Hur koller man vem som äger bilen?

DanneF
8 maj 2008 · 40 Inlägg

Finns det inte på vv.se hemsida så man kan kolla vem som äger bilen ??
En jävel står på min parkering..
Funderar på att ställa bilen bakom han sen får han stå  där ..

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 maj 2008 · 6 170 Inlägg

DanneF skrev:
Finns det inte på vv.se hemsida så man kan kolla vem som äger bilen ??

Nej, du får bara reda på vad det är för bil osv, inte vem som äger den.

Men om du däremot skickar regnummret via sms till 71456 så får du reda på vad han heter och var han bor wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
DanneF
8 maj 2008 · 40 Inlägg

hittade tack för svar , typiskt kärringar o parkera vart dem vill

_Danne_L
8 maj 2008 · 71 Inlägg

DanneF skrev:
hittade tack för svar , typiskt kärringar o parkera vart dem vill

lol

Volvo 740/960 16v Turbo "Breddad" (1988)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 maj 2008 · 6 170 Inlägg

Lol, alla som skrivit i denna tråden hittils heter Daniel.

Totalt jäkla OT men jag tyckte det var lite småkul faktiskt lol


/Danne F tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Buhr Irok Udont
8 maj 2008 · 171 Inlägg

jag bröt trenden med namnet daniel ;P var det en kärring som stog där? tongue

Audi 80 (1983)
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
8 maj 2008 · 741 Inlägg

hon hette daniella big_smile

hehe kunde inte låta bli

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
DanneF
8 maj 2008 · 40 Inlägg

ne det var en tants bil ,

M3LK3R
8 maj 2008 · 113 Inlägg

DanneF skrev:
ne det var en tants bil ,

Kan inte en kärring heta Daniella?hmm hahaha:lol:

BMW 740IA E32 "Diplomaten" (1993)
DanneF
8 maj 2008 · 40 Inlägg

haha jo

AudiFors
8 maj 2008 · 906 Inlägg

Förr kunde man la få adress och allt med va? Det får man ju icke idag, om det inte finns någonstans man kan kolla upp det med?smile

=)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 maj 2008 · 6 170 Inlägg

740Fors skrev:
Förr kunde man la få adress och allt med va? Det får man ju icke idag, om det inte finns någonstans man kan kolla upp det med?smile

Eniro.se ??

Hitta.se ??

Osv...


I SMS:et får du ju både vad personen heter och var han/hon bor och då borde det la inte vara allt för svårt att hitta rätt person ??  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Bossni
8 maj 2008 · 274 Inlägg

Hehe känner igen detta sad råkade ställa min på nåns plats en stund typ 10 min vid 00 på natten. När jag och kompisen kom till bilen så satt de en lapp med texten. ''Du står på hyrd p plats P böter skickas hem till dig''. Typ första veckan med körkort och farsans bil, men det blev inga böter smile

AudiFors
8 maj 2008 · 906 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

740Fors skrev:
Förr kunde man la få adress och allt med va? Det får man ju icke idag, om det inte finns någonstans man kan kolla upp det med?smile

Eniro.se ??

Hitta.se ??

Osv...


I SMS:et får du ju både vad personen heter och var han/hon bor och då borde det la inte vara allt för svårt att hitta rätt person ??  tongue

Men tänk om man får typ "Adam Andersson" så bor det 20 stycken i tex Göteborg, blir la lite svårt att gissa vem av dem 20 det är, finns det inget så man får rätt person direkt?tongue

=)
Hamilton
9 maj 2008 · 8 864 Inlägg

740Fors skrev:

TBOC_Razor skrev:

740Fors skrev:
Förr kunde man la få adress och allt med va? Det får man ju icke idag, om det inte finns någonstans man kan kolla upp det med?smile

Eniro.se ??

Hitta.se ??

Osv...


I SMS:et får du ju både vad personen heter och var han/hon bor och då borde det la inte vara allt för svårt att hitta rätt person ??  tongue

Men tänk om man får typ "Adam Andersson" så bor det 20 stycken i tex Göteborg, blir la lite svårt att gissa vem av dem 20 det är, finns det inget så man får rätt person direkt?tongue

Att alla dessa 20 skulle bo på samma adress är väll inte troligt eller...?

Fotograf på tierpidag.se
PLindblom
9 maj 2008 · 1 200 Inlägg

740Fors skrev:

TBOC_Razor skrev:

740Fors skrev:
Förr kunde man la få adress och allt med va? Det får man ju icke idag, om det inte finns någonstans man kan kolla upp det med?smile

Eniro.se ??

Hitta.se ??

Osv...


I SMS:et får du ju både vad personen heter och var han/hon bor och då borde det la inte vara allt för svårt att hitta rätt person ??  tongue

Men tänk om man får typ "Adam Andersson" så bor det 20 stycken i tex Göteborg, blir la lite svårt att gissa vem av dem 20 det är, finns det inget så man får rätt person direkt?tongue

Har du en faxmaskin är det bara att skriva in numret till den, på VVs hemsida. Då får du hela adressen till de tre senaste ägarna, samt en massa intressant info om bilen.

Ashra
9 maj 2008 · 346 Inlägg

haha kan toppa detta.  Jag jobbar kvällar varannan vecka Har min bil på en parkering med ca 65bilar. Detta har en rätt trång infart,  Det finns även  ca 7 gäst parkeringar.

Komemr hem från jobbet en kävll och en bil står MITT i infarten släkta lampor etc.  tänker vafan e detta. VÄntar 2 min ingen kommer. Messar iväg  reg numret  får svar ringer 118100 får tag på numret.  Ringer upp puckon. Efter ca 12 signaler svarar en yrvacken herre.

Jag undrar varför han ställt bilen MITT i infarten så ingen kan komma in elelr ut. Jo jag hade igna pengar till gäst parkeringen så jag ställde mig där.  VAFAN DITT JÄVLA PUCKO du kan ju stå på parkeringen trots att du itne har pengar men nu istället ställer du dig mitt i vägen. 

så ingen kan komma in eller ut hur fan tänkte du FOlk jobbar både sent och tidigt.   Får svaret. Jo jag ska ju åka vid 08.00 imorrn så trodde det var lungt.... Detta var en tisdag vi har 7st hanterkare som åker riktigt tidigt till jobbet etc. Jag säger att han har 3 min på sig att komma ut och flytta bilen snnars hämtar jag en bil med dragkrok och parkerar om hans bil  väldigt långt bort

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
9 maj 2008 · 6 170 Inlägg

Ashra skrev:
haha kan toppa detta.  Jag jobbar kvällar varannan vecka Har min bil på en parkering med ca 65bilar. Detta har en rätt trång infart,  Det finns även  ca 7 gäst parkeringar.

Komemr hem från jobbet en kävll och en bil står MITT i infarten släkta lampor etc.  tänker vafan e detta. VÄntar 2 min ingen kommer. Messar iväg  reg numret  får svar ringer 118100 får tag på numret.  Ringer upp puckon. Efter ca 12 signaler svarar en yrvacken herre.

Jag undrar varför han ställt bilen MITT i infarten så ingen kan komma in elelr ut. Jo jag hade igna pengar till gäst parkeringen så jag ställde mig där.  VAFAN DITT JÄVLA PUCKO du kan ju stå på parkeringen trots att du itne har pengar men nu istället ställer du dig mitt i vägen. 

så ingen kan komma in eller ut hur fan tänkte du FOlk jobbar både sent och tidigt.   Får svaret. Jo jag ska ju åka vid 08.00 imorrn så trodde det var lungt.... Detta var en tisdag vi har 7st hanterkare som åker riktigt tidigt till jobbet etc. Jag säger att han har 3 min på sig att komma ut och flytta bilen snnars hämtar jag en bil med dragkrok och parkerar om hans bil  väldigt långt bort

Vid sådana tillfällen är en Hummer H1 bra att ha, bara att *försiktigt* "klättra" över den inkräktande bilen wink   big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
AudiFors
9 maj 2008 · 906 Inlägg

Hamilton skrev:

740Fors skrev:

TBOC_Razor skrev:

Eniro.se ??

Hitta.se ??

Osv...


I SMS:et får du ju både vad personen heter och var han/hon bor och då borde det la inte vara allt för svårt att hitta rätt person ??  tongue

Men tänk om man får typ "Adam Andersson" så bor det 20 stycken i tex Göteborg, blir la lite svårt att gissa vem av dem 20 det är, finns det inget så man får rätt person direkt?tongue

Att alla dessa 20 skulle bo på samma adress är väll inte troligt eller...?

Du får la aldrig full adress när du skickar till 71456? Dem tog la bort det för något år sedan, man får ju bara stad och namn, kan la bo 20 pers med samma namn i samma stad?yikes

=)
saab-9000i
9 maj 2008 · 7 Inlägg

71456 då får du reda på vem som äger men inget mera, heller jo om bilen. men ingen adress! Ha de//Crille

Om man ska bli gammal o erfaren,
så måste man vara ung o galen
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang