Billig men bra verkstad i Luleå.

jorma00
29 februari 2016 · 2 Inlägg

Hej. Jag söker efter en verkstad i Luleå som utför bra jobb för en rimlig summa pengar. Jag är inte alls sugen på att lämna in bilen till mullers på ett kamremsbyte.

Bilen i fråga är en Audi A4 2,0 TDI 170hk, 2011

Verkstäder jag funderat på hittills är Mekonomen och Storhedens bilservice men aldrig riktigt hört något om någon av dom. Storhedens bilservice har jag tidigare lämnat in bilen hos för ett oljebyte och vart visserligen bra bemött i alla fall.

Har ni lulebor några bra tips på verkstäder eller har något att säga om ovan nämnda verkstäder så skriv gärna!

MVH

pint
29 februari 2016 · 86 Inlägg

Jadu. Vi har ju faktiskt ett par stycken. Men dom ända som gjort något på någon av mina bilar är väl Roger niemi (Helt ok).  Mekonomen kan man ju alltid lita på, dom brukar alltid göra ett bra jobb. Sedan även Luleå bil och däck.

jorma00
1 mars 2016 · 2 Inlägg

pint skrev:
Jadu. Vi har ju faktiskt ett par stycken. Men dom ända som gjort något på någon av mina bilar är väl Roger niemi (Helt ok).  Mekonomen kan man ju alltid lita på, dom brukar alltid göra ett bra jobb. Sedan även Luleå bil och däck.

Roger Niemi hade jag uteslutit då jag fick intrycket av att dom bara höll på med volvo?

Får ta och kolla upp Mekonomen och Luleå bil och däck!

Mack Forum- och sitemoderator
1 mars 2016 · 26 134 Inlägg

pint skrev:
Jadu. Vi har ju faktiskt ett par stycken. Men dom ända som gjort något på någon av mina bilar är väl Roger niemi (Helt ok).  Mekonomen kan man ju alltid lita på, dom brukar alltid göra ett bra jobb. Sedan även Luleå bil och däck.

Beror i så fall på vart man bor uppenbarligen.
Väljer inte dom igen personligen.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
CC72
1 mars 2016 · 1 661 Inlägg

http://www.hitta.se/sök?vad=Bilver … uleå

Mofix kanske? Iofs i Boden men det är ju rätt nära

rikard454
3 mars 2016 · 49 Inlägg

Richard Bursell på Yttervikens industriområde har jag hört gott om, firman heter något i stil med "Auto Custom" eller något sådant.

Jag har som sagt hört att han gör bra jobb till hyfsade priser och han har gjort två insatser på mina bilar och jag är nöjd med dessa...

/Rikard

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang