Spelar bara från en högtalare

Marcc_us
6 maj 2015 · 2 Inlägg

Hallå, har gått och köpt mig en golf v och påvägen hem upptäckte jag att det bara kommer ljud från högerfram högtalare (alla högtalare är orignal) och själv jag kan inte direkt så mycket om ljud så tänkte kolla med er på garaget innan jag själv börjar gräva i det. Stereon har förra ägaren bytt så det är ej orignal, ser också att han har dragit kablar för slutsteg och basar, kan han ha kopplat dom på nåt sätt så att dom inte spelar pga att det inte är ett slutsteg i bilen?

Fjong
6 maj 2015 · 1 494 Inlägg

Finns en mängd saker som kan vara orsaken till ditt problem, både enkla fel och ''svåra'' fel. Känner du någon som du vet är duktig på ljud så skulle det nog vara bra att gå igenom hela bilen och se hur det är installerat, vad som är installerat och kolla så att allt står rätt till smile

Lättare att göra sådant på plats än via nått forum.

Marcc_us
7 maj 2015 · 2 Inlägg

Fjong skrev:
Finns en mängd saker som kan vara orsaken till ditt problem, både enkla fel och ''svåra'' fel. Känner du någon som du vet är duktig på ljud så skulle det nog vara bra att gå igenom hela bilen och se hur det är installerat, vad som är installerat och kolla så att allt står rätt till smile

Lättare att göra sådant på plats än via nått forum.

Okej tack för svar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang