Regbelysning slockar sedan fungerar.

Godsisland
31 mars 2015 · 12 Inlägg

Tja!

Mina nya led lampor slocknar och fungerar ¿ibland? igen efter omstart...

Helt nya cambus 6k till en audi s3 2007. Jättekonstigt.mad

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
Tobzter
31 mars 2015 · 3 145 Inlägg

Tyvärr bara pröva några andra canbus dioder eller sätta motstånd i mellan har samma problem. Vissa dioder funkar och vissa inte tycärr och vag verkar vara riktigt känsliga

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
TiBBs
31 mars 2015 · 11 Inlägg

jo nya bilar är känsliga som fasen, måste vara motstånd på dom, köpte fel till min nummer plåt bak först,
funka ej  hmm  men när jag köpte med motstånd för att lura tekniken så funka det  smile

Tobzter
31 mars 2015 · 3 145 Inlägg

Du har ingen länk till den lösningen ; )

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
TiBBs
31 mars 2015 · 11 Inlägg

bästa är att fråga om det finns inbyggt,  står ju lite för dåligt på saker man köper  ;/

TiBBs
31 mars 2015 · 11 Inlägg

btw, såg du nya dämparen jag köpt Tobzter  big_smile Grym

Tobzter
31 mars 2015 · 3 145 Inlägg

TiBBs skrev:
bästa är att fråga om det finns inbyggt,  står ju lite för dåligt på saker man köper  ;/

Jo men de är de som är problemet har prövat 2st med inbyggda motstånd "canbus" dom slocknar i alla fall efter en stund

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
Godsisland
1 april 2015 · 12 Inlägg

Alright , jo frågade grabbarna i kassan som sa att dessa med denna" cambus " skulle vara the shiet... Men får väl bara byta fabrikat då antar jag? Och testa?

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
Tobzter
1 april 2015 · 3 145 Inlägg

Jo tyvärr är de så ..Har prövat 2 varianter utan framgång

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
Godsisland
1 april 2015 · 12 Inlägg

Efterblivet helt enkelt! Tack för svar grabbar!

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
forslundd
8 april 2015 · 14 Inlägg

Det finns olika typer av canbus lampor, vi t.ex har valt att köra med olika effektmotstånd matchat med dioderna vilket gjort att man hittat 2 typer av lampor som korsar varandras kompatibilitets områden.
Dvs. funkar inte den ena så funkar den andra till 95%

TiBBs
15 april 2015 · 11 Inlägg

köpte mina på mekonomen, funkat nån månad nu bägge  smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang