Sätta in stereo i saab 95 aero -00

robinc97
28 november 2015 · 173 Inlägg

Hejsan! Jag tänkte köpa mig en annan bilstereo till min saab 9-5 aero -00 och ha istället för den originella som är lite halv kass nu. Den jag tänkte köpa är denna https://www.netonnet.se/art/ljudbild/bi … 6196.9094/ , ska köpa ett prylfack till det! Tänker inte köpa nå beg stereo utan de ska va ny för runt en max 500 som funkar hyggligt! Min fråga är då vad behöver man för att kunna koppla in den och fungera? Skulle nån kunna länka allt som behövs?

Ska även sätta ett prylfack över eller under!

Tack så mycket på förhand! smile

toprotts
28 november 2015 · 30 Inlägg

Bara att köpa. Alternativt att du måste köpa en lös ISO kabel

Nausea Avstängd
29 november 2015 · 598 Inlägg

Behövs ingen ISO adapter. Ett snyggt "prylfack" (monteringsram) från Autoleads kostar mer än stereon. Så skit i att köpa den. Det kan inte vara mycket att ha för 399...

robinc97
29 november 2015 · 173 Inlägg

Nausea skrev:
Behövs ingen ISO adapter. Ett snyggt "prylfack" (monteringsram) från Autoleads kostar mer än stereon. Så skit i att köpa den. Det kan inte vara mycket att ha för 399...

Ska bara ha den för att kunna lyssna på musik via mobilen och ha nått bättre än den originella då den börjat fela. Prylfack finns som passar för max en hundring. monteringsram kan jag göra en själv. det jag undrade var bara om det behövdes nå mer för att koppla in stereon.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang