Film: Så här behandlas streetrace bilar i Kanada

engolf
19 oktober 2009 · 3 235 Inlägg

Jag tror inte sådant förblir ostraffat.
Racingmiljöer i USA är någorlunda mer brutala än här i norden, och en eller annan polis kommer att garanterat få uppleva vrede från någon missnöjd racare.
Olagliga streetrace är idiotiskt, men det polisen där gör är ju inte klokt heller!

henne_svenne
19 oktober 2009 · 668 Inlägg

Typ bilarnas koncentrations läger. Och Hitler styr dödsmakinen. FY FY FAN FÖR DOM!!!

Chrysler Crossfire 3,2 "pappas pärla" (2003)
mr_hehe
19 oktober 2009 · 137 Inlägg

Eisenhut skrev:
Jag mår fan lika dåligt av att se detta som att se typ gore eller liknande...

Jag som vet vad dessa bilar kostar och är värda vet ju att det är otroligt mycket pengar. Jänkarna kan lätt lägga flera hundra tusen på sina civics utan att det syns för gemene man så tro inte att det inte var tonvis med cash som försvann där.

Sen ni som tror det är stulna motorer mm... Är ni helt hjärntvättade? Detta är något polisen säger för att få medhåll av allmänheten och få intrycket av att alla racers är kriminella på fler plan.

För jag kan LOVA att vore en av dom där motorerna eller fälgarna mina så hade jag ALDRIG låtit polisen krossa dom med någon annans bil... Det hade polisen inte heller gjort. Då plockar man ur detta försiktigt först för att återlämna till den rättmätige ägaren.

här e d en som tänker!! HUR FAN TÄNKER NI? om motorna va stulna o polisen har bevis, då skulle de fan inte göra sådär mot motorna...

och ni som är avundsjuk el kan inte värdera de här bilarna, får ni fan gå skaffa er kamel! ni kan verkligen inget

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
adam_honda
19 oktober 2009 · 42 Inlägg

så sorligt att se filmen. sad
en HONDA är värd mycket mer än va den ser ut. Att trimma en honda kostar jävligt mycket så de där bilarna va säket svin påkostade. synd

Senast redigerat av adam_honda (19 oktober 2009)

Honda civic type r "ep3" (2004)
Honda civic "EK" (1998)
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
19 oktober 2009 · 946 Inlägg

mr_hehe skrev:

Eisenhut skrev:
Jag mår fan lika dåligt av att se detta som att se typ gore eller liknande...

Jag som vet vad dessa bilar kostar och är värda vet ju att det är otroligt mycket pengar. Jänkarna kan lätt lägga flera hundra tusen på sina civics utan att det syns för gemene man så tro inte att det inte var tonvis med cash som försvann där.

Sen ni som tror det är stulna motorer mm... Är ni helt hjärntvättade? Detta är något polisen säger för att få medhåll av allmänheten och få intrycket av att alla racers är kriminella på fler plan.

För jag kan LOVA att vore en av dom där motorerna eller fälgarna mina så hade jag ALDRIG låtit polisen krossa dom med någon annans bil... Det hade polisen inte heller gjort. Då plockar man ur detta försiktigt först för att återlämna till den rättmätige ägaren.

här e d en som tänker!! HUR FAN TÄNKER NI? om motorna va stulna o polisen har bevis, då skulle de fan inte göra sådär mot motorna...

och ni som är avundsjuk el kan inte värdera de här bilarna, får ni fan gå skaffa er kamel! ni kan verkligen inget

Hehe! Det är precis vad som händer serru, är sakerna stulna eller olagliga finns regler för förverkande och förstörande. Reglerna ser olika ut i olika länder och delstater, men det är alltså inget exceptionellt detta. Har man fått ersättning för sina stulna saker är man inte längre rättmätig ägare till den ursprungliga delen.

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
weian Concordia res parvae crescent
19 oktober 2009 · 924 Inlägg

Blue_celicA skrev:
är det ingen mer än jag som ser att videon är fake? jävligt bra redigerad är den däremot, ser verkligen äkta ut o känns verkligt men ändå inte på något sätt...någon mer än jag som tycker det?

ja ifrågarsätter inte din åsikt!
men ja vill veta hur du ser att den e fejk. sitter å försöker hitta nåt, men inte!

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
maco
19 oktober 2009 · 1 207 Inlägg

Jo det vore ju jävligt smart att skruva lös bilarna i delar och sälja skiten vidare. - De vill ju inte ha trimmet på vägarna! Det är ungefär som att polisen i Sverige skulle skruva lös allt mopedtrim för att sedan sälja det på blocket.

Anledningen till att de krossas är helt enkelt att de har blivit beslagtagna och tillhör polismyndigheterna. Därmed får de göra vad de vill. Här använde de det som skrämseltaktik. Dessutom så lär det finnas tillräckligt mycket reservdelar från civics på skroten.

Är det bara jag som börjar bli less på denna barnsliga A.C.A.B attityden här på garaget?

Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
20 oktober 2009 · 946 Inlägg

maco skrev:
Jo det vore ju jävligt smart att skruva lös bilarna i delar och sälja skiten vidare. - De vill ju inte ha trimmet på vägarna! Det är ungefär som att polisen i Sverige skulle skruva lös allt mopedtrim för att sedan sälja det på blocket.

Anledningen till att de krossas är helt enkelt att de har blivit beslagtagna och tillhör polismyndigheterna. Därmed får de göra vad de vill. Här använde de det som skrämseltaktik. Dessutom så lär det finnas tillräckligt mycket reservdelar från civics på skroten.

Är det bara jag som börjar bli less på denna barnsliga A.C.A.B attityden här på garaget?

Nej, du är inte ensam! Håller med dig fullt och ständigt.

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
9Femma
20 oktober 2009 · 342 Inlägg

maco skrev:
Jo det vore ju jävligt smart att skruva lös bilarna i delar och sälja skiten vidare. - De vill ju inte ha trimmet på vägarna! Det är ungefär som att polisen i Sverige skulle skruva lös allt mopedtrim för att sedan sälja det på blocket.

Anledningen till att de krossas är helt enkelt att de har blivit beslagtagna och tillhör polismyndigheterna. Därmed får de göra vad de vill. Här använde de det som skrämseltaktik. Dessutom så lär det finnas tillräckligt mycket reservdelar från civics på skroten.

Är det bara jag som börjar bli less på denna barnsliga A.C.A.B attityden här på garaget?

Äntligen ett vettigt inlägg!
Tack!

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!
evilaudio
20 oktober 2009 · 16 195 Inlägg

maco skrev:
Jo det vore ju jävligt smart att skruva lös bilarna i delar och sälja skiten vidare. - De vill ju inte ha trimmet på vägarna! Det är ungefär som att polisen i Sverige skulle skruva lös allt mopedtrim för att sedan sälja det på blocket.

Anledningen till att de krossas är helt enkelt att de har blivit beslagtagna och tillhör polismyndigheterna. Därmed får de göra vad de vill. Här använde de det som skrämseltaktik. Dessutom så lär det finnas tillräckligt mycket reservdelar från civics på skroten.

Är det bara jag som börjar bli less på denna barnsliga A.C.A.B attityden här på garaget?

saken e bara den att de snuten inte fattar e att våld föder mer våld.   de e såå galet mycke pengar nerlagda på vissa av dessa bilar så ja tror att vissa ägare inte skulle tveka att göra "motstånd" när bilarna ska beslagtas.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang