Sätta i kitt system i V70n

jok3 Lastbilsschaffis
31 januari 2015 · 886 Inlägg

För att göra det lätt för mig vid monteringen av delningsfiltren tänkte jag sätta dem i närheten av där delningen på kablarna är original.
Så det är ju då min fråga, Var delar sig kablarna? I framdörrarna är det ju draget till både högtalaren o diskanten men har inte kollat om det är en delning på kabeln där. Sen till bak så sitter ju högtalarna i dörrarna o diskanterna i D-stolpen. Jag har bytt HU så jag vet att det inte är draget dubbla kablar från den iallafall.

Vill inte riva hela bilen i jakt på kablarna så frågar här först smile

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Fjong
31 januari 2015 · 1 494 Inlägg

Kan inte svara på hur sladdarna går men du har inte funderat på att dra nya sladdar och sätta in ett steg? smile

jok3 Lastbilsschaffis
31 januari 2015 · 886 Inlägg

Detta är en bruks/pendlar bil. Orkar inte dra till steg o greja. Nya kablar kan jag ju dra men vill helst inte borra i dörrarna o stolparna för att få igenom kablarna då det är kontaktstycken på kabelpiskan o inte vanlig genomföring i dörrarna.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang