Vart finns den schysstaste bröllopbilen i Värmland?

exiZ
24 februari 2015 · 533 Inlägg

Hej!

Jag behöver hjälp med tips och idéer på fordon att åka i vid mitt kommande bröllop. Jag gifter mig den 27 juni 2015 i Karlstad. Jag är ursprungligen från Stockholm (har bott i Karlstad i lite över två år) och då jag lämnade Stockholm så lämnade jag nog tyvärr lite av mitt stora bilintresse. Jag tycker trots detta att det är viktigt med en schysst bil för transport från kyrkan till festlokalen.

Jag har innan jag skrev detta inlägg scannat av hela internet (eller i alla fall Google och alla hyrbilsfirmor) efter tänkbara bilar men det tycks vara hopplöst så helst inga tips på hyrbilsfirmor.

Tar tacksamt emot tips på tänkbara bröllopsfordon (behöver inte vara bil). Någon som känner någon som vet någon som känner någon som kanske har ett tips? smile

Jag har övervägt allt från fyrhjuling till helikopter... roll

/exiZ

Senast redigerat av exiZ (6 maj 2015)

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
24 februari 2015 · 963 Inlägg

Helikopter skulle jag satsat på om det finns landningsytor man kan få tillstånd på.
Inte så dyrt som man kanske kan tro och verkligen något speciellt att se bröllopsplatsen från luften.
Kanske även första gången ni ser Karlstad från luften?

Mvh / Orust smile

Zonox
26 februari 2015 · 161 Inlägg

ja hur går det med ditt/er sökande? hade jag haft någon rolig jenkare så skulle jag ställt upp men kolla på slusscafet där kan du nog finna det du söker=)

High Speed Low Drive!
Toyota Supra MKIV "Pearl" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang