Eftersnack: Första Södertälje träffen av No Shame Racing 8/5

M-jonsson
8 maj 2011 · 63 Inlägg

Träffen var bra, men är som dom flästa andra väldigt besviken.
Anordna träff o fika på olika dagar om ni inte vill ha publik.

Brän däck inte vänner.
Xhion
8 maj 2011 · 84 Inlägg

Blev sjukt besviken på detta alltså ! Fikat har liksom varit söndags nöjet, men men nu kan man lika gärna stanna hemma på söndags kväll å vila upp sig inför jobbet på måndagen liksom "/
Som flera har sagt, funkat i så många år tidigare, varför ändra nu ?

keggan MDS Montör
8 maj 2011 · 112 Inlägg

ska ni bjuda på kaffet får ni åtminstonde ta och bjuda på bullarna...

Rawad C20LET
8 maj 2011 · 1 041 Inlägg

fasiken ingen som frågade mig om jag skulle fika!
surt med en fika utan bullar vet jag big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
keggan MDS Montör
8 maj 2011 · 112 Inlägg

Rawad skrev:
fasiken ingen som frågade mig om jag skulle fika!
surt med en fika utan bullar vet jag big_smile

word!

cruel88 CREW FTR
9 maj 2011 · 435 Inlägg

Jag sett fram emot denna träff hela vintern! fikat har vart skit bra och jag som kommer från Arlanda typ har en bit att rulla, ändras inte fikat så alla kan vara med kmr ja inte dyka upp fler gånger!

dock var träffen KANON:D många bilar o mycket folk:D ni som tog, upp med bilder:D vill se om ja hamna med på nånbig_smile (S70R saffran)

FUCKTARD RACING CREW
Yanni Volvo förare
9 maj 2011 · 102 Inlägg

Instämmer med dom flesta. Riktigt dåligt med fikat. Tycker man isf skriver innan att det inte är "vanligt" fika som alla får komma och dela med andra. Annars var det ju roligt att det kom så mycket bilar :-) skulle dock varit roligare om alla fick vara med som förra sommaren vid fikat.

Karlsson_92
9 maj 2011 · 18 Inlägg

Håller med alla en stor besvikelse! De har varit grymt fika, men de här var de sämsta jag varit på..
Men träffen var bra smile

Denniz-B
9 maj 2011 · 161 Inlägg

Tack NRS för kvällen, riktigt roliga bilar på fikat och många i moraberg:) Bilder slänger jag upp i morgon när jag får lite tid över!

Simster TNM
9 maj 2011 · 89 Inlägg

kan dom som vill drifta ge fan i att göra det på parkeringen när det finns andra bilar kvar?
är det svårt att fatta att andra människor har bilar som kostar mer än 1000:- och inte vill ha stenskott?

jag talar givetvis om skrot-volvo 740 och sierran.

trist att det inte var öppet race heller, vart långt att åka för ingenting.

Rawad C20LET
9 maj 2011 · 1 041 Inlägg

Det kommer flera träffar o jag vet att de på nästa träff de lär ta med sig bullar först sedan kaffe o mjölk o även socker för de som vill, men det var en första träff o den va lyckad iaf, men som sagt vart inga bullar till fiket idag men nästa gång blir det en bättre fika.
så nästa gång blir det bättre smile´

Ps jag vill ha vaniljmunk ingen vanlig bulle big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
cruel88 CREW FTR
9 maj 2011 · 435 Inlägg

Simster skrev:
kan dom som vill drifta ge fan i att göra det på parkeringen när det finns andra bilar kvar?
är det svårt att fatta att andra människor har bilar som kostar mer än 1000:- och inte vill ha stenskott?

jag talar givetvis om skrot-volvo 740 och sierran.

trist att det inte var öppet race heller, vart långt att åka för ingenting.

Håller fullkomligt med där! denna grej tas upp i princip alla träffar men inga blöjraggare tycks fatta de!

FUCKTARD RACING CREW
bimmer-power
9 maj 2011 · 34 Inlägg

Rawad skrev:
Det kommer flera träffar o jag vet att de på nästa träff de lär ta med sig bullar först sedan kaffe o mjölk o även socker för de som vill, men det var en första träff o den va lyckad iaf, men som sagt vart inga bullar till fiket idag men nästa gång blir det en bättre fika.
så nästa gång blir det bättre smile´

Ps jag vill ha vaniljmunk ingen vanlig bulle big_smile

jag har dock hört annat men man kan ju alltid hoppas

Rawad C20LET
9 maj 2011 · 1 041 Inlägg

lungt det blir bättre o bättre för varje gång, men som sagt denna gång ingen fika alls men nästa blir det bättre, för då e det inte så jätte roligt att sitta där med kaffe utan bullar ju

samtidigt så sommaren har nyss tittat ut så flera träffar blir det i hela sthlm o många bjuder på fika med bullar cool

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
keggan MDS Montör
9 maj 2011 · 112 Inlägg

Rawad skrev:
Det kommer flera träffar o jag vet att de på nästa träff de lär ta med sig bullar först sedan kaffe o mjölk o även socker för de som vill, men det var en första träff o den va lyckad iaf, men som sagt vart inga bullar till fiket idag men nästa gång blir det en bättre fika.
så nästa gång blir det bättre smile´

Ps jag vill ha vaniljmunk ingen vanlig bulle big_smile

plockar med mig en vaniljmunk enkom för din skull nästa gång! haha

adam_honda
9 maj 2011 · 42 Inlägg

besviken man blir på det här!!! vi som har det långt att åka till och ifrån kan lika gärna stanna hemma eller? det är ju publiken som fick det såhär långt och det har ju funkat i flera år! ska det vara hemligt så gör det en annan dag!!

Honda civic type r "ep3" (2004)
Honda civic "EK" (1998)
Simeh
9 maj 2011 · 1 Inlägg

Kommer inte bli fika för alla på hela året sa NSR själva på plats. Hoppas det ändras.
Men har ändå förståelse, fanns nog inte tillräckligt med fikastolar denna gång. neutral

Danjul
9 maj 2011 · 107 Inlägg

Jag kan berätta för er som har klagomål angående fikat.

Vi på NSR har letat i flertal veckor efter ett café att köra fikat på eftersom vårt gamla har bommat. Det går knappt att hitta något i söderort därför blir det fikafritt för de flesta. Vi har ju faktiskt fikat för dom som "fika", och går man inte all in på fikat så får man inget fika tyvärr, någon annan lösning ser jag faktiskt inte tyvärr.

Detta av säkerhetsskäl, man kan inte ta in 500pers i en lokal som tillåter max 20pers och fika, det går bara inte, och vi tänker inte tumma på säkerheten.

För er som missade hela fikat kommer en liten fikafilm snarast smile

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
pasen
9 maj 2011 · 23 Inlägg

Fika!

Senast redigerat av pasen (9 maj 2011)

Alå Dala!
RoberthR
9 maj 2011 · 345 Inlägg

Jag var så sjukt lost att jag hamnade i ett bostadsområde någonstans i bushen utan gps eller dylikt. haha tongue

Supra Club Sweden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang