Kan jag få skit för detta?

volvo_245_racing
7 september 2014 · 667 Inlägg

granadadr skrev:

volvo_245_racing skrev:

naak2803 skrev:
Hello!

Det är så att jag har en villa 3000 kvadratmeter tomt (gräs) UTAN staket... folk vill jätte gärna parkera på MIN PRIVATA tomt trots att det sitter en tavla med texten "Privat tomt".

Har även satt upp lappar på bilen när de har parkerat där och uppmanat att de inte forsätter parkera där då det är privat tomt! Men ingen verkar bry sig!

Igår lekte dottern och jag lite brännboll ute på gården och "råkade" slå sönder 3 bilars rutor som var parkerade på min tomt...

så till frågan... ingen kan väl säg något då de stod parkerade på min tomt.... jag har väl all rätt att köra till brännboll på min egen tomt...

Du skulle valt kärringracket om du nu är så dålig på att sikta på bollen!

Katastrofalt att en vuxen kan uppföra sig så här..........

jag tycker det är katastrofalt att man parkerar på en annans tomt hur som helst,

Jo det är klart det är det, men finns väl gränser för hur man skall hanskas med problemet i fråga? och vad lär det barnet ifråga om man ser det så?

uppväxt på en stor gård själv, där parkera dem hejvilt men inget som störde, det enda som verkligen störde var när 25st scouter kom in på gården och satt sig för att fika slängde skräp hur som på gården, då fick farsan nog och satte ut vattenspridaren bredvid dem, ja det tog inte lång tid så var det problemet löst lol

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang