Varför bara BMW?

torsen
25 februari 2015 · 7 236 Inlägg

BMW-förare är de enda som tror att de kan flytta på en jip med hjälp av helljuset.
Varför?
Vad har fått dom att tro att det går?
Har det att göra med de intellektuella resurserna?(eller snarare........)
lol

Lozinmust "Unloaded"
25 februari 2015 · 1 557 Inlägg

Vad har det att göra med vilken bil idioterna i fråga kör? Väldigt många är idioter i trafiken, tyvärr, oavsett bilmärke.

"When innovation meets passion!"
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
viccoA
25 februari 2015 · 3 109 Inlägg

Prova att hålla till höger om du ser att bilar vill om, gör inte ont att hjälpa till i trafiken.

Alpinabiturbo Kulan
25 februari 2015 · 1 435 Inlägg

Vad är en "jip" för något?

Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
25 februari 2015 · 329 Inlägg

Det gäller i princip alla bilmärken men jag har också märkt att många BMW förare, "inte alla dock" tror att de är rallyförare. Har utan att överdriva vid minst 10 tillfällen då BMW förare och då ska jag också påpeka att det är förare som är invandrare eller invandrar bakgrund, "är själv en med invandrar bakgrund" som ställer sig bredvid mig och försöker pusha mig till att tävla eller ligger nästan i arslet på mig och sen flyttar man på sig och som om det vore M5 varje gång så flyger de iväg, och det klassiska, kör in i närmsta avfart=)

Men som sagt det gäller många märken men jag har vid flera tillfällen bevittnat att det har varit BMW förare. Inget illa menat mot de annars!

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
antee- Supra
25 februari 2015 · 110 Inlägg

E du ivägen så se till att flytta dig. Dem gör inte det för jävulskap

Muttley
25 februari 2015 ·

antee- skrev:
E du ivägen så se till att flytta dig. Dem gör inte det för jävulskap

De gör de överallt. På 1 filiga vägar där man inte kan flytta sig, och då håller man ändå skyltad hastighet.

I norra skåne är de bmw (gärna de här X6 förarna) Merca, och finare audi.

Var med om igår att en bmw X6 förare hytte runt med näven åt folk och helljusblinka inne i stan.  Och då fick framförvarande möte och har ingenstans att ta vägen, men den begåvade människan i bmwn börjar blinka och tuta.  Sen använder han inte den gömda blinkersen när han själv ska svänga smile

Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
25 februari 2015 · 329 Inlägg

antee- skrev:
E du ivägen så se till att flytta dig. Dem gör inte det för jävulskap

Nej jag är inte i vägen och de gör det absolut inte för jävulskap utan för att de är "tuffa" och enligt de har de snabbaste bilarna i världen trots att det kan vara en 316 eller 520.

Så nej är inte i vägen. Håller med tkd_rille till 100%

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
Mack855
25 februari 2015 · 1 354 Inlägg

Hm.. Vad jag har märkt är det inte bara bmw förare. I de fallen jag stött på sådana är det nya Passater, V70II, inte allt för sällan är det kvinnor och äldre herrar lol Bor också i Stockholm. Tyckte förut att stockholmare körde allmänt dåligt men näe det tycker jag inte längre. Utanför Stockholm så är det en trevligare trafikchargång med folk som vinkar och blinkar som tack, oftare underlättar de omkörningar. I Stockholm får vi ju mera visa tydligare att --> där ska jag in men det rullar la på ganska problemfritt när det inte är köer.

Sen att man underlättar omkörningar och sånt för andra utanför Stockholm är ju för att möjligheten finns med väggrenar som är i storlek med en hel fil.
Edit: jag är väl medveten om att man absolut inte måste lägga sig i väggrenen för att underlätta en omkörning wink

Mycket nötter finns det men på senare tid tycker jag dom börjat tona av. Iofs kanske för att det varit lite snö och lite smått isigt här och var, vi får se när sommaren kommer smile

Senast redigerat av Mack855 (25 februari 2015)

Slash Saabifierad
25 februari 2015 · 2 026 Inlägg

Ibland är det bäst att låta en fantasi just vara en fantasi och inte dela med sig av den
smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang