Vart laga kantstötning?

antonoloofsson
23 maj 2016 · 62 Inlägg

Tjenare.
Tabbade mig rejält idag då jag var stressad hem från jobbet och skulle undvika stora hål i vägen. Kom för långt upp och skrapade i båda högerfälgarna och gråter nu blod nästintill. sad

Det blev inget mer än kosmetiskt och "bara"2-3 ingående kantstötningar. Tycker det ser så fruktansvärt ut och undrar nu vart i Göteborg man kan göra det och ungefär kostnad för 2 19"?


Mvh Anton

JBeam
23 maj 2016 · 201 Inlägg

antonoloofsson skrev:
Tjenare.
Tabbade mig rejält idag då jag var stressad hem från jobbet och skulle undvika stora hål i vägen. Kom för långt upp och skrapade i båda högerfälgarna och gråter nu blod nästintill. sad

Det blev inget mer än kosmetiskt och "bara"2-3 ingående kantstötningar. Tycker det ser så fruktansvärt ut och undrar nu vart i Göteborg man kan göra det och ungefär kostnad för 2 19"?


Mvh Anton

Upp med bilder! vi är nyfikna

Woosh
24 maj 2016 ·

Tja! Vet att fälgfixarn löser sånt här i Gbg.

Här har du sidan med deras prisuppgifter :

http://www.falgfixarn.se/newwp/wp-conte … SUMENT.pdf

antonoloofsson
24 maj 2016 · 62 Inlägg

JBeam skrev:

antonoloofsson skrev:
Tjenare.
Tabbade mig rejält idag då jag var stressad hem från jobbet och skulle undvika stora hål i vägen. Kom för långt upp och skrapade i båda högerfälgarna och gråter nu blod nästintill. sad

Det blev inget mer än kosmetiskt och "bara"2-3 ingående kantstötningar. Tycker det ser så fruktansvärt ut och undrar nu vart i Göteborg man kan göra det och ungefär kostnad för 2 19"?


Mvh Anton

Upp med bilder! vi är nyfikna

Absolut, tar bilder sen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang