Angående: Södertälje träffarna!

Saab_Diana
30 juni 2009 · 401 Inlägg

men la di da...respektlösheten verkar inte bara existera hos en av parterna

Saab 9-5 "AERO" (2001)
Saab 9-5 "2.0" (2000)
BMW 535 "i" (2012)
Rawad C20LET
30 juni 2009 · 1 041 Inlägg

jag trode att vi skulle ena oss för att hjälpa varndra o låta träffen va i södertälje för att vi ska kunna ha lite roligt, inte sitter vi här bakom våra tangentbord o slänga dumma komentarer till varandra.

träffarna ska va så säkra o trevligt utan att nån eller nåns egendom kommer till skada.

så alla som vill vara med på träffen så får man ta o lära sig lite hyffs, nu ska vi inte hysa agg mot varndra utan vi ska hjälpas åt för att det ska bli trevligt på hela träffen.. roll

jag kom på en bra idé o hoppas några kan hålla med om det, o det är att alla ska va skötsamma annars är man inte välkommen till nästa träff o på så vis tror jag att folk kommer att ta det lite mer försiktigt. big_smile

man har hjärnan inte som en prydnad utan man har den för att man ska utnyttja den o tänka o räkna rätt, så vi bör nog vara trevliga mot varndra o släpper det förflutna o börjar blicka framåt o sammarbeta istället big_smile

hoppas att TS är med på portningen av de som missköter sig o då menar jag alla utan undantag.

PS: gud va många av er har tagit sina bilar offline efter denna tråd yikes


stavfel? det borde inte vara problem väl

MVH/Rawad

Senast redigerat av Rawad (30 juni 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
mr_hehe
1 juli 2009 · 137 Inlägg

Natural skrev:

mr_hehe skrev:
Det är jävligt synd att vi tar bort den för det är många som trivs i södertälje träffar. men mer hemligt borde de vara så inte vem som helst kan komma dit o förstöra hela träffen.
ja ställer upp för södertälje träffar.


OCH du som heter NATURAL... vi som äger civic's vi har stor respekt för alla bilträffar och vi vet hur vi ska bete oss! snacka inte skit!

Blä Blä...
Förlåt, jag snackar bara skit o ljuger.
Allt för att visa mitt "hat" mot honda civic..

Är ni nöjda nu?

GUBBEN... ja menar det jag säger till dii att vi har stor respekt för alla bilträffar. ja tycker själv att det är bara idioter som gasar in i parkeringen!

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
ThaLeffe
1 juli 2009 · 204 Inlägg

om ni ska flytta träffen till jordbro kan ni lika gärna lägga ner träffen.. knappa 20 prcoent som kommer dyka upp där. då kan ni lika gärna slå ihop er med någon annan träff. flytta träffen till åkers stycke bruk el järna. el liknande. som sagt det är södertälje träff och dom som bor i södertälje ska ha mest nytta för denna träff..

det är inget att skriva om då killen som körde crossen hänger inte här o kommer aldrig läsa detta..

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
AudiZack Living the good Life!
1 juli 2009 · 585 Inlägg

ThaLeffe skrev:
om ni ska flytta träffen till jordbro kan ni lika gärna lägga ner träffen.. knappa 20 prcoent som kommer dyka upp där. då kan ni lika gärna slå ihop er med någon annan träff. flytta träffen till åkers stycke bruk el järna. el liknande. som sagt det är södertälje träff och dom som bor i södertälje ska ha mest nytta för denna träff..

det är inget att skriva om då killen som körde crossen hänger inte här o kommer aldrig läsa detta..

sant...

When the flag drops, the Bullshit stops.
Hua100
1 juli 2009 · 267 Inlägg

stillooking skrev:
då värkar de som om majoriteten tycke att träffarna ska vara kvar! då kör vi i södertälje och jag tackar för all hjälp jag kan få!big_smile

du kan räkna med mig!

Volkswagen Passat 2,0 TDI 4M "Vaffelwagen" (2010)
Dodge Charger R/T "2 X Hemi v8" (2007)
Rawad C20LET
1 juli 2009 · 1 041 Inlägg

stillooking skrev:
då värkar de som om majoriteten tycke att träffarna ska vara kvar! då kör vi i södertälje och jag tackar för all hjälp jag kan få!big_smile

nu hoppas man på lika många bilar denna gång smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Cesso
1 juli 2009 · 155 Inlägg

jag tycker att träffarna ska anordnas i rosersberg i märsta men en förträff i kungens ...blir kul o åka tillsammans en lite längre tur ! skit i södertälje..

suzukitompa
1 juli 2009 · 41 Inlägg

blir lättast om vi förtsätter i södertälje som vanligt. då kommer fläst att komma! bra grej det där med att dom som inte sköter sig inte blir välkomna på nästa träff utan undantag!!

Jesse88
1 juli 2009 · 16 Inlägg

Jag hoppas på att träffarna kommer att fortsätta i Södertälje...

// Jesse

Joo
1 juli 2009 · 741 Inlägg

Turbo-Danne skrev:
Dom lyssnar inte vad man säger och dom kan inte ta en diskution men munnen utan dom tar gärna det med knytnävar.

Södertälje? jag bara gissar sådär hej vilt på att det var icke svenskar! roll

Senast redigerat av Joo (1 juli 2009)

Chippen87
1 juli 2009 · 39 Inlägg

Låter kanon! smile

La-Facone
2 juli 2009 · 40 Inlägg

Joo skrev:

Turbo-Danne skrev:
Dom lyssnar inte vad man säger och dom kan inte ta en diskution men munnen utan dom tar gärna det med knytnävar.

Södertälje? jag bara gissar sådär hej vilt på att det var icke svenskar! roll

Spelar det någon roll om det var svenskar eller inte.

Capo Di Capo La grande Facone
Cimen
2 juli 2009 · 10 Inlägg

Jag håller med håll kvar dom i tälje och backa gärna upp mig lite nästa gång nån idiot håller på att förstöra för oss som tittar och dom som kör! satans arg man blev.han förstörde precis när min bil skulle rulla på sträckan. inge kul att stå själv mot 5 blattar.

Boston
2 juli 2009 · 183 Inlägg

Cimen skrev:
Jag håller med håll kvar dom i tälje och backa gärna upp mig lite nästa gång nån idiot håller på att förstöra för oss som tittar och dom som kör! satans arg man blev.han förstörde precis när min bil skulle rulla på sträckan. inge kul att stå själv mot 5 blattar.

jag e med dig!!!

tyskt ska d va!
r3zz1 mulle mek
2 juli 2009 · 679 Inlägg

Joo skrev:

Turbo-Danne skrev:
Dom lyssnar inte vad man säger och dom kan inte ta en diskution men munnen utan dom tar gärna det med knytnävar.

Södertälje? jag bara gissar sådär hej vilt på att det var icke svenskar! roll

det kan lika gärna vart svenskar ju ? som om hela södertälje bara  är invandrare ?  för mesta dels invandrare men finns delar av södertälje där svenskarna  håller till...

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
r3zz1 mulle mek
2 juli 2009 · 679 Inlägg

Cimen skrev:
Jag håller med håll kvar dom i tälje och backa gärna upp mig lite nästa gång nån idiot håller på att förstöra för oss som tittar och dom som kör! satans arg man blev.han förstörde precis när min bil skulle rulla på sträckan. inge kul att stå själv mot 5 blattar.

hihi blattar har alltid back up tongue  så gå ihop några innan ni ger er  på dem sk blattar som  förstörde.

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
zshoe Kokar ris
2 juli 2009 · 923 Inlägg

r3zz1 skrev:

Joo skrev:

Turbo-Danne skrev:
Dom lyssnar inte vad man säger och dom kan inte ta en diskution men munnen utan dom tar gärna det med knytnävar.

Södertälje? jag bara gissar sådär hej vilt på att det var icke svenskar! roll

det kan lika gärna vart svenskar ju ? som om hela södertälje bara  är invandrare ?  för mesta dels invandrare men finns delar av södertälje där svenskarna  håller till...

du svarar ju själv på frågan roll

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
BMW Z3 "zshoe" (1999)
michael90
2 juli 2009 · 31 Inlägg

jag hann då inte dit i tid tyvär sad men jag hoppas dom blir kvar för jag har inte hunnit gå på någon träff än sad. ehem grabbar värkar som diskussionen börjar gå lite över styr nu. vi pratar om bilträffar inte om hur många invandrare det finns i södertälje...

sebbe666 No Shame Racing Crew
2 juli 2009 · 680 Inlägg

michael90 skrev:
jag hann då inte dit i tid tyvär sad men jag hoppas dom blir kvar för jag har inte hunnit gå på någon träff än sad. ehem grabbar värkar som diskussionen börjar gå lite över styr nu. vi pratar om bilträffar inte om hur många invandrare det finns i södertälje...

Jag håller med...tänk på vad ni säger grabbar innan det misstolkas......men jag står alltid bakom er för att bevara tälje träffen.......MVH sebbe

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang