Hjälp med val av hötalare till transporter t4

no_fake
29 mars 2015 · 865 Inlägg

Har införskaffat en Transporter T4 och hade vela uppgradera ljudet bak dock vill jag ej sätta högtalare i bakdörrana utan kanske under stolarna eller liknande. nån som vet nå bra små lådor med nå bra mellanregister för nå bra peng?

no_fake
30 mars 2015 · 865 Inlägg
lighter22
31 mars 2015 · 436 Inlägg

om du absolut inte vill bygga något I dörrarna så visst kan du använda dessa men att gömma dem under stolarna vette sjutton om jag skulle råda till då ljudet kommer komma nerifrån och ska ta sig upp till öronen du kommer få ett ganska tråkigt ljud av detta enligt mig. om du kan så placera dem lite mer I öronhöjd

no_fake
3 april 2015 · 865 Inlägg

ja då var de värre hade ju hoppats på att komma enkelt undan. nå man kanske får offra dörrarna

Nausea Avstängd
4 april 2015 · 598 Inlägg

no_fake skrev:
ja då var de värre hade ju hoppats på att komma enkelt undan. nå man kanske får offra dörrarna

Du griper väl inte efter halmstrån i valet av hötalare? En höntalare blir en fjäder i hatten till påsk! Annars kan du fundera på en baslåda som du kan gömma under sätet.

no_fake
4 april 2015 · 865 Inlägg

ne men enkla vägen e ju att utan att göra hål i dörrarna bak så hade det ju varit att hitta nå bra under sätet.
baslåda e inte aktuellt då det e mellanregistret jag vill ha bättre

Nausea Avstängd
4 april 2015 · 598 Inlägg

Vill du ha ett bättre mellanregister får du leta bland Focals högre serier, alternativt köpa lösa element hos Hifi kit och be de hjälpa till med filter och låda behöver du inte när du sätter de i dörren.

no_fake
8 april 2015 · 865 Inlägg

får väl göra hål i dörren och sätta in nå högtalare

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang