Köpråd: Audi A3 2.0 TDI S-Line Aut Panorama Navi BT 2014 199 900 kr

Everzor
2 december 2016 · 2 Inlägg

Hej.

Är intresserad av att köpa denna bilen.

Skriver ner vad som ingår i bilens utrustning:
Nyservad, Avdragbar Moms, Automatisk Växellåda, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinn, Bluetooth audio, Aut avbl innerbackspegel, Bang & Olufsen ljudsystem, Bluetooth, CD-stereo, C-lås, Dimljus, Elhissar fram och bak, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Halvskinnklädsel, ISOFIX, Komplett ifylld servicebok, Larm, LM-fälgar, Mittarmstöd fram, Multifunktionsratt, Navigator (GPS), Panoramaglastak, Parkeringssensorer Bak, Rails, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Stereo, Stolvärme fram, Svensksåld, Tonade rutor, Urkopplingsbar airbag passagerarsida, Start/stop-funktion motor, Vinterhjul - friktion, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, sportstolar med svankstöd, sportratt, S-line sportpaket, Teknikpaket, Ljuspaket, MMI-radio, Proline, Bang & Olufsen ljudanläggning.

Bilen är tillverkad och varit i drift 2013-09, men modellen är 2014.

Den har kört 9300 mil.
Reg: NXZ 250

Link til bilweb: http://bilweb.se/orebro-lan/audi-a3-2-0 … bi-2576583

Då jag bor i Skåne och det är en bit upp till Örebro, ville jag bara höra om ni tyckte det var ett rimligt pris. Har över telefon lyckats få ner priset till 190.000, förutsatt att jag hämtar den nästa vecka. Bilen har varit hos försäljaren sedan augusti där priset den gången var 229 000, som nu har fallit till 199 000.

Ska jag ha is i magen, och vänta, eller borde jag hugga? Audi A3 s-line är rätt sällsynta (2013 modellen och fram).

Vad tycker ni bilexperter?

mvh

Senast redigerat av Everzor (2 december 2016)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang