Köpråd : Schysst bil, kötta förslag

StefanH95
28 juli 2015 · 70 Inlägg

Tjaba! Letar bil å har kollat på allt känns de som så behöver er hjälp!

Kommer lägga 100k max, det jag främst vill ha är en bränslesnål bil, drivhjul har ingen betydelse. Något som jag värdesätter är fin interiör och inte äldre än -08.

Öppen för alla förslag så kör på!

Stora som små bilar dock helst 4 säten!

Tacksam för svar!

Med vänlig hälsning, Stefan H

Hamilton
28 juli 2015 · 8 864 Inlägg

Prius

Fotograf på tierpidag.se
StefanH95
28 juli 2015 · 70 Inlägg

Hamilton skrev:
Prius

Haha det självklara wink nä men interiörer faller mig inte i smaken på priusen ! tongue

Bimm
29 juli 2015 · 79 Inlägg

BMW 120d eller 118d. Med M-sportpaket kan gå att hitta också utan att bilen åkt värst mycket.

BMW M3 "E90 competition package" (2011)
JosseAudi AB Svensk Bilprovning
29 juli 2015 · 75 Inlägg

StefanH95 skrev:
Tjaba! Letar bil å har kollat på allt känns de som så behöver er hjälp!

Kommer lägga 100k max, det jag främst vill ha är en bränslesnål bil, drivhjul har ingen betydelse. Något som jag värdesätter är fin interiör och inte äldre än -08.

Öppen för alla förslag så kör på!

Stora som små bilar dock helst 4 säten!

Tacksam för svar!

Med vänlig hälsning, Stefan H

Toyotor av alla slag! Det är de bilar som håller bäst och som vi hittar minst fel på när det kommer till det årliga besöket på bilprovningen. Inte världens roligaste kanske, men utan tvekan minst problem.

Josefin
BMW 535i F11 Touring "M-Sport" (2011)
Evildan
29 juli 2015 ·

StefanH95 skrev:

Hamilton skrev:
Prius

Haha det självklara wink nä men interiörer faller mig inte i smaken på priusen ! tongue

Självklart...den uppfyller det främsta kravet som du skrev, bränslesnål. Klokt av Hamilton.

Avensis?
Auris?
Yaris?`
Aygo?
IQ?
Cee´d?
Civic?
I30?

StefanH95
29 juli 2015 · 70 Inlägg

Evildan skrev:

StefanH95 skrev:

Hamilton skrev:
Prius

Haha det självklara wink nä men interiörer faller mig inte i smaken på priusen ! tongue

Självklart...den uppfyller det främsta kravet som du skrev, bränslesnål. Klokt av Hamilton.

Avensis?
Auris?
Yaris?`
Aygo?
IQ?
Cee´d?
Civic?
I30?

Haha ja, va inte ett ironiskt svar! big_smile

Mjo, måste kolla närmare på småbilar känns det som, tack för förslagen, ska tittas närmare på!

StefanH95
29 juli 2015 · 70 Inlägg

Bimm skrev:
BMW 120d eller 118d. Med M-sportpaket kan gå att hitta också utan att bilen åkt värst mycket.

Aa, kollat lite på dom. Ska hålla koll efter nån schysst som kommer upp! :p

StefanH95
29 juli 2015 · 70 Inlägg

JosseAudi skrev:

StefanH95 skrev:
Tjaba! Letar bil å har kollat på allt känns de som så behöver er hjälp!

Kommer lägga 100k max, det jag främst vill ha är en bränslesnål bil, drivhjul har ingen betydelse. Något som jag värdesätter är fin interiör och inte äldre än -08.

Öppen för alla förslag så kör på!

Stora som små bilar dock helst 4 säten!

Tacksam för svar!

Med vänlig hälsning, Stefan H

Toyotor av alla slag! Det är de bilar som håller bäst och som vi hittar minst fel på när det kommer till det årliga besöket på bilprovningen. Inte världens roligaste kanske, men utan tvekan minst problem.

Får ta mig en titt på lite Toyota igen då! Hört mycket om deras hållbarhet så kanske är ett bra val, känns dock som dom brukar ha ganska tråkig interiör generellt sätt :p

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang