Sony Ericsson C702 något att köpa?

Kanelbullen
30 juni 2008 · 1 722 Inlägg

Är det något att köpa ? Bra eller Dålig , vad vet du om den modellen är den värd att köpa?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
fagervall
1 juli 2008 · 99 Inlägg

Hämtade mig en igår, nöjd med den, förutom att knappsatsen känns lite "oldstyle" och småa knappar.

BMW 540IA (1993)
mrcelica
1 juli 2008 · 1 639 Inlägg

Säger bara Samsung Soul, ljusår före allt som SE och Nokia har att erbjuda.... OLED displayen (den interaktiva touchpanelen) är så grym !!!!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Kanelbullen
1 juli 2008 · 1 722 Inlägg

Höhö nu vill jag inte ha samsung eller Nokia , bara sony ericsson ! wink

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Tribbe SAAB♥SUBARU
1 juli 2008 · 1 636 Inlägg

Har en c902i och den har massor buggar. 702'an har ju dock funnits ett tag längre... Jag tror nog iaf att du blir nöjd.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Bjork OEM <3
2 juli 2008 · 6 957 Inlägg

Tribbe skrev:
Har en c902i och den har massor buggar. 702'an har ju dock funnits ett tag längre... Jag tror nog iaf att du blir nöjd.

Har din det oxå? Min e ja inte nöjd med hmm Stänger av sig sj då å då, kamerafunktionen ballar ur..
Har haft den i ca 2.5 veckor, så ja ska kontakta Tele2 å gnälla lite tongue

OEM <3
Tribbe SAAB♥SUBARU
2 juli 2008 · 1 636 Inlägg

Bjork skrev:

Tribbe skrev:
Har en c902i och den har massor buggar. 702'an har ju dock funnits ett tag längre... Jag tror nog iaf att du blir nöjd.

Har din det oxå? Min e ja inte nöjd med hmm Stänger av sig sj då å då, kamerafunktionen ballar ur..
Har haft den i ca 2.5 veckor, så ja ska kontakta Tele2 å gnälla lite tongue

Kameran gillar inte när man trycker på tillbaka knappen.
Och i förrgår gick inte väckarklockan i :S
Det är en av få saker som hänt... jag är inte heller helt nöjd.. bilderna blev för övrigt skarpare med min gamla k800i... visst det hade jag räknat med också men att det skulle vara så stor skillnad.. Den är dock bra på att spela in film med.. Men jag tror att 702'an funkar bättre iaf än så länge.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Mortalis VW-nörd?
2 juli 2008 · 4 332 Inlägg

E så less på ericsson, har haft min nu ett tag å kollat på å byta...alla ser fortarande likadana ut, efter 1-2 år som min e...fattar inte what's the point liksom. Byta ut en fjärrkontrollsdesign mot en annan...men c702an har jag läst test på att den skall vara bra iaf...om man vill ha en fjärrkontroll som inte sticker ut på nåt sätt

Kanse
2 juli 2008 · 1 120 Inlägg

jag har W980i är super nöjd smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Kanelbullen
2 juli 2008 · 1 722 Inlägg

Ska jag skaffa mig en W890 eller C702;an ?? W890 är en musikmobil och C702 en kameramobil... ?? För mig lutar det mest åt c702,an

Senast redigerat av Kanelbullen (2 juli 2008)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Bjork OEM <3
2 juli 2008 · 6 957 Inlägg

Tribbe skrev:

Bjork skrev:

Tribbe skrev:
Har en c902i och den har massor buggar. 702'an har ju dock funnits ett tag längre... Jag tror nog iaf att du blir nöjd.

Har din det oxå? Min e ja inte nöjd med hmm Stänger av sig sj då å då, kamerafunktionen ballar ur..
Har haft den i ca 2.5 veckor, så ja ska kontakta Tele2 å gnälla lite tongue

Kameran gillar inte när man trycker på tillbaka knappen.
Och i förrgår gick inte väckarklockan i :S
Det är en av få saker som hänt... jag är inte heller helt nöjd.. bilderna blev för övrigt skarpare med min gamla k800i... visst det hade jag räknat med också men att det skulle vara så stor skillnad.. Den är dock bra på att spela in film med.. Men jag tror att 702'an funkar bättre iaf än så länge.

Shit, de här är som att läsa va man sj tänker tongue

Bytte sj från k800 som nu ligger å samlar damm, men den blir nog snart dags att börja använda
igen för ja är INTE nöjd med mobilen ja köpt mad
Å kameran ja..bilderna blir ju fan sämre än innan hmm

OEM <3
LIVINL0UD
2 juli 2008 · 1 582 Inlägg

Har en C702 som är ca 3 veckor gammal och redan fått en del problem med den, mobilen kan haka upp sig ibland sedan så startar den om sig väldigt ofta vilket är otroligt irriterande sen så är knapparna inte dom bästa, är ganska så besviken. Ska skicka den till mobilakuten förhoppningsvis så lagar dom den smile

Bjork OEM <3
3 juli 2008 · 6 957 Inlägg

Pappi skrev:
Har en C702 som är ca 3 veckor gammal och redan fått en del problem med den, mobilen kan haka upp sig ibland sedan så startar den om sig väldigt ofta vilket är otroligt irriterande sen så är knapparna inte dom bästa, är ganska så besviken. Ska skicka den till mobilakuten förhoppningsvis så lagar dom den smile

Min har samma symptom att den stänger av sig, de vibrerar till sen så e den svart, rätt
va de så hoppar den igång tongue Har dock inte hänt på en vecka nu..*peppar peppar* tongue

OEM <3
j4nn3
3 juli 2008 · 116 Inlägg

En av mina bröder köpte sig en sådan rätt så nyligt. riktigt snygg och så, fast jag tycker endo att han bara gnäller på den big_smile. Har själv Nokia N81 med 8gb minne och är supernöjd!

Senast redigerat av j4nn3 (3 juli 2008)

Tribbe SAAB♥SUBARU
3 juli 2008 · 1 636 Inlägg

Bjork skrev:

Tribbe skrev:

Bjork skrev:

Har din det oxå? Min e ja inte nöjd med hmm Stänger av sig sj då å då, kamerafunktionen ballar ur..
Har haft den i ca 2.5 veckor, så ja ska kontakta Tele2 å gnälla lite tongue

Kameran gillar inte när man trycker på tillbaka knappen.
Och i förrgår gick inte väckarklockan i :S
Det är en av få saker som hänt... jag är inte heller helt nöjd.. bilderna blev för övrigt skarpare med min gamla k800i... visst det hade jag räknat med också men att det skulle vara så stor skillnad.. Den är dock bra på att spela in film med.. Men jag tror att 702'an funkar bättre iaf än så länge.

Shit, de här är som att läsa va man sj tänker tongue

Bytte sj från k800 som nu ligger å samlar damm, men den blir nog snart dags att börja använda
igen för ja är INTE nöjd med mobilen ja köpt mad
Å kameran ja..bilderna blir ju fan sämre än innan hmm

Idag var det andra gången som alarmet inte gick igång.... den dagen det blir strömlöst och min andra väckarklocka inte går igång kommer jag att försova mig :S
Min telefon har dock aldrig stängt av sig...

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
LIVINL0UD
3 juli 2008 · 1 582 Inlägg

Bjork skrev:

Pappi skrev:
Har en C702 som är ca 3 veckor gammal och redan fått en del problem med den, mobilen kan haka upp sig ibland sedan så startar den om sig väldigt ofta vilket är otroligt irriterande sen så är knapparna inte dom bästa, är ganska så besviken. Ska skicka den till mobilakuten förhoppningsvis så lagar dom den smile

Min har samma symptom att den stänger av sig, de vibrerar till sen så e den svart, rätt
va de så hoppar den igång tongue Har dock inte hänt på en vecka nu..*peppar peppar* tongue

Haha lät inte heller vidare för din del, tråkigt med att en så ny mobil ska krångla. Ja precis min har samma symptom som din, jasså vad skönt då, min har stängt av sig två gånger minst idag, ska skicka tillbaka den och hoppas det fixar sig snabbt då jag också köpte den på Tele2 sen så jobbar jag även där tongue

Magnus_KZU Blixtjägare
3 juli 2008 · 66 Inlägg

Köpte min C702 i tisdags och än så länge är jag nöjd

twin_cam Smålänning
3 juli 2008 · 7 877 Inlägg

Jag har en Ericsson SH868 till salu wink

-
Stor, tung, ful, har antenn, är över 10 år gammal, ingen kamera, inget MMS.

+
Typ okrossbar, bra ljud, bra mottagning, inte stöldbegärlig, bra batteri, krånglar aldrig och har SMS wink

Men kanske är lite gammalt... wink

Jag byter mobil när den går sönder... Men jag upplever SE i almänhet som mer genomtänkta än andra vad gäller menyer och funktioner...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
sliimjiim kör raggar traktor
3 juli 2008 · 203 Inlägg

C702 är en riktigt bra mobil o pappa har en sån och han e bilmekaniker...så den tåller lite.. tongue

Burn tire not your soul
pilocereus Ptysch
3 juli 2008 · 74 Inlägg

Den funkar superbra, dock så måste den uppdateras innan det blir bra. Fixar man enkelt med usbkabeln hemma.

*Edit: Menar då främst problemen med kameran och att den startar om sig. smile Knappsatsen tkr jag dock inte är spec dåligt.

Senast redigerat av pilocereus (3 juli 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang