Eftersnack: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

Freddeponken
11 september 2011 · 663 Inlägg

Ekis! skrev:
Sjukt trevlig träff... Nästa år vill vi ha ett pris för långväga besökare.. wink  Vi rullade 80 mil igår med en E30 cab för att kika på träffen, ingen av oss är missnöjd sjukt kul och trevligt.. smile Bra organiserat..

Vi valde dock att rulla hemöver före karavanen tack vare milen... Nästa gång tar vi och samlar ihop fler bilar ifrån Sundsvall och rullar ner... Blir till att sova över då smile

Mvh

Nu ska jag säga att den tanken har slagit oss men svårt att få det genomförbart då man måste ha koll på alla långväga, säg att du får priset för att åkt längst och då kommer det fram någon som säger men jag då, jag har ju åkt från Malmö..haha du hajar=)

MVh Fredde

Jenmarry
11 september 2011 · 154 Inlägg

Tack till ALLA för denna grymt lyckade sista träff!! big_smile Önska alla en härlig höst/vinter tid smile
Jag kommer med bilder under sen kväll ev. i morgon då jag är bortrest idag.
Kram på Er!

Freja84
11 september 2011 · 147 Inlägg

Tycker faktiskt inte man ska få pris för att åka på en träff priset är att se alla fina bilar och ha trevligt smile men thats my opinion.

BMW M3 E92 "Hulkan2" (2009)
Ekis!
11 september 2011 · 1 210 Inlägg

Freddeponken skrev:

Ekis! skrev:
Sjukt trevlig träff... Nästa år vill vi ha ett pris för långväga besökare.. wink  Vi rullade 80 mil igår med en E30 cab för att kika på träffen, ingen av oss är missnöjd sjukt kul och trevligt.. smile Bra organiserat..

Vi valde dock att rulla hemöver före karavanen tack vare milen... Nästa gång tar vi och samlar ihop fler bilar ifrån Sundsvall och rullar ner... Blir till att sova över då smile

Mvh

Nu ska jag säga att den tanken har slagit oss men svårt att få det genomförbart då man måste ha koll på alla långväga, säg att du får priset för att åkt längst och då kommer det fram någon som säger men jag då, jag har ju åkt från Malmö..haha du hajar=)

MVh Fredde

Kan hålla med... Kanske vid inpasseringen??  Att man talar om vart man kommer ifrån.. Hade varit en kul grej..
smile  85 mil tur och retur igår.. Men de var de värt!

Ekis!
11 september 2011 · 1 210 Inlägg

Freja84 skrev:
Tycker faktiskt inte man ska få pris för att åka på en träff priset är att se alla fina bilar och ha trevligt smile men thats my opinion.

Du kan ha en poäng.. Däremot så är ju dom flesta träffar väldigt centraliserade runt om mälardalen och södra sverige..

Dom få träffar som är ovan sundsvall är få räknade.. Och helt ärligt, har du varit norr om dalälven på en träff wink

Kan vara en morot för långväga besökare.. smile

Ajja nästa år sover vi över vilket fall som helst.. smile Är ju endå mina hem"trakter"

Senast redigerat av Ekis! (11 september 2011)

Freddeponken
11 september 2011 · 663 Inlägg

Freja84 skrev:
Tycker faktiskt inte man ska få pris för att åka på en träff priset är att se alla fina bilar och ha trevligt smile men thats my opinion.

jo så sant såsmile Nöjd med tvätthinken du vann?

Freddeponken
11 september 2011 · 663 Inlägg

Jenmarry skrev:
Tack till ALLA för denna grymt lyckade sista träff!! big_smile Önska alla en härlig höst/vinter tid smile
Jag kommer med bilder under sen kväll ev. i morgon då jag är bortrest idag.
Kram på Er!

Tack själv, hoppas det blev några shyssta bilder vid munktellarenan efter burgerking ocksåsmile bara kasta upp allt du du fota=)

Senast redigerat av Freddeponken (11 september 2011)

Freja84
11 september 2011 · 147 Inlägg

Absolut  va jätte fin hink hehe smile jag är supernöjd. Och Ekis förstår det är långt men ibland får man lida lite för att nå sitt mål big_smile tycker det va starkt jobbat att åka så långt ska du/ni ha eloge för men tycker fortfarande man ska åka för att ha kul och se alla underbara bilar tycker det ska vara motivationen för det hela smile

BMW M3 E92 "Hulkan2" (2009)
Ekis!
11 september 2011 · 1 210 Inlägg

Freja84 skrev:
Absolut  va jätte fin hink hehe smile jag är supernöjd. Och Ekis förstår det är långt men ibland får man lida lite för att nå sitt mål big_smile tycker det va starkt jobbat att åka så långt ska du/ni ha eloge för men tycker fortfarande man ska åka för att ha kul och se alla underbara bilar tycker det ska vara motivationen för det hela smile

Absolut.!  Därför vi kom ner oxå.. smile 
Som jag sa kanon träff, med mycket fina Bmw  Nästa år kommer vi ner och denna gång med flera bilar...

Freddeponken
11 september 2011 · 663 Inlägg

Freja84 skrev:
Absolut  va jätte fin hink hehe smile jag är supernöjd. Och Ekis förstår det är långt men ibland får man lida lite för att nå sitt mål big_smile tycker det va starkt jobbat att åka så långt ska du/ni ha eloge för men tycker fortfarande man ska åka för att ha kul och se alla underbara bilar tycker det ska vara motivationen för det hela smile

Du vet om att med just den hinken du tog medföljer ett presentkort och det ger dig möjligheten att få tvätta alla funktionärers bilar med bmw-originalprodukter=)

alain www.bimmerpower.org
11 september 2011 · 3 995 Inlägg

Freddeponken skrev:

Freja84 skrev:
Absolut  va jätte fin hink hehe smile jag är supernöjd. Och Ekis förstår det är långt men ibland får man lida lite för att nå sitt mål big_smile tycker det va starkt jobbat att åka så långt ska du/ni ha eloge för men tycker fortfarande man ska åka för att ha kul och se alla underbara bilar tycker det ska vara motivationen för det hela smile

Du vet om att med just den hinken du tog medföljer ett presentkort och det ger dig möjligheten att få tvätta alla funktionärers bilar med bmw-originalprodukter=)

Bara alla funktionärers bilar? big_smile

Senast redigerat av alain (11 september 2011)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
CarpeDiem German Engineering
11 september 2011 · 9 083 Inlägg

alain skrev:

Freddeponken skrev:

Freja84 skrev:
Absolut  va jätte fin hink hehe smile jag är supernöjd. Och Ekis förstår det är långt men ibland får man lida lite för att nå sitt mål big_smile tycker det va starkt jobbat att åka så långt ska du/ni ha eloge för men tycker fortfarande man ska åka för att ha kul och se alla underbara bilar tycker det ska vara motivationen för det hela smile

Du vet om att med just den hinken du tog medföljer ett presentkort och det ger dig möjligheten att få tvätta alla funktionärers bilar med bmw-originalprodukter=)

Bara alla funktionärers bilar? big_smile

lollollollollol

Senast redigerat av CarpeDiem (11 september 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Freja84
11 september 2011 · 147 Inlägg

Hahahaha!  Det säger du smile tvättar du min först så kan jag ta din efter min bil är ju så lätt att hålla ren ;D

BMW M3 E92 "Hulkan2" (2009)
lauge
11 september 2011 · 2 Inlägg

Stort tack till alla för en klockren bmw träff återigen! Riktigt fina bilar! Längtar tills nästa år redan nu, jag hörde nått om Mantorp kanske, det skulle ju vara riktigt skoj om det går vägen. Även stort tack till alla som röstade på min bil, var verkligen inte vad jag hade väntat mig:) Riktigt kul:) Men rätt bil vann, sjukt fin bil! Ha det bra gott folk! Mvh Lauge

Jenmarry
11 september 2011 · 154 Inlägg

Ja dom bästa blev nog på kvällen, riktigt shysst miljö där smile

Freddeponken skrev:

Jenmarry skrev:
Tack till ALLA för denna grymt lyckade sista träff!! big_smile Önska alla en härlig höst/vinter tid smile
Jag kommer med bilder under sen kväll ev. i morgon då jag är bortrest idag.
Kram på Er!

Tack själv, hoppas det blev några shyssta bilder vid munktellarenan efter burgerking ocksåsmile bara kasta upp allt du du fota=)

Haas
11 september 2011 · 385 Inlägg

Härligt å höra att det blev en lyckad träff. Inte för att man skulle tvivla på de men smile
Själv hann man inte med denna gång, men laddar redan för 2012.

jon-as
11 september 2011 · 162 Inlägg

Tack för en trevlig dag och ledsen för de som stod i kö bakom miljöbilen och tvingades stå ut i etanolångorna wink
Vi rullade dock hem efter peoples choice.

FantasticZ4
11 september 2011 · 147 Inlägg

Tack för en trevlig träff! Fina bilar, bra arrangerat och kanon väder! Dock som en del påpekat så var kortegen rörig och alldeles för kort. Men stora hela tummarna upp!

-Malin-
11 september 2011 · 11 Inlägg

tog några bilder på träffen här är ett ett smakprov smile massor av flera bilder kommer
https://www1.garaget.org/gallery/images/167/166728/166728-ae25721bb499042d2d2306606a4fabf4_tn.jpg

42emil
11 september 2011 · 539 Inlägg

Har endel bilder. Men kan inte ladda upp dom, mitt internet funkar inte. sad

Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang