Säkna bilen - Hjulinställning?

AK-TUNING Four rings to rule them all
1 juni 2014 · 227 Inlägg

Hej,

det är nu dags att sänka bilen. Ett H&R kit är inköpt och väntas på att få hem. Det får bli 35mm runtom.

Är det någon som känner till något bra och billigt ställe inom Göteborgs området? Helst under 1000-lappen.

smile

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
1 juni 2014 · 17 469 Inlägg

BMW-318 skrev:
Hej,

det är nu dags att sänka bilen. Ett H&R kit är inköpt och väntas på att få hem. Det får bli 35mm runtom.

Är det någon som känner till något bra och billigt ställe inom Göteborgs området? Helst under 1000-lappen.

smile

Alltid lämnat bilar till Pekkas Framvagnsservice i Gbg. Proffsig, snabb och billig.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
AK-TUNING Four rings to rule them all
1 juni 2014 · 227 Inlägg

Eftersom det är quttro så ska det helst ställas in med laser och pekkas sysslar inte med det.

Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
1 juni 2014 · 329 Inlägg

BMW-318 skrev:
Eftersom det är quttro så ska det helst ställas in med laser och pekkas sysslar inte med det.

Jag får också mina fjädrar under kommande vecka men vet själv inte vart jag ska lämna in bilen. Egentligen vill jag byta ut allt själv för att kunna lära mig själv också och att jag tycker om att syssla med det själv...

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
AK-TUNING Four rings to rule them all
1 juni 2014 · 227 Inlägg

Erdem-1612 skrev:

BMW-318 skrev:
Eftersom det är quttro så ska det helst ställas in med laser och pekkas sysslar inte med det.

Jag får också mina fjädrar under kommande vecka men vet själv inte vart jag ska lämna in bilen. Egentligen vill jag byta ut allt själv för att kunna lära mig själv också och att jag tycker om att syssla med det själv...

Vill oxå göra det. Är ju inte jätte svårt, behövs bara en lift. Blir nog att man offrar en lördag och gör det själv!

Pergan
14 augusti 2014 · 52 Inlägg

BMW-318 skrev:
Eftersom det är quttro så ska det helst ställas in med laser och pekkas sysslar inte med det.

spelar väl fan ingen roll Quattro eller inte! hjulen ska lik förbannat stå rätt tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang