Byte av både framstolar och baksäte, förekommer det?

Tre_Bokstaver GTI
30 september 2015 · 105 Inlägg

Hej

Ibland ser man vanliga Golf CL med stolar från GTI och jag har själv haft några bilar med framsätena utbytta. Så det är uppenbarligen relativt vanligt. Men hur är det med att byta både framstolar och baksäte. Förekommer det då och då eller är det fantastiskt extremt sällsynt med byte av både framstolar och baksäte?

MVH
Golfgtimk2

Muttley
30 september 2015 ·

I syfte av att den gamla inredningen är trasig?

Annars är de nog mycket sällsynt att bara byta för de är kul.

sweeken
30 september 2015 · 338 Inlägg

Fattar inte frågan riktigt

Tre_Bokstaver GTI
30 september 2015 · 105 Inlägg

tkd_rille skrev:
I syfte av att den gamla inredningen är trasig?

Annars är de nog mycket sällsynt att bara byta för de är kul.

Precis så menar jag. Att hela inredningen är dålig alternativt att man byter baksäte när framstolarna är paj för att få likadan inredning fram som bak.

Knugcab
30 september 2015 · 5 111 Inlägg

Ja om man säger som så, om jag byter inredning till en annan, antingen för att framstolarna är paj eller för att jag vill ha en annan, så nog vill jag helst byta baksätet med, och så resonerar nog de flesta. Hur snyggt är det med t.ex. blått baksäte och beige framstolar?

Inget ovanligt alls.

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Tre_Bokstaver GTI
30 september 2015 · 105 Inlägg

Volvo544special65 skrev:
Ja om man säger som så, om jag byter inredning till en annan, antingen för att framstolarna är paj eller för att jag vill ha en annan, så nog vill jag helst byta baksätet med, och så resonerar nog de flesta. Hur snyggt är det med t.ex. blått baksäte och beige framstolar?

Inget ovanligt alls.

Okej! smile Tack då vet jag. Så det är alltså inget konstigt med att både framstolar och baksäte är bytt? smile

Mew
30 september 2015 · 2 156 Inlägg

Golfgtimk2 skrev:

Volvo544special65 skrev:
Ja om man säger som så, om jag byter inredning till en annan, antingen för att framstolarna är paj eller för att jag vill ha en annan, så nog vill jag helst byta baksätet med, och så resonerar nog de flesta. Hur snyggt är det med t.ex. blått baksäte och beige framstolar?

Inget ovanligt alls.

Okej! smile Tack då vet jag. Så det är alltså inget konstigt med att både framstolar och baksäte är bytt? smile

Nej, det är nog vanligare än att bara byta framstolar (eller bara baksäte) till en annan färg.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang