StåhlgrenDesign's Evo 8, Widebody TimeAttack

Efter att hela mitt liv strävat efter att köpa mig en Mitsubishi Lancer Evolution så blev jag äntligen ägare till en svart Evo 8:a den 10/12 2011. Och sedan dess har bilen gått igenom diverse modifikationer. Det har varit en resa från att vara en helt vanlig gatbil, mot målet, en fullfjädrad banbil. Bilen byggs för att jaga tider och för att jag ska ha så kul som det bara är möjligt! Följ gärna med på resan, det händer saker hela tiden! :)
  • 277 Följare
  • 376 522 Visningar
  • Uppdaterades senast 3 maj 2016
fabbemannen
9 juni 2014 · 278 Inlägg

Härligt du kommit igång igen Anton! Ser mycket bra ut:)

Mitsubishi Evo IX "Evon" (2007)
StahlgrenDesign Virtuell Designer
17 juni 2014 · 545 Inlägg

Softishman skrev:
Vågra vägra FB!!!!!

Haha förlåt Fredrik wink

fabbemannen skrev:
Härligt du kommit igång igen Anton! Ser mycket bra ut:)

Tackar! big_smile

-------------------

Så, här kommer äntligen en liten summering på vad som hänt nu det senaste! smile

Siktet var alltså inställt på Gatebil Mantorp, och lyckades vi komma iväg? (för er nu som har mig på FB och följer mitt projekt så vet ni redan svaret)
Och för er alla andra så kan jag säga lyckades vi komma iväg! big_smile

Men det var inte helt utan komplikationer, det fanns några timmar som vi inte alls trodde att vi skulle komma iväg.
Mer om detta här nedan!
Så här kommer lite bilder med tillhörande text! smile

Vi börjar den 4 juni, alltså drygt 10 dagar innan bilen skulle vara klar, då såg det ut såhär:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-e7025130a075ca4a99997c776b689919.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-04eb191d0dd237460b4fc2268703a619.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-525b5dac68ac921209031ca5bbe16936.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-f7ba69abe47f86c9b6c1572c43768554.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-b3271654f27144bc87799025f59f856b.jpg
Kapade ur original förstärkningar i golvet för att göra nya stolsfästen, samt monterade plastrutorna.

Vidare till 6 Juni, börjat tillverka stolsfästen till förarstolen och få till en bra sittposition:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-2f759a22e17eee88fa2fc1c80743cf04.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-532d319067eca60f1e0bf3e868120528.jpg

Sedan så var det dags för bältesstag i buren, brorsan som svetsar:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-35853c094fb4b9e6a479905525199edf.jpg

Tur att kofferten fortfarande är någorlunda rymlig wink
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-be849fd4233c17ffe0226888822224b7.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-0540b2a1ef40f563443f89700bc2ee02.jpg

Sen så fick vi upp bilen på pallbockar den 8 Juni så vi kunde börja med servicen av kamrem mm:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-478d5ad79e736595aa0cd40b22678cfe.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-e3c92e9c4272cac499b04cb469f9551f.jpg

Tack till alla vänner som kom förbi och gav en hjälpande hand! <3
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-3a1d577321649210f5ea6def5f8bf2c1.jpg

Nya stålomsupnna bromsslangar monterades tillsammans med nya broms-belägg i fram: (ångrar att jag inte bytte belägg i bak också, mer om det längre ner i posten..)
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-bb967a1cb42ad708ab0a19cfe0b76f68.jpg

Detta fotot är tagit hyfsat sent den 9:de, jag började då känna en viss stress i kroppen om att vi inte skulle hinna klart med allt:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-78d5464af7e0ee5f9b52d867e09f025e.jpg

Här är klockan strax efter 04.00 på morgonen den 10:de efter ett lyckat kamremsbyte:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-6b09f2c84de72a9026c4068cf78b5c61.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-721d312ef756ca23518ff5ec3e95bb0b.jpg

Sedan plockades hela motorn ihop och servicen av motorolja/filter skulle påbörjas, och nu började det jävlas. (natten 10-11)
Vi har under vintern sett att det läckt lite olja under motorn, men inte mycket alls. Så när tråget monterades bort och vi undersökte saken närmare så hittade vi hål i tråget..
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-92b127ec72f7c4b2362354511abb4059.jpg

Om ni ser "dubbelplåten"/kanten på bilden där droppen hänger, så kom vi snabbt fram till att detta var boven i dramat..
Eftersom den bara sitter punktad så har det förmodligen krupit in vatten, sten, grus och skit som legat där och skavt hål sakta men säkert.

Oljetråget monterades ner:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-88bbd0bb3fa4c3a79e8488ed7f2e14ed.jpg

Hål(en) lokaliserades, hittade faktiskt 2 när vi började gå lös med stålborsten:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-c58f467b248214eedb794e70a0587435.jpg

Svetsat:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-45eb221937352a5cbdd2ed0bd7e4d5c2.jpg

Rostskydd och lack:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-c6d9392cf708214051ae42a4bcefba0c.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-6fdda594ca9a188988ca843f2f635460.jpg

Sedan monterades allt ihop igen och vi gjorde klart servicen på motorn, och återigen hann klockan bli strax efter 04.00 på morgonen (den 11:e) när nyckeln vreds om för första gången sedan jag ställde in bilen i höstas!
Kändes oerhört skönt att allt startade utan komplikationer efter att ha varit och härjat i typ hela elsystemet mm..

Så efter vi hade låtit motorn gå några minuter så packade vi ihop och åkte hem för att sova, i godan tro att vi "bara" skulle montera ihop resten när vi vaknade igen.

Men nu gick det åt helvete, igen. I dubbel bemärkelse. Det var nu som jag verkligen började tvivla på om vi verkligen skulle till Gatebil eller inte.
Klockan var ca 12 när vi kom tillbaka till garaget igen den 11:e (onsdag) efter några få timmars sömn. Så med drygt 27 timmar kvar till besiktning så märkte vi till vår stora besvikelse att oljetråget fortfarande läckte olja..

Så det fanns inget annat att göra än att tömma motorn på olja och montera ner skiten, igen..
Och medan vi låg där så fick jag till min stora förvåning se att oljekylaren också hade börjat läcka olja!
Oljekylet har alltid varit lite böjt i yttersta flänsen sedan jag köpte bilen. Men nu hade det också sagt upp sig och börjat läcka!

Så då var det bara att att montera ner det och rengöra det, samtidigt som man febrilt letade efter någon kunnig som kunde svetsa i aluminium.
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-738c06a3b9ccde4a8989c539aacf873d.jpg

Här syns en liten spricka och hål efter jag rotat runt med lite stålborste:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-fa39cb3cfa4ec9790b663cd58a4b2ce4.jpg

Och när vi äntligen fick tag på någon som kunde svetsa (Henrik Ek, STORT TACK!!) så blästrades först ytan, och då fick vi verkligen se hur det såg ut:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-8ef8f4d465a27e8a00e1ebd7a538bc7e.jpg

Så det var bara låta svetsen kladda på för att få allt tätt:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-cb8a6ac9f3a3fadb50f6f4c36d61bf33.jpg

Klart! Saknas bara lite färg här:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-9328f426e4f98195578d879c8c9cf73c.jpg

Och när vi äntligen hade fått både tråget och kylet tätt så kunde monteringen av allt börja på riktigt!
Detta fotot är tagit någon gång på natten mellan onsdagen/torsdagen:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-862626a532fca39e3d356695a1ebc074.jpg

Och det blev inte mycket sömn mellan onsdag/torsdag, det var ingen idé att lägga sig om vi skulle ha en chans att hålla vår deadline.
Så klockan 09.00 på torsdagsmorgonen kunde jag äntligen köra ur bilen ur garaget för att tvätta den och lufta bromsarna riktigt!
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-a3787438f70ffe9baa310a3037259a0d.jpg

Och det där med att lufta bromsar på Brembo-OK vet säkert många om, men vi missade det toltat. Vi luftade koppling och bromsar i typ 2 timmar innan vi upptäckte att det fanns en nippel till på baksidan av varje OK.. (inte bra med för lite sömn..)
Så när allt det var klart så bar det av till besiktningen, hela 3 timmar tidigare innan vår deadline! big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-9a476bc0fc676782d0be4990d6d1691f.jpg

Och hur gick det på besiktningen då?
Tjaa.. Jag hade ju räknat med en månad, och det var precis det jag fick. De orkade bara skriva upp 5st 2:or. Och sedan fick vi ett föreläggande om regbes efter en månad.
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-f25317f5e35742e61225c76179e2396e.jpg

Så det var väl rätt så väntat tongue
Men nu kan jag köra henne i "lugn och ro" fram tills mitten på Juli månad.

Well well, efter bilen hade besiktigats så rullade vi hemåt och bilen började packas inför fredagens resa till Gatebil på Mantorp! Så efter att ha varit vaken i 35 timmar i streck däckade jag innan jag hann lägga huvudet på kudden! 6 timmars sömn senare så var bilen fullastad och tankad innan det bar iväg 30 mil mot Mantorp!
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-b5b280aefafd0f3c27b9b5fa7669e543.jpg

Och sedan var det bara en ren fröjd att äntligen få köra henne på banan igen! <3
Vi avverkade totalt 20 mil på banan under dessa 3 dagar på Gatebil, vi märkte väldigt snabbt att det inte gick att pressa några tider bland alla driftingbilar, gulflagg, däckrester och grushögar. Så bilen utrustades med 3 GoPros och agerade kamerabil åt Onroaders.com den största delen av helgen där vi jagade lite balla vinklar och full action!
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-7cde64caa4fc0e62ffdcab4633aa1fa2.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-1bf1dc1fb23c72268b8ebc5949057c38.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-a524038c6d1a2164970ab66cf89aaf95.jpg

Ultimata follow bilen wink Här låg vi hack i häl på Olle Olsson i hans BMW, herrejävlar vilken duktig förare detta är!
(Foto av Addes Foto) Finns lite kort klipp att se här från just detta: http://www.garaget.org/video/145236
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-5d12e406f681ad24b152411ff03fecd2.jpg

Och efter brorsan åkte ut för att jaga Alexander Granlund ett par varv så kom han tillbaka med typ ett halvt däck i fronten:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-51fe5687ba71fbb3299377c803a006f7.jpg

TOP 3 bästa sakerna jag fick väja för på Gatebil som låg på banan:
-Vindruta (glas)
-Drev/löprulle (typ till vattenpump..?)
-Moln av däckrester efter att en 940 sprängde däcket mitt framför bilen. (spektakulärt att se, kommer film längre fram på Onroaders.com)

Men hela helgen var inte smärtfri, på lördagseftermiddagen så försökte vi jaga Suprajezzica i hennes Porsche.
(Jävlar i helvete vad den rör på sig för övrigt)
Så efter ett par stenhårda inbromsningar från 210km/h på rakan blev detta resultatet:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-3fc745c502140dbac9531e6c0b9affd8.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-a5f2b776d1ebf70992f31cbdaee6b306.jpg
Bromsbeläggen i bak sa upp sig!
(om ni orkat läsa hela posten så kan ni nu förstå att jag ångrar att jag inte fixat nya bromsar bak ännu..)
Så större delen av kvällen gick ut på att försöka jaga reda på bromsbelägg i bak.
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-d4123133c11a3ffb03113cbb9253bf3b.jpg

Och jag vill här rikta ett STORT TACK till Klas i sin svarta Evo (5:a?) som var oerhört snäll att låta mig meka loss hans belägg bak efter att han körde sönder drivaxeln höger fram på sin och tyvärr fick packa ihop för helgen.

Så vi kunde ändå köra vidare under hela söndagen sedan! smile

Allt som allt är jag oerhört nöjd över hur bilen uppför sig på banan!
Det saknas definitivt effekt i motorn. Men väghållningen är helt underbar!
Vi passade på att väga bilen i torsdags också innan besiktningen, och bilen har nu mera en totalvikt på 1360kg! Dvs att vi har bantat bilen ungefär 200kg från original! Vilket är helt fantastiskt med tanke på att buren väger sina kilon också. Så jag är ruggigt nöjd med den siffran! Fast det hade inte varit fel att kunna komma ner på 1200kg gränsen.. wink
Men nu längtar jag till ett event där jag slipper ta hänsyn till bilar runt omkring mig, oväntade grushögar och däckrester på hela banan. Så man verkligen kan se vad bilen är kapabel till att prestera!

Så när vi äntligen hade kommit hem på söndags-kvällen så såg hela bilen ut såhär:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-4b774e6c08a0e84e472ea840448f602b.jpg
Däckrester över HELA bilen.
Så det var bara tvätta för att få bort det värsta, sitter fortfarande mycket gummirester utsmetat på hela bilen. Så det får väl bli en polering inom en snar framtid för att få bort det också.. tongue

Passade ändå på att knäppa ett par foton strax efter 01.00 på natten söndag/måndag:
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-9f30cdbad96d251012d79dfc7bf20700.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-13ecaad23e16e29cc527516674469285.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-06436b0300e6e1770d77d3b46d6f80fe.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-bb9f7ca1fdfee2af6c8a4f57857b1587.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-ab5d68690c165f4a06eca1301d4a2181.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-601e53210d644e68a4bb435a5826c526.jpg

SÅ!
Det var nog allt för denna gången wink Blev väldigt mycket bilder och text, så hoppas ni orkat läsa allt!

Kör lugnt,
//Anton

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Sers
17 juni 2014 · 251 Inlägg

Va framme o kikade på din bil nere på campingen (vi bodde typ brevid varann) helt klart en av de ballaste evo 8orna i sverige!!

Mazda Miata MX5 "Daily" (1991)
G-Bruno ArtDirector
17 juni 2014 · 462 Inlägg

Roligt å se att du fick köra på Mantorp! Å alltid lika underhållande att läsa dina inlägg! smile

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
JohanWi
17 juni 2014 · 20 Inlägg

Som ovan skriver, alltid lika kul att läsa dina inlägg! Och fan vad fräsch Evon är smile

Softishman Fixare
17 juni 2014 · 284 Inlägg

Vilket jobb du gjort Anton!!! Har du sovit ikapp ännu? Bilen blir bara bättre och bättre!!! big_smile

---<Softishman>----
Audi RS4 "APR stage3 och Accuair I-level" (2006)
pontiacen
18 juni 2014 · 1 080 Inlägg

Helvete vad bra jobbat, kul oxå att du fick åka lite till slut! smile

The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
JKDesign
18 juni 2014 · 4 442 Inlägg

Instämmer till föregående, riktigt grymt jobbat wink Förmodligen skulle det arbetet tagit flera veckor under normala omständigheter!

Motiverande!!!

Saab 9-5 NG AERO TTID4 2011 "Luckapålut" (2011)
Saab Ng9-5 Aero Turbo6 XWD HIRSCH "Fullutrustad" (2011)
Saab 9-5 AERO SS "Luckapålut" (2004)
Ikrana
18 juni 2014 · 105 Inlägg

Kul att du kom dig iväg till Mantorp Anton, bilen ser riktigt fet ut !
har du funderat ut hur du skall göra framöver med bilen, skall du ha den på väg fortf eller skall du bara ha den till bana ?

Honda S2000 (2007)
StahlgrenDesign Virtuell Designer
18 juni 2014 · 545 Inlägg

Sers skrev:
Va framme o kikade på din bil nere på campingen (vi bodde typ brevid varann) helt klart en av de ballaste evo 8orna i sverige!!

Kul att höra! big_smile Haha du kunde ju kommit fram och sagt hej! big_smile

G-Bruno skrev:
Roligt å se att du fick köra på Mantorp! Å alltid lika underhållande att läsa dina inlägg! smile

Tack så mycket! smile Ja det var verkligen skönt att få dit den och rasta den på banan! big_smile

JohanWi skrev:
Som ovan skriver, alltid lika kul att läsa dina inlägg! Och fan vad fräsch Evon är smile

Tackar!! Kul att höra! big_smile

Softishman skrev:
Vilket jobb du gjort Anton!!! Har du sovit ikapp ännu? Bilen blir bara bättre och bättre!!! big_smile

Tack Fredrik!! smile Haha nej inte ännu.. Det var ju inte direkt tidiga kvällar på Gatebil heller, så känner mig fortfarande lite sliten wink

pontiacen skrev:
Helvete vad bra jobbat, kul oxå att du fick åka lite till slut! smile

Tack! big_smile Ja det var det verkligen! smile

JKDesign skrev:
Instämmer till föregående, riktigt grymt jobbat wink Förmodligen skulle det arbetet tagit flera veckor under normala omständigheter!

Motiverande!!!

Tack så mycket! smile Jo under normala omständigheter i vanlig takt hade det nog gjort det. Men jag gillar att jobba under press wink Men sedan hann jag inte med riktigt allt heller, fick aldrig golvet på interiören lackat som jag ville. Men det är ju hyfsat lätt fixat nu i efterhand smile

Ikrana skrev:
Kul att du kom dig iväg till Mantorp Anton, bilen ser riktigt fet ut !
har du funderat ut hur du skall göra framöver med bilen, skall du ha den på väg fortf eller skall du bara ha den till bana ?

Tack! big_smile Jag står i valet och kvalet där, allra helst skulle jag nog vilja ha tag på en smidig biltransport nu framöver för att slippa besiktning och allt sånt där. Det är ju ändå onödigt slitage på grejerna när man åker alla mil fram och tillbaka till banträffarna mm. Samt att man aldrig är riktigt säker på om man kommer där ifrån med en hel bil. Då är det lättare att ta det på trailer smile

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Softishman Fixare
18 juni 2014 · 284 Inlägg

Du Anton, du har inte några belägg fram liggandes?! Eller vet någon som har? Gärna något bättre än original men inga race belägg...
Har köpt nya bromsar till min Golf och det är Brembo ok, samma som evo 6-10 och STI med flera...

---<Softishman>----
Audi RS4 "APR stage3 och Accuair I-level" (2006)
StahlgrenDesign Virtuell Designer
18 juni 2014 · 545 Inlägg

Softishman skrev:
Du Anton, du har inte några belägg fram liggandes?! Eller vet någon som har? Gärna något bättre än original men inga race belägg...
Har köpt nya bromsar till min Golf och det är Brembo ok, samma som evo 6-10 och STI med flera...

Jag har mina original belägg bara som satt i fram, och de är typ 3mm kvar på dom.. tongue Annars vet jag tyvärr inte någon som har hmm

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
StahlgrenDesign Virtuell Designer
30 juli 2014 · 545 Inlägg

Gatebil Rudskogen 2014, main event!

Denna gången höll bilen ihop bättre än på Mantorp, dvs att inget strulade överhuvudtaget! Vilket är jäkligt skönt! big_smile
Men det blev där emot inte lika mycket körning som på Mantorp då det var lite mer bilar på Rudskogen.. Fredagen var fullbokat av bilar, så blev bara körning på lördagen.
Som många kanske vet hände en hemsk olycka på söndagen och därmed uteblev körningen för vår del där också.

Eftersom det inte är lönt att försöka jaga tider bland alla driftingbilar, däckrester, grushögar mm. så riggades 4 kameror på bilen och det blev en hel del jagandes av duktiga driftingförare istället!

Håll till godo med några filmer och bilder här nedan! big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-641fd3cb0298f8062d1f6a19ee561dd2.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-407ad57ae3417543beaea4eb78a92902.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-ee47cd42dbb9798ec0efa3d9af7a21e6.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-7a3cd4ea8913690d15a399d1a63b5156.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-d9fcbd322714ed23641b2655a8720b00.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-3820be10b27ce0d69f677ef6b2b0175f.jpg

Filmer från bresladd kvalet när vi jagar några bilar:
Tobias Olofsson:



Christian Erlandsson


Rasmus Möller:


Calle Linnarsson:


Mazda Mx5 Boosted LS


Mitsubishi Evo LS



----------------------

Och nu efter man har kört bilen rätt hårt på bana så börjar man märka vart man skall lägga krutet till nästa säsong och hur kommande uppgraderingar kommer att se ut.
Så därför har det nu sakta men säkert börjat ramla in lite delar för att utveckla bygget! big_smile

Nya tryckrör i rostfritt med V-bands anslutning för att kunna börja montera lite Nuke prylar! cool
https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91827/91827-fc244538fb786041924de643262b3e32.jpg

So, here is where the fun begins.. cool big_smile

Stay tuned!

//Anton

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
TurboEmil Mitsubitchi
30 juli 2014 · 26 Inlägg

Keep it up Anton!

Softishman Fixare
30 juli 2014 · 284 Inlägg

Snyggt bakhjulslyft på dom sista bilderna!!!!

---<Softishman>----
Audi RS4 "APR stage3 och Accuair I-level" (2006)
StahlgrenDesign Virtuell Designer
31 juli 2014 · 545 Inlägg

TurboEmil skrev:
Keep it up Anton!

Tack Emil! big_smile

Softishman skrev:
Snyggt bakhjulslyft på dom sista bilderna!!!!

Haha ja det gick bra fort där! wink

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Vilot
3 augusti 2014 · 495 Inlägg

Sköna bilder.
Gatebil är kul dock gillar jag själv inte att köra bland alla drifters, gjorde det något år sen i Gatebil Våler och var nära på att köra in i ett flertal medans de fjantades.

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Volkswagen UP GTI "Elvira" (2018)
Honda Accord Type-R "Dr.Jekyll and Mr.Hyde" (1999)
Daugaard
19 februari 2015 · 244 Inlägg

Hur går det här Anton?

JDMCRAZE
19 februari 2015 · 2 077 Inlägg

Ja anton hur gåre?

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
robin_civic
19 februari 2015 · 1 391 Inlägg

ja anton?

Meeee
Honda Civic "MB3" (2000)
Honda Civic EK4 "EK2420" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang