Eftersnack: 1:a Södertälje träffen Moraberg 25/4 kl 19:00

Falkich Telge Drifting Team
26 april 2010 · 602 Inlägg

Hur många var ni som var kvar när polisen hade åkt? Det kan inte vara så att dom åkte för att det nästan vart tomt på folk kanske?

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
Falkich Telge Drifting Team
26 april 2010 · 602 Inlägg

BlauMes skrev:
Tycker det var lite klent om fotografer denna gången också! Såg inte många som fotade.
Kändes ensamt sad

Då får du helt enkelt fota mer! Och du laddade inte upp nån bild på min bil, taskigt.......tongue

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
BlauMes
26 april 2010 · 1 801 Inlägg

Bara att beställa till nästa gång så tar jag några wink

Saab 9-3 (2008)
Falkich Telge Drifting Team
26 april 2010 · 602 Inlägg

Låter bra!

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
Surfaren
26 april 2010 · 167 Inlägg

Värt att tänka på om vi ska ha en plan B är även att inte åka vidare dit närmaste vägen alla samtidigt, då är det inte så svårt för Blå att följa efter...

Senast redigerat av Surfaren (26 april 2010)

Chippen88
26 april 2010 · 1 309 Inlägg

Surfaren skrev:
Värt att tänka på om vi ska ha en plan B är även att inte åka vidare dit närmaste vägen alla samtidigt, då är det inte så svårt för Blå att följa efter...

Nån som vet i vilket skick Enhörnarakan är efter vintern?

om man är lite smart så diskuterar man inte olika platser här i tråden. ta det på plats el via pm så inte fel personer får reda på det

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
Surfaren
26 april 2010 · 167 Inlägg

Chippen88 skrev:
om man är lite smart så diskuterar man inte olika platser här i tråden. ta det på plats el via pm så inte fel personer får reda på det

Helt sant...

sebbe666 No Shame Racing Crew
26 april 2010 · 680 Inlägg

jag fick en ide inatt hur vi ska bli av med farbror blå. men det är inget jag tar här på internet.......fan jag låg nästan somnlös hela natten, men jag kom på något , så det lönade sig att inte sova,,,,godnatt nu,,,

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
turboforssen Telge Drifting Team
26 april 2010 · 5 398 Inlägg

sebbe666 skrev:
jag fick en ide inatt hur vi ska bli av med farbror blå. men det är inget jag tar här på internet.......fan jag låg nästan somnlös hela natten, men jag kom på något , så det lönade sig att inte sova,,,,godnatt nu,,,

pm:a så får vi veta smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
HemuleN
26 april 2010 · 94 Inlägg

Kom till Moraberg precis när alla åkte så jag hakade bara på ledet upp på e4an igen. tyvärr hann det ju inte hända någonting innan farbror blå kom och lekte glädjedödare... Åkte precis när den tredje polisbilen dök upp.

Förresten, jag tyckte mig se någon som fotade min bil när jag svängde ut från vägen in till vänster där precis innan starten, vore kul att se hur bilden blev! (Mörkgrå Volvo 960 med lysande framblinkers och xenon i dimljusen)

RacingBunny
26 april 2010 · 508 Inlägg

Ja någon direkt struktur är det ju INTE...

Och varför åka från Moraberg så jäkla tidigt, d va som att bara byta "träffpunkt"

Varför inte starta en grupp eller evenemang på Facebook, och enbart inbjudna får se informationen om VAD som händer...

D_MAN ?
26 april 2010 · 1 038 Inlägg

RacingBunny skrev:
Ja någon direkt struktur är det ju INTE...

Och varför åka från Moraberg så jäkla tidigt, d va som att bara byta "träffpunkt"

Varför inte starta en grupp eller evenemang på Facebook, och enbart inbjudna får se informationen om VAD som händer...

Hö hö. våga vägra facebook big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
RacingBunny
26 april 2010 · 508 Inlägg

GTi-R_Danne skrev:

RacingBunny skrev:
Ja någon direkt struktur är det ju INTE...

Och varför åka från Moraberg så jäkla tidigt, d va som att bara byta "träffpunkt"

Varför inte starta en grupp eller evenemang på Facebook, och enbart inbjudna får se informationen om VAD som händer...

Hö hö. våga vägra facebook big_smile

Aaa d är ju sååå mycket bättre att våga vägra facebook än att bli av med småglin, idioter, folk som inte vet hur man ska bete sig, muppar på moppar och farbror blå.

Jag skulle vilja se den som tar initiativ till att skapa en sms lista eller skickar pm till alla, med en grupp på Facebook så kan ju flera vara administratörer och hålla i gruppen och styra den, plus att man kan begränsa informationen till vilka som ska se det.

Om dom här små trådarna ska fortsätta så kan man ju räkna med samma problem varje gång...

I'm just telling U roll

turboforssen Telge Drifting Team
26 april 2010 · 5 398 Inlägg

RacingBunny skrev:

GTi-R_Danne skrev:

RacingBunny skrev:
Ja någon direkt struktur är det ju INTE...

Och varför åka från Moraberg så jäkla tidigt, d va som att bara byta "träffpunkt"

Varför inte starta en grupp eller evenemang på Facebook, och enbart inbjudna får se informationen om VAD som händer...

Hö hö. våga vägra facebook big_smile

Aaa d är ju sååå mycket bättre att våga vägra facebook än att bli av med småglin, idioter, folk som inte vet hur man ska bete sig, muppar på moppar och farbror blå.

Jag skulle vilja se den som tar initiativ till att skapa en sms lista eller skickar pm till alla, med en grupp på Facebook så kan ju flera vara administratörer och hålla i gruppen och styra den, plus att man kan begränsa informationen till vilka som ska se det.

Om dom här små trådarna ska fortsätta så kan man ju räkna med samma problem varje gång...

I'm just telling U roll

då har du ju nått å göra på jobbet nu då wink du vet ju hur facebook funkar tongue

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
D_MAN ?
26 april 2010 · 1 038 Inlägg

RacingBunny skrev:

GTi-R_Danne skrev:

RacingBunny skrev:
Ja någon direkt struktur är det ju INTE...

Och varför åka från Moraberg så jäkla tidigt, d va som att bara byta "träffpunkt"

Varför inte starta en grupp eller evenemang på Facebook, och enbart inbjudna får se informationen om VAD som händer...

Hö hö. våga vägra facebook big_smile

Aaa d är ju sååå mycket bättre att våga vägra facebook än att bli av med småglin, idioter, folk som inte vet hur man ska bete sig, muppar på moppar och farbror blå.

Jag skulle vilja se den som tar initiativ till att skapa en sms lista eller skickar pm till alla, med en grupp på Facebook så kan ju flera vara administratörer och hålla i gruppen och styra den, plus att man kan begränsa informationen till vilka som ska se det.

Om dom här små trådarna ska fortsätta så kan man ju räkna med samma problem varje gång...

I'm just telling U roll

Jo ja vet och ja har redan blivit förfrågad om att fixa ihop något men ja kör thats it.

sms-lista kan ju inte vara så svårt men hur får man rätt folk på listan, gå å fråga folk om dem ska köra eller inte på träffen, då kommer säkert 70% svara ja bara för att få vara med på sms-listan för att få veta vart å när det är race.

Man tycker ju att något team som redan finns tar över då tid å träffplats finns.

Men visst, kör på facebook men vem meddelar dem som inte har facebook?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
RacingBunny
26 april 2010 · 508 Inlägg

GTi-R_Danne skrev:

RacingBunny skrev:

GTi-R_Danne skrev:
Hö hö. våga vägra facebook big_smile

Aaa d är ju sååå mycket bättre att våga vägra facebook än att bli av med småglin, idioter, folk som inte vet hur man ska bete sig, muppar på moppar och farbror blå.

Jag skulle vilja se den som tar initiativ till att skapa en sms lista eller skickar pm till alla, med en grupp på Facebook så kan ju flera vara administratörer och hålla i gruppen och styra den, plus att man kan begränsa informationen till vilka som ska se det.

Om dom här små trådarna ska fortsätta så kan man ju räkna med samma problem varje gång...

I'm just telling U roll

Jo ja vet och ja har redan blivit förfrågad om att fixa ihop något men ja kör thats it.

sms-lista kan ju inte vara så svårt men hur får man rätt folk på listan, gå å fråga folk om dem ska köra eller inte på träffen, då kommer säkert 70% svara ja bara för att få vara med på sms-listan för att få veta vart å när det är race.

Man tycker ju att något team som redan finns tar över då tid å träffplats finns.

Men visst, kör på facebook men vem meddelar dem som inte har facebook?

Nu har jag i alla fall skapat en grupp som heter "södertälje bilträff", vet inte hur lyckat det är/blir men enbart dom som är med kan se information om vad som händer. I gruppen ser man vilka evenemang som händer med tid å plats. ( Detta är enbart en test för att se hur pass det funkar)
Men jag har egentligen ingen större lust å "stå" för träffarna eftersom jag redan gjort d förr, så jag kan mer än gärna göra fler till admins så slipper jag stå för infon som händer där smile

Sandra Bilnörd...
26 april 2010 · 310 Inlägg

Kul att träffarna är igång igen. Synd bara att det inleds med att folk beter sig illa. Kan någon berätta för mig VARFÖR man ställer sig och burnar/försöker burna mitt bland alla bilar innan de har sopat bort allt grus?! Väldigt sorgligt tycker jag.

Ganska bra uppslutning ändå! smile

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd
Yanni Volvo förare
26 april 2010 · 102 Inlägg

Kul att se lite fina bilar, var tyvärr tvungna att åka tidigt. Tråkigt men så är det.. smile

D_MAN ?
26 april 2010 · 1 038 Inlägg

Nu är det så här att ja prova ett long shoot, tog å maila en kille, han skulle ta upp saken å diskutera internt först och bad om telnr för att komma med besked eller eventuella frågor så fort som möjligt.

Avslöjar inge mer nu förren det är i hamn eller fått nobben.  big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
9000_A50
26 april 2010 · 12 Inlägg

sebbe666 skrev:
jag fick en ide inatt hur vi ska bli av med farbror blå. men det är inget jag tar här på internet.......fan jag låg nästan somnlös hela natten, men jag kom på något , så det lönade sig att inte sova,,,,godnatt nu,,,

Jag tar oxå gärna emot ett pm om du vill dela med dej av dina idéer smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang