Renovera startmotor stockholm kvällstid?

BlastingRecoil
29 juni 2015 · 13 Inlägg

Köpte en båt med 6 cylinders Ford motor från 63 men startmotorn är kass. Jag jobbar 7-16 eller 9-18 när alla firmor jag hittar på google redan har stängt. Så min fråga är, finns det någon som kan göra detta svart eller efter "ordinarie öppettider" då jag gärna vill få igång min båt snarast?
Bor i stockholmsområdet.

Mvh

Screampipe
29 juni 2015 · 159 Inlägg

Ring ett företag och säg att du lägger den utanför dörren? Sen hämtar du den på samma ställe och betalar med faktura?

Du behöver ju inte sitta och vänta i verkstaden på att dom ska bli klara lixom....

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 juni 2015 · 14 039 Inlägg

BlastingRecoil skrev:
Köpte en båt med 6 cylinders Ford motor från 63 men startmotorn är kass. Jag jobbar 7-16 eller 9-18 när alla firmor jag hittar på google redan har stängt. Så min fråga är, finns det någon som kan göra detta svart eller efter "ordinarie öppettider" då jag gärna vill få igång min båt snarast?
Bor i stockholmsområdet.

Mvh

Är det amerikansk Ford eller europeisk Ford? Har du kollat vad det kostar att beställa ny?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
BlastingRecoil
29 juni 2015 · 13 Inlägg

Den är europeisk men jag hittar inte startmotor till den någonstans hmm

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
2 juli 2015 · 4 917 Inlägg

Jag hade fixat det själv, för en så gammal motor måste vara enklare än en modern. Är det bara kolen som ska bytas , så är det ju en baggis.Jag bytte kolen på min toyota och sparade 2000:-, mvh tomme

Senast redigerat av tommen1 (2 juli 2015)

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang