Två Spotify konton och problem med anslutning till facebook

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
23 februari 2015 · 3 519 Inlägg

Har länge haft spotify utan att vara ansluten till facebook.
Saken är den att jag tydligen har två olika spotify konton. Är betald Premium användare via Telia.

Först har jag ett konto som är direkt kopplad till Facebook, men det kontot har jag aldrig använt = det finns ingen musik jag sparat där.
Sen har jag ett till konto med ett annat användarnamn som jag har säkert 2500-3000 låtar på, men detta går inte att ansluta till fb. Inte dom gångerna jag testat iaf. Går detta att ordna på något enkelt vis? Eller måste jag låta Telia kolla över denna sak, om det ens går?

Jag kan inte följa några av mina vänner och dem kan inte följa mig pga detta fel. Lite smått irriterande.
Tacksam för hjälp av någon kunnig person

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
28 februari 2015 · 3 519 Inlägg

Kan uppdatera lite.

Jag ringde Telia dagen efter, men dem hade aldrig haft något liknande problem som jag har.
Tydligen är det så att ett gratis konto är det som är länkat till Facebook, och mitt betalda kan inte länka till FB för det som är gratis finns. Fick ingen mera hjälp där ifrån. Telia ville att jag skulle maila till Spotify, vilket jag gjort och förklarat mitt problem. Dock har jag ännu inte fått något svar.

Det går tydligen inte att ta bort ett konto från Spotify. Det går endast att ta bort sig från en Premium/betald version och gå ner till gratis versionen. iaf vad man kan göra själv vekar det som, det är det som står på Spotifys sida om support/hjälp avsnittet.

Jag får väl fortsätta att vänta på Spotify att dem svarar mitt mail, eller så får jag väl försöka kontakta dem igen. Bra segt

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang