Samsun galaxy 5s

Moparracing
3 september 2014 · 371 Inlägg

Tjeena
Varte inne på phone hous i dag för att titta på ny mobil, bestämde mig för samsung galaxy 5s.
Någon som har någon sådan och kan berätta hur den är, själv är jag rätt pantad när det gäller mobil å sånt men nu har jag en s3 mini, är 5s liknande, fördelar/nackdelar , ska hämta ut den i mån smile

Dodge b250 custom van. "big blue" (1982)
Crxkoffe
1 oktober 2014 · 847 Inlägg

Samsung är det sista jag hade valt, köp iphone 6 wink samsung 5an är för jäkla stor enl. mej, men fungerar väl hyffsat bra. nackdelarna vad jag vet är att batteriet e kasst och tar slut fort fördelar finns inte på samsung wink

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Moparracing
1 oktober 2014 · 371 Inlägg

Har köpt den för ett tag sedan å är en så länge skit nöjd wink

Dodge b250 custom van. "big blue" (1982)
ImprezaGC8
12 oktober 2014 · 373 Inlägg

Crxkoffe skrev:
Samsung är det sista jag hade valt, köp iphone 6 wink samsung 5an är för jäkla stor enl. mej, men fungerar väl hyffsat bra. nackdelarna vad jag vet är att batteriet e kasst och tar slut fort fördelar finns inte på samsung wink

Vad snackar du för skit, batteriet är otroligt bra i S5an och håller 2 dagar om man inte knappar på mobilen hela tiden, använder man den som fan en hel dag så har man ändå 20% kvar på kvällen. Den är stor ja men det gör den inte dålig, Samsung gör mkt bra mobiltelefoner. Jag hade en S2 innan jag bytte till S5.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang