olagligaste saken ni har gjort?

MarcusL #2573
23 maj 2006 · 1 489 Inlägg

Nasty skrev:
hahah..kul läsning (freddan70)...
håller med vissa om att det känns lite dumt att skryta om "vardags-incidenter"...

en liten rolig sak kan jag berätta om:
jag och en polare var ute och rejsade lite men hans bil är snabbare än min.
jag "ledde loppet" till mcdonalds ända tills han lägger sig på utsidan i en rondell och drar ifrån mig på rakan efter. som tur var kom det en till rondell och jag ville inte förlora så jag korsade dubbla heldragna, körde mot färdriktningen och tog den korta vägen eftersom vi skulle till vänster i rondellen...gissa vem som kom först smile

Din polare tongue

• Även den starka måste ta i när han skiter
baca Os Difuntos
24 maj 2006 · 1 822 Inlägg

Dråp.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
enberg_187 Snabb =)
24 maj 2006 · 247 Inlägg

kört med en O bil (obes, oskatt och avstälda) det var en 240 den hade aga diff och lite lätt preppad b23a och avgassystemet var av så ingen ljuddämpare skulle tävla mot en kille i en annan 240 sen när jag ligger efter han så svänger han in på en mindre väg och där står polisen och snackade med nå utlänningar så jag vände jävligt fort och drog därifrån blev typ 100m länga sträck därifrån över 2gräsmattor fort till en parkering inärheten stängde av bilen och sprang iväg från den in i ett trapphus och där vänta jag tills en kompis kom och hämta mig bilen togs därifrån med släp några dagar senare big_smile

Just real power no turbo shit =)
frasse4
24 maj 2006 · 736 Inlägg

Satt in sportratt i bilen och åker en provtur efter en stund smäller det till i ratten varpå tutan går igång så fort jag styr åt vänster... men det gick bra hela vägen hem lite arga blickar från trotoarer bara... en annan gång gick larmet igång på motorvägen mitt i natten, men det gick också bra att åka hem, blinkande blinkers och larm, man vart ju som ett utryckningsfordon lixom!

Volvo 940 GL "Bob - Den högerstyrda" (1993)
Phaetoon
24 maj 2006 · 8 156 Inlägg

På vägen? Hmm. Fick upp en Renault Kangoo i 145km/h på grusväg. Var ju tvungen att bli av med dubben i däcken, eftersom det var juni...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Pi Just another freak in the freak kingdom
24 maj 2006 · 378 Inlägg

Dom 2 värsta sakerna är nog fortkörning och smitning.. Dock så var smitningen när man var i moppe åldern och jagades av snuten. tongue

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
mr_87
24 maj 2006 · 41 Inlägg

olovlig körning med motorcykel i 1,5 år.. inget körkort..

kört för fort med epan, gick bara 155. hmm

de är nog de värsta if..
tycker inte tutan är så farlig, inte heller två svarta! tongue

budala
24 maj 2006 · 13 Inlägg

Slog ut tänderna på en man när han körde på mig. Kan tillägga att jag var på semester med min flickvän i Kroatien.

Audi A6 (2017)
DayDreameR
24 maj 2006 · 91 Inlägg

budala skrev:
Slog ut tänderna på en man när han körde på mig. Kan tillägga att jag var på semester med min flickvän i Kroatien.

Moget.

Själv gjorde jag en omedveten rödkörning exakt 22 timmar efter jag fått körkortet.

Psychotic Brum säger bilen.
24 maj 2006 · 394 Inlägg

bdahl skrev:

Fenne skrev:

Psychotic skrev:

Men asså lägg av! De där är ett sjukligt betende! Och om de är sant så hoppas jag du hammnar i fängelse! tror inte du mått så gott om en av poliserna dog tex.. tänk dig för nästa gång..

hehe nä jag menade faktiskt inte allvar...
tycker bara det e en ganska rolig tråd... varför sitta här o skriva o skryta om alla bravader man gjort/lyckats med?
tycker bara det är meningslöst...
och de e sant hade jag gjort det som jag skrev skulle jag förtjänat att bli skjuten själv.

hahaha

jag tror Psychotic skrev det med ganska mycket ironi... smile

nejdå jag är 100% seriös.. det kan vara jätte farligt att bli skuten med hagel! wink hahahha

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Tenacious_Dboy Eksjö
24 maj 2006 · 346 Inlägg

ja en dum grej var väl att köra om ambulansen i 240 när dom hade blå ljus mitt i natten och så var de nåra mer bilar smile ..men sen kanske man kan räkna upp många onödigt dumma grejer som man inte ska göra i trafiken om det var de som var frågan smile  har  ju kört bil med tre personer efter på en snowracer i 70km/h inne i stan mitt i natten med ca 15 cm ny snö smile  men det var tydligen nån som tyckte det inte såg så bra ut så då kom blåljussmurfarna....och sen har det väl blivit en del cross åkande på cykel vägarna med..sen har man nog hittat på nåt mer dumt men det får nog vara så tillsvidare smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
sluggo666 Maskinförare
24 maj 2006 · 64 Inlägg

Kört mot rött några gånger. Kört aldelesför för fort inne i Östersund:)

beathacker Amatör
24 maj 2006 · 444 Inlägg

körde mot en polare igenom kävlinge kom till en rundel drog fel håll igenom o snuten står där o ska köra ut missar dem precis bromsar ner o håller hastigheten som om inget hänt  förväntar mig att dem ska köra efter men inget hände ingen kom efter .. =0) hade nog inte blitt mer körande för mig annars

BMW 320d (2006)
Fernicus Kejsare
24 maj 2006 · 547 Inlägg

Skjutsat två pers på mopeden på fyllan, ingen hade hjälm, trimmad moped, inget lyse, gick för fort, och ingen aning om trafikreglerna.

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
dr_weber Senator
24 maj 2006 · 323 Inlägg

Fernicus skrev:
Skjutsat två pers på mopeden på fyllan, ingen hade hjälm, trimmad moped, inget lyse, gick för fort, och ingen aning om trafikreglerna.

om moppen är trimmad brukar det gå för fort! haha *OBS IRONI*

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
volvo_240_tic ingen aning
24 maj 2006 · 687 Inlägg

jag har inte gort så mycket.. *hmmm* men ja känner en som kröp under en polisbil när den stod parkerad och skruvade ur åljepluggen.... den skar efter 500 m......

även zebran har sina fläckar
Robban-vr6
24 maj 2006 · 159 Inlägg

konstigt att vi har hög skatt i sverige? hehe smile

laynus
24 maj 2006 · 256 Inlägg

volvo_240_tic skrev:
jag har inte gort så mycket.. *hmmm* men ja känner en som kröp under en polisbil när den stod parkerad och skruvade ur åljepluggen.... den skar efter 500 m......

är det typ inte en "skyddsplåt på dom volvobilarna" (och nya)?

xisten sixten
24 maj 2006 · 252 Inlägg

listan skulle bli för lång och jag skulle få skriva mer än de någonsin gjorts på detta forum för att tala om vilka idiotiska/olagliga saker man gjort... tongue

Volvo_Elin Lastbilschaufför
24 maj 2006 · 186 Inlägg

Kört för fort tongue...

Ride Hard-Die Free!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang