960 front till 945

Mad_Max
26 mars 2015 · 197 Inlägg

Nån som kan ge tips på hur man monterar en 960 front på en 940 sköp, det enklaste sättet?

Förklara gärna hur man nedmonterar 940 fronten. Och var kan jag få tag på en 960 front? Ska man köpa grejer från Vparts?

Vilka redskap behöver jag för faceliftet?
Är inte så erfaren av just 960 front projekt.


Dela gärna med era erfarenheter, hur och vad ni gjorde med vilka redskap.

Tack!

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
26 mars 2015 · 3 730 Inlägg

Detta kan ju omöjligen INTE finnas svar på i olika forum. Garanterat finns det steg för steg guider. Att man måste kapa bakre övre hörnen på skärmarna och ersäyta med de gamla hörnen är det jag vet säkert som är bökigt. Annars är det mesta bolt on. Sett allt för många som skiter i att ändra hörnen på skärmarna och det ser förjävligt ut. Delar hittar du på en skrot eller på blocket.se. lyckatill

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
Mad_Max
26 mars 2015 · 197 Inlägg

Vet du om det finns bilder eller klipp på en 945 facelift? Håller med att vissa skiter i att ändra hörnen på skärmarna.
Så jävla fult att det borde kriminaliseras tongue

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
26 mars 2015 · 3 730 Inlägg

Mad_Max skrev:
Vet du om det finns bilder eller klipp på en 945 facelift? Håller med att vissa skiter i att ändra hörnen på skärmarna.
Så jävla fult att det borde kriminaliseras tongue

Bara att googla. Du är ju inte den första som velat göra detta

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
Mad_Max
26 mars 2015 · 197 Inlägg

Sökte på google, resultatlös.
Det skulle varit enklare om någon hade lagt upp bilder på projektet. Eller ett klipp.

Jag förstår andras tips o råd som skriver till mig, men jag tänkte att det skulle bli felfritt om vissa kunde dela med bilder/klipp

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang