Första bil stylingtips v70 2003

MarcusMagnusson
11 februari 2015 · 194 Inlägg

Tjenare!

Har precis fyllt 18 och tagit över mina föräldras v70-03. Vill ha alla stylingtips som går att få. Fälgtips 18-20tum
Ska på med toning från bakdörrar och bakåt även dubbla avgasrör ska på den och sätta på några fräscha 18-20 tums fälgar kom med förslag bilen är silvrig med svarta plastdetaljer. bilen ska ävén motoroptimeras någon som har något bra ställe där man får ut bra effekt och vrid. Kom med tips

Tack på förhand

ultimatemartin
11 februari 2015 · 111 Inlägg

Tycker du ska köra med högst 18 tums, det ser bättre ut och det finns lite mer komfort, har man större så ser det bara ut som att man har dragit några varv med eltejpen runt fälgen och det blir stötigt hmm Sen kan du sätta lite vinyl på inredningen med, har nån bild i mitt galleri, du behöver ju inte ha stickerbomb tongue

Volvo S70 (2000)
zzr94092
11 februari 2015 · 4 388 Inlägg

klarglas,lacka alla svarta lister i bilens färg

MarcusMagnusson
11 februari 2015 · 194 Inlägg

ultimatemartin skrev:
Tycker du ska köra med högst 18 tums, det ser bättre ut och det finns lite mer komfort, har man större så ser det bara ut som att man har dragit några varv med eltejpen runt fälgen och det blir stötigt hmm Sen kan du sätta lite vinyl på inredningen med, har nån bild i mitt galleri, du behöver ju inte ha stickerbomb tongue

Alltid snyggt med stora fälgar som fyller ut hjulhusen wink

MarcusMagnusson
11 februari 2015 · 194 Inlägg

zzr94092 skrev:
klarglas,lacka alla svarta lister i bilens färg

Klarglas? Kan va en ide med lackningen men gillar att det bryter av lite med. Ni som har snygga V70:s på garaget får gärna länka

Jenhed
11 februari 2015 · 11 Inlägg

Gör det stilrent,

Takvinge, lackade lister samt stänkskydd, tonade rutor, lackade c-stolpar, sänktas, 19tummare samt köpa listerna till taket så man tar bort railsen

Toyota Supra "Elmia 2015" (1997)
Tobzter
11 februari 2015 · 3 145 Inlägg

Minst 19" fälgar är stora hjulhus..sänka 60/40 ,solfilm,nerlackning ,Lister istället för rails,tona fram och baklampor rökfärgade, ,iridium vinge alt orginal vinge,lacka lister blanksvart eller samma färg som bilen, Bort med torkarna på lyktorna,facelift lyktor i fram,.Finns hur mycket som helst.kolla på min gamla v70

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
MarcusMagnusson
11 februari 2015 · 194 Inlägg

Jenhed skrev:
Gör det stilrent,

Takvinge, lackade lister samt stänkskydd, tonade rutor, lackade c-stolpar, sänktas, 19tummare samt köpa listerna till taket så man tar bort railsen

Ja på dessa bilen ska det inte stylas för mycket! Låter bra

MarcusMagnusson
11 februari 2015 · 194 Inlägg

tobzter skrev:
Minst 19" fälgar är stora hjulhus..sänka 60/40 ,solfilm,nerlackning ,Lister istället för rails,tona fram och baklampor rökfärgade, ,iridium vinge alt orginal vinge,lacka lister blanksvart eller samma färg som bilen, Bort med torkarna på lyktorna,facelift lyktor i fram,.Finns hur mycket som helst.kolla på min gamla v70

Tack låter bra! riktigt snygg V70 grym

spokenratt
12 februari 2015 · 3 860 Inlägg

Min är rätt diskret... toning, 18" fälgar och sänkt 35mm fram/bak. Bytt grillen och fått dit en dekal på vardera bakdörr...

Slå en kik på den jag har och den förra:
http://www.garaget.org/?car=261995

Skaffa en annan grill, fram o baklyktor från 2005 o fram, lacka listerna blanksvarta eller i bilens färg, tona rutorna, fälgar, ett vettigt avgas(inte japsdämpare), sänkning, LED nne o ute...

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
fazpzoderberg
20 juni 2015 · 14 Inlägg

Ja det mesta är ju redan sagt, men ett par jäkligt fina fälgar som sitter ursnyggt på v70 är BBS Nebula. Dessa, 60/40 sänkning, klarglaslyktor, annan grill, lackade lister samt stänkskydd, plocka bort eller lacka rails.

_Thor_
20 juni 2015 · 512 Inlägg

Lacka de svart listerna med en bra tvåkomponents färg.

Klart!

Spara cashen till din nästa bil istället.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang