denna j***a pollen

skuggan_30
24 maj 2006 · 37 Inlägg

det är inte många min man får ha sin bil nytvättad och glänsande från den är helt gul av pollen

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
24 maj 2006 · 1 852 Inlägg

jodu, ett helvete är det. tvätta min bil å vaxa för att ta kort, sen efter en halvtimme så var hela bilen gul. blev faktiskt glad när det regna big_smile

man lever bara en gång så lev väl!
FugitivE BMW Power
24 maj 2006 · 2 362 Inlägg

Hehe tänkte precis göra en tråd om skiten. Ni ska se min bil nu hmm efter en blåsig förmiddag så är hela bilen pollentäckt tongue

BMW, bogsering med wire :/
LazerHawke
24 maj 2006 · 1 268 Inlägg

Hmm jo hoppas denna pollen slutar flyga runt så man får njuta av ren bil sen när fina vädret anländer.... drygt å åka i en bil som liknar mer eller mindre löfbergs lila sad

Davv3
24 maj 2006 · 1 019 Inlägg

Här bara regnar det, så det är inte så mkt bättre de heller sad Men de är bra för mig som är allergisk mot pollen big_smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
onej84
24 maj 2006 · 1 854 Inlägg

Min va svart

_AudiA6_ Tommy
24 maj 2006 · 84 Inlägg

joo jävla pollen man blir ju galen sad nypolerad o nyvaxad bil hade jag i helgen inför en crusing .. men tro fan att den va gulgrön när man skulle åka :@  så de vart att tvätta den o ge sig iväg på en gång så klara sig bilen från pollen big_smile .. men tycker att den kan allt ta och försvinna nu sad

Four Ring´s To Rule Them All !
Wee
24 maj 2006 · 501 Inlägg

Va ut och kollade på min bil nyss.. den ska vara mörkblå.. men nu va den fan Gul ! tongue Så det blir till oc tvätta bilen idag IGEN ! tongue

OBS: Ironi
Madhouse
24 maj 2006 · 1 079 Inlägg

Ja inte nog med att man går runt nysande med igensvullna luftvägar så är bilen pippigul när man kommer ut.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
LocKtar Herr
24 maj 2006 · 1 722 Inlägg

Hah, fan va synd det är om er grabbar, ni får tvätta eran ögonsten vaaaarje dag ;>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Madhouse
24 maj 2006 · 1 079 Inlägg

Hehehe ja gör inte så mkt egentligen tvättar ändå 3-4ggr/vecka, mindre om det regnar för då använder jag bara bruksbilen stort sett.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
m0derat Militär Stolthet
24 maj 2006 · 7 Inlägg

Har typ 2lager vax på bilen så d e bara att spola av:P

Saab T8 for LIFE
Wallo
24 maj 2006 ·

min p-plats e under en björk... de e fint de..

Madhouse
24 maj 2006 · 1 079 Inlägg

kungsylvia skrev:
min p-plats e under en björk... de e fint de..

Du får låna en motorsåg och modifiera björken lite. wink

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
frasse4
24 maj 2006 · 736 Inlägg

Jag gjorde nästa nått värre genom att tvätta bilen och ställa den under en lönn i en dag. Täckt av stora jäkla lönn...grejer, som letat sig ner i luftinsuget till kupéfläkten och i listerna runt bakluckan och överallt. De flesta blåste dock bort när jag susade ut på motorvägen. Blev som ett moln av konfetti bakom bilen!

Volvo 940 GL "Bob - Den högerstyrda" (1993)
Mackan134
24 maj 2006 · 36 Inlägg

Ja fy fan jag la ut ca 1200kr på mediciner mot pollen, det kunde man haft roligare för på något annat wink

Saab 9-3 SC Biopower "Mackanized 16T" (2008)
Phaetoon
24 maj 2006 · 8 156 Inlägg

Ytterligare en till som har pollenallergi. Försöker skaffa mig elitkondis innan pollensäsongen börjar, så jag klarar mig hyggligt. Innan jag var så vältränad som jag är nu så däckade jag varje gång björkarna började få löv. Nu klarar jag mig ganska så bra.
Fast det är klart, kul är det inte. Cyklade fem mil för ett par dagar sen. Det var kämpigt värre, men vad gör man inte för att hålla kondisen uppe...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Wallo
24 maj 2006 ·

ruhler skrev:

kungsylvia skrev:
min p-plats e under en björk... de e fint de..

Du får låna en motorsåg och modifiera björken lite. wink

ska faktist vänta tills fåglarna o saven gjort sitt.. sen ska ja visa upp bilen för hyresvärden me en motorsåg och en härlig förklaring i bakluckan..

Phaetoon
25 maj 2006 · 8 156 Inlägg

kungsylvia skrev:

ruhler skrev:

kungsylvia skrev:
min p-plats e under en björk... de e fint de..

Du får låna en motorsåg och modifiera björken lite. wink

ska faktist vänta tills fåglarna o saven gjort sitt.. sen ska ja visa upp bilen för hyresvärden me en motorsåg och en härlig förklaring i bakluckan..

Min moster fick lite stash av gatukontoret för att dom inte sågat ner en alm som hennes Renault Megané Cabriolet stod under.
Hon fick några bucklor på den när en stor gren behagade att ramla ner på den...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
freddemannen
28 maj 2006 · 13 Inlägg

skiter i att tvätta till det gula h*lv*t*t försvunnit!

BMW 320 (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang