Bmw 330 01 e46 klimatkontroll

Brogen
20 juni 2015 · 27 Inlägg

Tjenare!
Jag ska byta ut min steri på min BMW och det betyder med att jag måste flytta klimatkontrollen! Och min bil är import från Tyskland så allså ingen stolsvärme! Så  vet någon viken http://www.schmiedmann.se/3_serien/e46/ … htm#paging sådan jag ska köpa?
Tack i förhand!

source011
24 juni 2015 · 202 Inlägg

Halloj!

Ska du enbart köra 1-din spelare så behöver du inte flytta kliman. 2-din däremot, då får du flytta ner den smile

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."
Oxygen
25 juni 2015 · 629 Inlägg

Det var väl ganska tydligt? Före eller efter 1999? Med eller utan rökarpaket (askkopp och tändare i facket framför växelspaken)?

source011
25 juni 2015 · 202 Inlägg

Oxygen skrev:
Det var väl ganska tydligt? Före eller efter 1999? Med eller utan rökarpaket (askkopp och tändare i facket framför växelspaken)?

Oavsett om askkopp eller inte vid 2-din så måste en annan ram till.

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."
Oxygen
25 juni 2015 · 629 Inlägg

source011 skrev:

Oxygen skrev:
Det var väl ganska tydligt? Före eller efter 1999? Med eller utan rökarpaket (askkopp och tändare i facket framför växelspaken)?

Oavsett om askkopp eller inte vid 2-din så måste en annan ram till.

Jo, men nu var frågan vilken av de fyra varianterna han behöver, inte om det behövs en ram eller inte!

source011
25 juni 2015 · 202 Inlägg

Oxygen skrev:

source011 skrev:

Oxygen skrev:
Det var väl ganska tydligt? Före eller efter 1999? Med eller utan rökarpaket (askkopp och tändare i facket framför växelspaken)?

Oavsett om askkopp eller inte vid 2-din så måste en annan ram till.

Jo, men nu var frågan vilken av de fyra varianterna han behöver, inte om det behövs en ram eller inte!

Det har du rätt i, tröttmössa man är big_smile

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang