Angående: Nya Top Gear!

jaka54
17 augusti 2016 · 5 719 Inlägg

Hej!
Såg det nya avsnittet av Top Gear i går! Fy f .. vad dåligt!
Kan inte begripa varför den nya programledaren försökte  imitera Jeremy Clarksson?? -Det klarade han ju inte av! En j... massa skrikande och gapande hela tiden...
Hoppas de gamla grabbarna kommer tillbaka med ett eget bilprogram för det här nya var ju under all kritik.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
17 augusti 2016 · 14 042 Inlägg

jaka54 skrev:
Hej!
Såg det nya avsnittet av Top Gear i går! Fy f .. vad dåligt!
Kan inte begripa varför den nya programledaren försökte  imitera Jeremy Clarksson?? -Det klarade han ju inte av! En j... massa skrikande och gapande hela tiden...
Hoppas de gamla grabbarna kommer tillbaka med ett eget bilprogram för det här nya var ju under all kritik.

Jag tyckte det var lite väl tramsigt!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Mack Forum- och sitemoderator
17 augusti 2016 · 26 136 Inlägg

Ett nytt program med gamla programledarna är ju på gång. Runt nyår bör det första avsnittet komma om jag inte minns fel. Dock under ett helt annat bolag än BBC.

Har personligen inte vågat se ett av dom nya avsnitten ännu. Sägs vara skit, och jag tror det är värre än så.
Skall dock inte fastställa min uttalan innan jag faktiskt sett ett helt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
zleepy Trucker
18 augusti 2016 · 1 391 Inlägg

Mack skrev:
Ett nytt program med gamla programledarna är ju på gång. Runt nyår bör det första avsnittet komma om jag inte minns fel. Dock under ett helt annat bolag än BBC.

Har personligen inte vågat se ett av dom nya avsnitten ännu. Sägs vara skit, och jag tror det är värre än så.
Skall dock inte fastställa min uttalan innan jag faktiskt sett ett helt.

Dom kör nu för Amazon, och har en enorm budget så lär bli kul smile
Clarkson, Hammond och May's nya ska heta The Grand Tour eftersom dom kommer resa runt ..

och yes, dom nya avsnitten är totalt skit, Chris evans är en total sopa, kan inte ens åka bil utan att spy tongue
BBC's kassako har sjunkit djupt ner i havet, dom har nog ett tag ångrat att dom släppte Clarkson ...

och evans har faktiskt redan slutat, tvist med Matt Leblanc, samt han var inge vidare på att köra bil och prata som Clarkson och dom andra kunde utan problem smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Evildan
18 augusti 2016 ·

Upplägget är närapå detsamma plus några inbjudna gäster.
Det som höll ihop programmet innan i mitt tycke är samspelet de tre emellan, programmet skulle kunna handla om holländsk tulpanhandel genom tiderna men ändå vara underhållande pga May, Hammond och Clarkson.
Evans är sådär gapig och härjig på det vis som britterna tycks uppskatta hos en underhållningsprogramledare men jag tror ändå han blev fel för den här målgruppen som är vana vid tre tjurskalliga män.
LeBlank tycker jag gör ett bra jobb men han är ju å andra sidan till skillnad från Evans en skådespelare. wink
Vi kan ju kika inhemskt, Bullen utan Cissi och Martin eller Trafikmagasinet utan C-I och Krister fetsket sig.

Low
18 augusti 2016 · 3 306 Inlägg

Såg också det också. Bytte kanal direkt.

Rip Top Gear.:-/

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
18 augusti 2016 · 2 571 Inlägg

Mack skrev:
Ett nytt program med gamla programledarna är ju på gång. Runt nyår bör det första avsnittet komma om jag inte minns fel. Dock under ett helt annat bolag än BBC.

Har personligen inte vågat se ett av dom nya avsnitten ännu. Sägs vara skit, och jag tror det är värre än så.
Skall dock inte fastställa min uttalan innan jag faktiskt sett ett helt.

Nyår? Det börjar om drygt en månad på Amazon Prime.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
kwansa Hmm, vet inte?
18 augusti 2016 · 1 775 Inlägg

programmet var ju ingen höjdare hmm lite rolig tävling men programledarna kunde de hittat bättre på gatan.

Det bästa av allt var att SVT har köpt inte programmet....satt och vänta på reklam flera gånger big_smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
18 augusti 2016 · 17 470 Inlägg

Har sett början på några avsnitt. Går på BBC. Skräp. De har inte borrat hål i skutan utan slitit bort hela bottenstocken och hoppades den skulle flyta på ren vana. Så var inte fallet.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Mack Forum- och sitemoderator
18 augusti 2016 · 26 136 Inlägg

hyrbil skrev:

Mack skrev:
Ett nytt program med gamla programledarna är ju på gång. Runt nyår bör det första avsnittet komma om jag inte minns fel. Dock under ett helt annat bolag än BBC.

Har personligen inte vågat se ett av dom nya avsnitten ännu. Sägs vara skit, och jag tror det är värre än så.
Skall dock inte fastställa min uttalan innan jag faktiskt sett ett helt.

Nyår? Det börjar om drygt en månad på Amazon Prime.

Tack för rättningen.
Hade inte sån superkoll på när det nya skulle börja..förmodligen på grund av det bristande intresset.

Hade då förmodligen rätt angående att det skulle vara skräp..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
18 augusti 2016 · 14 042 Inlägg

hyrbil skrev:

Mack skrev:
Ett nytt program med gamla programledarna är ju på gång. Runt nyår bör det första avsnittet komma om jag inte minns fel. Dock under ett helt annat bolag än BBC.

Har personligen inte vågat se ett av dom nya avsnitten ännu. Sägs vara skit, och jag tror det är värre än så.
Skall dock inte fastställa min uttalan innan jag faktiskt sett ett helt.

Nyår? Det börjar om drygt en månad på Amazon Prime.

Det är väl en betalkanal man inte har.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
torsen
18 augusti 2016 · 7 234 Inlägg

Kunde inte förmå mig att stänga av/byta kanal.
Hoppades in i det sista att det skulle bli bättre.
Men tji vad jag bedrog mig.sad

zleepy Trucker
18 augusti 2016 · 1 391 Inlägg

Vettemannen skrev:

hyrbil skrev:

Mack skrev:
Ett nytt program med gamla programledarna är ju på gång. Runt nyår bör det första avsnittet komma om jag inte minns fel. Dock under ett helt annat bolag än BBC.

Har personligen inte vågat se ett av dom nya avsnitten ännu. Sägs vara skit, och jag tror det är värre än så.
Skall dock inte fastställa min uttalan innan jag faktiskt sett ett helt.

Nyår? Det börjar om drygt en månad på Amazon Prime.

Det är väl en betalkanal man inte har.

/Benny

Streamingtjänst.. smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
18 augusti 2016 · 14 042 Inlägg

zleepy skrev:

Vettemannen skrev:

hyrbil skrev:

Nyår? Det börjar om drygt en månad på Amazon Prime.

Det är väl en betalkanal man inte har.

/Benny

Streamingtjänst.. smile

Okay, tack!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Evildan
18 augusti 2016 ·

Vettemannen skrev:

zleepy skrev:

Vettemannen skrev:

Det är väl en betalkanal man inte har.

/Benny

Streamingtjänst.. smile

Okay, tack!

/Benny

Du som elektriker borde väl ha just god hand med streaming? 😂

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
18 augusti 2016 · 14 042 Inlägg

Evildan skrev:

Vettemannen skrev:

zleepy skrev:

Streamingtjänst.. smile

Okay, tack!

/Benny

Du som elektriker borde väl ha just god hand med streaming? 😂

Tyvärr så är det inte elektriker jag är.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Evildan
18 augusti 2016 ·

Vettemannen skrev:

Evildan skrev:

Vettemannen skrev:

Okay, tack!

/Benny

Du som elektriker borde väl ha just god hand med streaming? 😂

Tyvärr så är det inte elektriker jag är.

/Benny

Så har vi ventilerat det ämnet...

yakozan
18 augusti 2016 · 333 Inlägg

Första avsnittet var hemskt. Men det blir bättre med tiden.
Inte i närheten av vad det brukade vara, men några avsnitt in så är det helt OK tycker jag.
Hoppas på att de puttar in Harris på Evans plats till nästa säsong. Det skulle kunna bli ännu bättre.

Rallycross delen såg nog bra ut på pappret. Men med det väderberoende underlaget och att folk generellt inte är bekväma på ostadigt underlag gör det ganska tråkigt och extremt långsamt.

Nissan GTR "Godzilla" (2010)
Audi S5 (2007)
Evildan
18 augusti 2016 ·

yakozan skrev:
Första avsnittet var hemskt. Men det blir bättre med tiden.
Inte i närheten av vad det brukade vara, men några avsnitt in så är det helt OK tycker jag.
Hoppas på att de puttar in Harris på Evans plats till nästa säsong. Det skulle kunna bli ännu bättre.

Rallycross delen såg nog bra ut på pappret. Men med det väderberoende underlaget och att folk generellt inte är bekväma på ostadigt underlag gör det ganska tråkigt och extremt långsamt.

Nästa avsnitt med Seasick Steve, och Eddie Jordan förstås, är rätt kul.
Eddies underlag är nog btw asfalt. wink

Instämmer i att det blir bättre men inte att jämföra med "the Three stooges" på långa vägar.

Minin verkar riktigt slö dessutom, men å andra sidan är det bra om kändisarna överlever.

KalleH
18 augusti 2016 · 55 Inlägg

yakozan skrev:
Första avsnittet var hemskt. Men det blir bättre med tiden.
Inte i närheten av vad det brukade vara, men några avsnitt in så är det helt OK tycker jag.
Hoppas på att de puttar in Harris på Evans plats till nästa säsong. Det skulle kunna bli ännu bättre.

Rallycross delen såg nog bra ut på pappret. Men med det väderberoende underlaget och att folk generellt inte är bekväma på ostadigt underlag gör det ganska tråkigt och extremt långsamt.

Det ska väl redan vara klart att Matt Leblanc tar över efter Chris Evans och dom övriga kommer att vara kvar.
Så det borde ju finnas lite hopp om att det blir lite bättre nu när man slipper Evans.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang