Audi A4 1,8TS Quattro 00 B5

mikael_86
30 september 2014 · 860 Inlägg

har skaffat mig en audi a4 1,8TS B5 00 nu där de bara sitter enkel dins ram i och en pissdålig gammal pioneer stereo... jag har en dubbel din pioneer dvd med usb oo bluetooth i  som ja vill ha i bilen...

så min fråga är finns de nån här som har lr som vet om man kan köpa och isf vart en konsol för dubbeldin stereo och då den acc-panelen o askkoppen som behöver bytas på min då de e dom sakerna ja behöver byta för o kunna köra dubbel din i min bil... finns flera modeller som har dubbel din original i min ...

Volvo V70 D4 Momentum 2016 "Svarten" (2016)
BMW 330D XDrive "Svart räsern" (2014)
Volkswagen VW Polo R WRC 2014 "Mini räsern" (2014)
it_mutt Avstängd
30 september 2014 · 10 388 Inlägg

mikael_86 skrev:
har skaffat mig en audi a4 1,8TS B5 00 nu där de bara sitter enkel dins ram i och en pissdålig gammal pioneer stereo... jag har en dubbel din pioneer dvd med usb oo bluetooth i  som ja vill ha i bilen...

så min fråga är finns de nån här som har lr som vet om man kan köpa och isf vart en konsol för dubbeldin stereo och då den acc-panelen o askkoppen som behöver bytas på min då de e dom sakerna ja behöver byta för o kunna köra dubbel din i min bil... finns flera modeller som har dubbel din original i min ...

Du behöver byta;

Askkoppen
AC-enheten
Radio"buren" (både själva mittkonsollramen och den del som håller stereon)
Plasten (som i; uppe vid knapparna och mugghållaren) (har för mig att detta är annorlunda mellan 1din & 2din)

Var man kan köpa det? Ptja, skroten har -möjligen- det, men, det är pissdyrt. Om du inte råkar ha en returbilen-station i närheten.

Påbörjade själv ihopsamlandet av delar till Kermit för en massa år sen (skulle då även bytas från pre-facelift till facelift). Möjligt jag har dessa kvar. Begagnatmarknaden är dock inte billig när det gäller dessa delar; det är nämligen inte -så- vanligt med dubbeldin i B5:orna, och det fanns bara under relativt kort tid.

- - Edit - -

Och ja, givetvis; om du inte ska montera originalstereon behövs ju en "frontplatta" för dubbeldin också

Senast redigerat av it_mutt (30 september 2014)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang