Jag vill fota min bil! Finns det några schyssta väggar med graffiti i Stockholmsområdet?

Eddy Galen, inte dum.
30 juli 2015 · 1 324 Inlägg

Som ämnesraden lyder. Jag vill fota bilfan nu när jag fixat färdigt den. Men jag vill ha ett schysst ställe där man kan ta några foton. Då tänkte jag att man tar en Graffiti-målad vägg som är tillgänglig att ställa bilen mot för att ta lite balla foton.

Helst ska väggen vara nära Stockholm, och helst vill jag inte behöva bryta för många trafiklagar för att ta mig till den, men det är ju såklart beroende på hur bra väggen är.

Senast redigerat av Eddy (30 juli 2015)

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
30 juli 2015 · 2 405 Inlägg

Snö Sätra industri område

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Eddy Galen, inte dum.
30 juli 2015 · 1 324 Inlägg

psyco skrev:
Snö Sätra industri område

Googlade lite och såg helt underbart ut! Gäller det att cruisa runt tills man hittar något eller finns det något specifikt område?

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
30 juli 2015 · 2 405 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-974a4599ee16f9c18bc68f63b661f2c7.jpg
Många av mina bilder tas där nere. Hela området är proffs målat. Bara folk med tillstånd som får åka dit och måla, så var du än är där nere så har du feta målningar smile Troligen de bästa målningarna i Sverige samlade där

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
Gnuet sometimes i drive for no reason at all.
30 juli 2015 · 74 Inlägg

Hojta till när du ska! Jag ska fota min också big_smile

Eddy Galen, inte dum.
31 juli 2015 · 1 324 Inlägg

Gnuet skrev:
Hojta till när du ska! Jag ska fota min också big_smile

Okej!

Memphis_Raines
29 augusti 2015 · 51 Inlägg

:'( enda anledningen till vf jag skulle gilla Sthlm är för ni har det sjysstare med graff hos er. Fler lagliga väggar mm. Skumt att i götet som skall vara en "kulturstad" jobbar nästan alla för att förtrycka all hip-hop-relaterad kultur.

Skoda Fabia "Körsbäret" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang