Sätta tillbaka en gammal ratt

Hillm3ister
8 september 2014 · 47 Inlägg

Hejsan.

Köpte för ett tid sen en 92ans Toyota Celica som såklart i sann Pizzaräser-fashion är utrustad med en "fräck" sportratt, vilket säkert ser något mer inbjudande ut än celicans apfula originalratt men kan man åka ner till valfri skrot, inhandla en originalratt och montera dit den och sedan få tillbaka airbagen så man kanske känner sig lite säkrare i detta japanska mästerverk? wink

Toyota Celica "GTI 16V" (1992)
Dr_struts
8 september 2014 · 1 861 Inlägg

Hillm3ister skrev:
Hejsan.

Köpte för ett tid sen en 92ans Toyota Celica som såklart i sann Pizzaräser-fashion är utrustad med en "fräck" sportratt, vilket säkert ser något mer inbjudande ut än celicans apfula originalratt men kan man åka ner till valfri skrot, inhandla en originalratt och montera dit den och sedan få tillbaka airbagen så man kanske känner sig lite säkrare i detta japanska mästerverk? wink

Det beror på hur pundigt det är demonterat! ^^ Har du kontakter kvar så bör du kunna få tag på en ratt, dock tror jag inte man kan köpa ratt med airbag på skroten! tongue

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
Hillm3ister
8 september 2014 · 47 Inlägg

Jag förmodar att man inte kan ta nån slags "universal" eller en ratt från en annan bil.

Toyota Celica "GTI 16V" (1992)
Dr_struts
8 september 2014 · 1 861 Inlägg

Hillm3ister skrev:
Jag förmodar att man inte kan ta nån slags "universal" eller en ratt från en annan bil.

Flörta lite med någon skrot så du får innan den ställs eller lägg ut köpes annons? smile

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang