Ännu en lurad av mbsca shopen

evangelia
29 september 2014 · 5 Inlägg

Beställt varor för över 2månader sedan och fått 2svar efter en månad att en vara inte tillverkas och den andra kommer nästa vecka??? Det va 3veckor sedan och ja han CHRIS tar fortfarande förskott annars ingen vara , när jag bad honom sända tillbaka pengarna så har det blivit helt tyst, ingen telefon/butik finns såklart.  Vill varna andra ännu en gång för beställningar av mbsca shopen
”världens största mb butik” (av bluff o lögner) Synd att jag inte såg dessa varningar i detta forum innan beställningen… Ännu en lurad före detta kund på mbcsa alias CHRIS  mbscashopen.se

Gbgarn VW frälst
29 september 2014 · 242 Inlägg

Anmäl det?

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
328cabbish
29 september 2014 · 827 Inlägg

Har haft kontakt med chris via garaget är online ofta prova skicka här istället då inkorgen kan vara fullproppad

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
ckmcardesign
29 september 2014 · 424 Inlägg

Hejsan!

Mycket tråkigt att du upplever det så. Jag har dock inga obesvarade mail ifrån dig? Då kan de inte gå fram då? Messa mig här ditt ordernummer så kollar vi på det på en gång såklart.  Fick du bara 1 pipa?? Står det att det ingår 2 pipor skall du självklart ha 2. Men behöver verkligen INTE betala i förskott om man inte vill. Vi har både faktura och avbetalning som alternativ åxå.

Senast redigerat av mercedesshopen.com (29 september 2014)

Chris
MBSCA Shopen & CKM Car Design
www.mbsca.com
Mercedes S63 AMG "S63 project" (2015)
Mercedes ML 350 CKM Edition "ML 35 CKM" (2013)
torpis Forummoderator
29 september 2014 · 10 572 Inlägg

Denna typ av trådar kör vi inte på Garaget, det vet alla ni som varit med ett tag.

Får man problem löser man det mellan parterna, har man inte ringt och talat med personen i fråga så vet men heller inte om informationen nått fram. Ringa är kraftfullt och inte ett dugg farligt.

Låser här och hoppas ni hittar en bra lösning. Samtidigt poängterar jag att det inte är okej att skapa användare bara för att föra ut denna information, den är inte av allmänt intresse eftersom vi INTE HAR HELA HISTORIAN.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang