003)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 juni 2014 · 14 056 Inlägg

Tänk att det finns så många människor som vill ha en massa saker men dom vill inte betala för dom. Det är sorgligt.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
FLindgren
1 juni 2014 · 5 089 Inlägg

Någon måste ju sätt något. Dom måste ju gått några vändor fram och tillbaka för att fått med sig allt detdär..

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo-V40-T4
1 juni 2014 · 208 Inlägg

FLindgren skrev:
Någon måste ju sätt något. Dom måste ju gått några vändor fram och tillbaka för att fått med sig allt detdär..

Det hände under natten. Man hör knappt någonting ifrån källaren. Sedan finns det utgång på gaveln på huset och där finns inga fönster tyvärr.

Det tråkiga är att IF försäkrings bolaget inte litar på mig. Skall byta bolag då jag inte vill ha med dom att göra längre.

Prata utan att tänka är som att torka sig i röven innan man skiter
Volvo V40 T4 "M.A - Emma" (2003)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 juni 2014 · 14 056 Inlägg

Volvo-V40-T4 skrev:

FLindgren skrev:
Någon måste ju sätt något. Dom måste ju gått några vändor fram och tillbaka för att fått med sig allt detdär..

Det hände under natten. Man hör knappt någonting ifrån källaren. Sedan finns det utgång på gaveln på huset och där finns inga fönster tyvärr.

Det tråkiga är att IF försäkrings bolaget inte litar på mig. Skall byta bolag då jag inte vill ha med dom att göra längre.

Förstår dig!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
MickeEng
1 juni 2014 · 480 Inlägg

Fasan vad tråkigt, att inte folk kan låta bli andras saker. Måste ju haft en mindre skåpbil eller släp för att få med sig alla grejor. Knacka lite dörr kanske om någon sätt nått. Don´t woory about a thing  jo ja tackar ja.

Volvo V50 "MrWhite" (2004)
Ford Taunus (1978)
turbo98
1 juni 2014 · 1 362 Inlägg

Vettemannen skrev:

Volvo-V40-T4 skrev:

FLindgren skrev:
Någon måste ju sätt något. Dom måste ju gått några vändor fram och tillbaka för att fått med sig allt detdär..

Det hände under natten. Man hör knappt någonting ifrån källaren. Sedan finns det utgång på gaveln på huset och där finns inga fönster tyvärr.

Det tråkiga är att IF försäkrings bolaget inte litar på mig. Skall byta bolag då jag inte vill ha med dom att göra längre.

Förstår dig!!

/Benny

samma härhmm var inbrott i vårt garage i sommras...

Digital_Kicker
1 juni 2014 · 3 721 Inlägg

Sånna människor borde skjutas direkt

Volvo-V40-T4
1 juni 2014 · 208 Inlägg

MickeEng skrev:
Fasan vad tråkigt, att inte folk kan låta bli andras saker. Måste ju haft en mindre skåpbil eller släp för att få med sig alla grejor. Knacka lite dörr kanske om någon sätt nått. Don´t woory about a thing  jo ja tackar ja.

Både jag och snuten har knackat dörr utan framgång. Inte ett javla spär finns det förutom en släp märke som lika gärna jag kan ha gjort när jag ställde in sakerna.

Prata utan att tänka är som att torka sig i röven innan man skiter
Volvo V40 T4 "M.A - Emma" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang