Fördragen el till V70 för färddator och annan utrustning?

Shrunkbowl
19 juli 2015 · 95 Inlägg

Nu ha ja en fråga, har en V70t awd från -98 alltså den med 193hk original, av någon anledning är den riktigt snik utrustad, ingen färddator,ingen mugghållare, världens minsta klimat panel osv...
Sen har ja en annan V70 från -99 med 170hk som är fullutrustad som jag inte använder.
Frågan är då, är saker å ting fördraget som Volvo brukar göra fast till min V70 med turbo?
Så jag kan flytta över mätarhus "info" knapp å grejor eller måste jag leva med den som den är? smile

/Bodin
PS, ursäktar för bonndialekten!

Audi följer inte utvecklingen, Audi leder den.
turbodeath
19 juli 2015 · 2 452 Inlägg

det går att få färddator på den från 98a men det kostar en slant på volvo,den är fördragen o skall kopplas in...har för mig att från 99a så passar den inte din 98a,men du kan alltid ta en från skroten om du vet att den har färddator...jag har en liggande annars från 98a som har.

döden kommer tillbaka
Shrunkbowl
19 juli 2015 · 95 Inlägg

turbodeath skrev:
det går att få färddator på den från 98a men det kostar en slant på volvo,den är fördragen o skall kopplas in...har för mig att från 99a så passar den inte din 98a,men du kan alltid ta en från skroten om du vet att den har färddator...jag har en liggande annars från 98a som har.

Hörde precis från en annan att det ska vara "plug and play" med programvara, får prova från min 99'a annars ska de inte vara så krångligt att få tag i ett mätarhus till en 98 tror de står 5 v70'is från 98 på den närmsta bilskroten ca 3 mil bort smile

Audi följer inte utvecklingen, Audi leder den.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang