Iskörning runt vemdalen

avse
6 januari 2015 · 169 Inlägg

hejhej! Någon som har koll på om det körs bil på någon sjö runt Vemdalen? Eller i närheten.

Rojpen
7 januari 2015 · 2 230 Inlägg

Pass, i Sveg finns det ju en bana på vallsjön mot byvallen(golfbanan) men den plogas/plogades av reaxer och där har dom idoterna satt en bom.. går dock att åka en bakväg sägs det, Sen finns det väll antagligen en Bana i Herrö dock bör man kolla om det är okej att man är där å kör då den är mer privat å har använts till rally tävling.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 januari 2015 · 14 042 Inlägg

Rojpen skrev:
Pass, i Sveg finns det ju en bana på vallsjön mot byvallen(golfbanan) men den plogas/plogades av reaxer och där har dom idoterna satt en bom.. går dock att åka en bakväg sägs det, Sen finns det väll antagligen en Bana i Herrö dock bör man kolla om det är okej att man är där å kör då den är mer privat å har använts till rally tävling.

Vad är det??

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Rojpen
18 januari 2015 · 2 230 Inlägg

Vettemannen skrev:

Rojpen skrev:
Pass, i Sveg finns det ju en bana på vallsjön mot byvallen(golfbanan) men den plogas/plogades av reaxer och där har dom idoterna satt en bom.. går dock att åka en bakväg sägs det, Sen finns det väll antagligen en Bana i Herrö dock bör man kolla om det är okej att man är där å kör då den är mer privat å har använts till rally tävling.

Vad är det??

/Benny

Reaxer? det är ett bolag? eller ja Reaxcer stavar dom visst smile dom spnsar ju även skoterlederna här omkring som jag förstår det.
http://www.reaxcer.se/

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang