Få fram Bilregister för Bmw e34

Utmarks-Loke
27 februari 2017 · 5 814 Inlägg

BMW 318i E30, med gamla M10-motorn, bara 46 stycken kvar

Carinfo
28 februari 2017 · 11 Inlägg

caromania skrev:

Carinfo skrev:
Skicka gärna en felrapport om det är något som inte stämmer smile. Vi kopplar regnummer mot vår databas med hjälp av Transportstyrelsens data, ju äldre bilarna är desto mindre har vi att gå på tyvärr. Så vi lyssnar mer än gärna på användare som skickar in felrapporter så att vår data ska vara så bra som möjligt.

Fast enligt transportstyrelsen så har min bil fyrcylindrig turbomotor och inte v6a som den har enligt er. Hästkrafterna stämmer inte heller. Dessutom stämmer inte övriga exemplar av samma bilmodell i Sverige. En fantastisk röra är det och eftersom det är så rörigt så är ju källan värdelös som just källa. Tyvärr.

En annan bil jag har stämmer inte heller.

Jag är inte negativ till konceptet, tvärtom så är det ganska kul att kunna se hur många av olika och var etc, men eftersom det uppenbarligen blir så många fel så är det fullständigt opålitligt. Men den kanske är bra för alla som kollar på FOX-news?

Haha, ajaj, vi vill inte bli jämförda med tillförlitlighet likt FOX, om du vill så får du gärna skicka PM om vilka regnummer det handlar om, så kan jag kolla på vårt regelsystem och se vad som blivit galet.

M123
28 februari 2017 · 962 Inlägg

Carinfo skrev:

caromania skrev:

Carinfo skrev:
Skicka gärna en felrapport om det är något som inte stämmer smile. Vi kopplar regnummer mot vår databas med hjälp av Transportstyrelsens data, ju äldre bilarna är desto mindre har vi att gå på tyvärr. Så vi lyssnar mer än gärna på användare som skickar in felrapporter så att vår data ska vara så bra som möjligt.

Fast enligt transportstyrelsen så har min bil fyrcylindrig turbomotor och inte v6a som den har enligt er. Hästkrafterna stämmer inte heller. Dessutom stämmer inte övriga exemplar av samma bilmodell i Sverige. En fantastisk röra är det och eftersom det är så rörigt så är ju källan värdelös som just källa. Tyvärr.

En annan bil jag har stämmer inte heller.

Jag är inte negativ till konceptet, tvärtom så är det ganska kul att kunna se hur många av olika och var etc, men eftersom det uppenbarligen blir så många fel så är det fullständigt opålitligt. Men den kanske är bra för alla som kollar på FOX-news?

Haha, ajaj, vi vill inte bli jämförda med tillförlitlighet likt FOX, om du vill så får du gärna skicka PM om vilka regnummer det handlar om, så kan jag kolla på vårt regelsystem och se vad som blivit galet.

Är det inte lättare att medlemmarna dom har rätt på sin bil hör av sig till er? wink

Mitt råd.
Stäng sidan tills ni fått rätsida på era problem.
Ni håller precis på att gräva graven för ett väldigt bra koncept ni har, som ni inte fått tyvärr att fungera.

Jag ser fram emot den dagen när en faktabas kan ge faktisk aktuell fakta i den utsträckningen ni gör.
Men ni har långt kvar, målsnöret är mil bort. Förtroendet är lika med noll för det ni tillhandahåller, här får man vara källkritisk upp till öronen och vända sig till andra källor för att se om det stämmer det ni har om fordonet i fråga.

Försvinner då inte hela meningen med sidan? Vad ska ni då locka med annat än den enorma bra support du för i forumet?

Nu tycker du säkert jag är lite taskig. Men bättre kan ni garanterat. smile

"Yeah come on Affen and do the shake"
Att säga fel sak vid rätt tillfälle är lite som att säga rätt sak vid fel tillfälle.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang