hur mycket kostar att göra a-traktor från volvo 740????

karolis Avstängd
2 september 2007 · 44 Inlägg

tja guys help med hur mycket kommer att kosta att a-traktor från volvo 740 asså alla saker kappa och spärra och sånt ????????????????

Gillar volvo 244, 740tic, 850.
Önskar köpa en 740tic.
baerserk Bäst i värla
2 september 2007 · 150 Inlägg

när jag byggde min hamnade jag runt 15-20 tusen med allting..dock kan du komma undan billigare..jag byggde Seriöst,därför det skenade iväg lite med pengarna!

dailydriven
2 september 2007 · 77 Inlägg

det är så mkt bättre att köpa en traktor istället, om man inte känner mycket folk som man kan få billigare priser av. tex plåt, svets, lack osv måste du ju tänka på om den ska bli fin, visst du kan få världens lik för kanske 5-10k. jag har själv haft traktor och tycker det är mer värt att köpa en istället.. köp fast en halvfärdig och pyssla med. men börja göra att själv kostar nog rätt mycket pengar..

rs niklas saab expert
2 september 2007 · 248 Inlägg

bilen är ju redan en traktor varför bygga om den?

Saab 900 aero "el turbo negro" (1985)
baerserk Bäst i värla
2 september 2007 · 150 Inlägg

900turboo skrev:
det är så mkt bättre att köpa en traktor istället, om man inte känner mycket folk som man kan få billigare priser av. tex plåt, svets, lack osv måste du ju tänka på om den ska bli fin, visst du kan få världens lik för kanske 5-10k. jag har själv haft traktor och tycker det är mer värt att köpa en istället.. köp fast en halvfärdig och pyssla med. men börja göra att själv kostar nog rätt mycket pengar..

precis,ska du bygga en själv,och den ska bli fin,rak i plåten osv så tar det tid och kostar pengar..min tog ungefär 100 timmar och bygga,och prislappen hamnade på 20tusen inkl bil(värd 5 tusen)

men att åka i en traktor som man har byggt själv är ganska fint,den känslan är härlig wink

karolis Avstängd
2 september 2007 · 44 Inlägg

okej men då jag har fått rätt mycket infarmation tackar

Gillar volvo 244, 740tic, 850.
Önskar köpa en 740tic.
Izual
2 september 2007 · 4 571 Inlägg

§1 Sundhet och "netiketten"

• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.


Låst

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang