Vågar man köpa strålkastare ifrån ebay?

komoor
24 juni 2015 · 99 Inlägg

Tönkte att jag skulle införskaffa ett par strålkastare ifrån volvo c70 (klarglas) och här i sverige går dom löst på drygt 7.000 medans det finns såna för drygt 2.500 på ebay, är det något man vågar köpa? Har alltid dragit mig från att beställa från ebay, men är det säkert att göra en beställning därifrån? smile

Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
24 juni 2015 · 329 Inlägg

komoor skrev:
Tönkte att jag skulle införskaffa ett par strålkastare ifrån volvo c70 (klarglas) och här i sverige går dom löst på drygt 7.000 medans det finns såna för drygt 2.500 på ebay, är det något man vågar köpa? Har alltid dragit mig från att beställa från ebay, men är det säkert att göra en beställning därifrån? smile

Jag har köpt flera av mina grejer till bilen från ebay så ja det är bara att köra. Kolla säljar betygen och gå ut efter det liksom.

Lycka till!

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
_Thor_
24 juni 2015 · 512 Inlägg

Har du en länk till strålkastarna?

komoor
24 juni 2015 · 99 Inlägg

http://www.ebay.com/itm/Headlight-Lamps … mp;vxp=mtr

Nu står det att det bara finns en kvar, men dels så har säljaen 99.7 i betyg verkar det som sen så finns det en uppsjö med säljare som säljer samma sak, men vågar man beställa detta? Vore trist om man skulle få en tegelsten för 2.500.... tongue

_Thor_
24 juni 2015 · 512 Inlägg

komoor skrev:
http://www.ebay.com/itm/Headlight-Lamps-Pair-Set-LH-Left-Driver-RH-Right-Passenger-Side-for-Volvo-C70-/371212860027?fits=Model%3AC70&hash=item566e02ba7b&vxp=mtr

Nu står det att det bara finns en kvar, men dels så har säljaen 99.7 i betyg verkar det som sen så finns det en uppsjö med säljare som säljer samma sak, men vågar man beställa detta? Vore trist om man skulle få en tegelsten för 2.500.... tongue

Det landar ju på cirka 3300 när du betalat frakt, tull och växelkurs. Bara så du förstår det menar jag.

Det är klart du får de rätta grejerna och inte blir blåst, det garanterar både EBay och PayPal.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang