Eftersnack: 1:a Södertälje träffen Moraberg 25/4 kl 19:00

D_MAN ?
29 april 2010 · 1 038 Inlägg

Haas skrev:
Bra idé.
Men åter igen...för en del av oss inte tillhör det här "inre gänget" som finns här, och är 100% seriösa.
Hur ska vi kunna komma åt detta?

Skriv upp er på listan när ni anmäler er för körning  å ge faan i att sprida det vidare å kom själva till "mötesplatsen" dvs inte ha 10 bilar med polare på släptåg.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
_Tony_ ???
1 maj 2010 · 661 Inlägg

GTi-R_Danne skrev:

Haas skrev:
Bra idé.
Men åter igen...för en del av oss inte tillhör det här "inre gänget" som finns här, och är 100% seriösa.
Hur ska vi kunna komma åt detta?

Skriv upp er på listan när ni anmäler er för körning  å ge faan i att sprida det vidare å kom själva till "mötesplatsen" dvs inte ha 10 bilar med polare på släptåg.

så då kommer det att bli utan publik??

Falkich Telge Drifting Team
1 maj 2010 · 602 Inlägg

Då suger det ju, dom flesta som är där e ju publik.... Det där med telefonen va en bra plan tycker jag, men det gäller att nån tar tag i det åxå. Och alla är välkomna, alla utom dom som sabbar träffarna, typ polisen och idioter!

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
_Tony_ ???
1 maj 2010 · 661 Inlägg

Falkich skrev:
Då suger det ju, dom flesta som är där e ju publik.... Det där med telefonen va en bra plan tycker jag, men det gäller att nån tar tag i det åxå. Och alla är välkomna, alla utom dom som sabbar träffarna, typ polisen och idioter!

precis. annars kommer morebergs träffarna dö ut ganska fort tror jag.

Falkich Telge Drifting Team
1 maj 2010 · 602 Inlägg

Risken finns ju, jag tror dom flesta som kommer till moraberg kommer för att se race senare.

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
smokerubber 940LTT
1 maj 2010 · 76 Inlägg

tror knappast det kommer att komma folk till moraberg eller våra blackrace som vill"tjalla till polisen"

klart man ska ha med sig polare o deras bilar, men nummret skall dock inte ges till vem som helst, finns någon  ung polis där ute som säkert läst denna tråd och som kanske e sugen på detta nummer:S

någom som är tillräckligt ansvarsfull för att ta på sig ansvaret samt har tid att driva detta? kanske blaumes? eller 540 mannnen:D

bilar me choke....lider på vintern!
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
ThaLeffe
1 maj 2010 · 204 Inlägg

Glöm inte att träffen är en träff fortfarande och inte församling inför nykvarn!

prova ha en träff som enbart träff och inget mer så kanske staten lugnar ner sig!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
Krist
1 maj 2010 · 716 Inlägg

Varför inte bara att sebbe666 kommer på en sträcka, och folk i moraberg frågar och sprider det vidare till vänner etc. Tror knappast polisen går fram å frågar haha. Eller fixa telefon listan, släg upp ett par papper på en bil som folk går fram till å skriver Garaget-namn/namn och tele nr. Å sen någon har ett sim kort som bara används för detta, alla kontakter e från garaget och sen skicka mass-sms till alla. Kommer kosta lite, men vafan kom t mig så tankar ja på kortet, lite måste man offra för att ha kul big_smile

PM mig för förslag så ska ja nog komma på en förbättring wink

Mvh, Krist.

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
_Tony_ ???
1 maj 2010 · 661 Inlägg

Krist skrev:
Varför inte bara att sebbe666 kommer på en sträcka, och folk i moraberg frågar och sprider det vidare till vänner etc. Tror knappast polisen går fram å frågar haha. Eller fixa telefon listan, släg upp ett par papper på en bil som folk går fram till å skriver Garaget-namn/namn och tele nr. Å sen någon har ett sim kort som bara används för detta, alla kontakter e från garaget och sen skicka mass-sms till alla. Kommer kosta lite, men vafan kom t mig så tankar ja på kortet, lite måste man offra för att ha kul big_smile

PM mig för förslag så ska ja nog komma på en förbättring wink

Mvh, Krist.

mm... men tror tyvärr inte att problemet endast ligger i var info står/sägs.
Polisen ser ju en massa bilar som dessutom inte åker lagligt allihopa. gissa vart polisen åker då tongue

HANBES E30 Kärlek
2 maj 2010 · 114 Inlägg

vf inte köra en hemlig träff där bara några av oss får komma, de som man litar på o kommer varje gång, vi kan träffas nåndag nånstand behöver inte vara samma plats så vi kan prata om det o hitta en lösning som gör alla glad istället för att förlorar publiken, tänk på istället för att prata här o vilken polis som helst kan läsa... kanske en bra idé???

BMW 523ia M-paket "glidare" (2000)
Krist
2 maj 2010 · 716 Inlägg

Blire någon träff idag? Vädret ser lovande ut... Ett prov igen för å kolla om polisen kommer skulle va bra å göra egentligen...

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
Falkich Telge Drifting Team
2 maj 2010 · 602 Inlägg

Låter trevligt, tror dock att det e lite sent påtänkt nu.

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
HANBES E30 Kärlek
2 maj 2010 · 114 Inlägg

fan va kul o vi skulle köra träffen idag me så fint väder joh

BMW 523ia M-paket "glidare" (2000)
BlauMes
2 maj 2010 · 1 801 Inlägg

Tänkte precis på det!! Ska vi köra en spontan träff idag kl 19? big_smilebig_smile

Så jäkla fint väder och man är duktigt sugen! big_smile Jag står där kl 19 iaf smile

Saab 9-3 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang