Inbrott i bilen utanför Entrén till Elgiganten/Mio Bäckebol kl 1640.

MulleTurbo1990
1 september 2008 · 143 Inlägg

Idioter, att folk inte kan skilja på mitt och ditt är bara så jävla tråkigt.. Får du reda på vem de är så får du åka hem till personen i fråga och ta ett redigt "snack" me han..

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
BMW M3 Cab (2002)
Klantelon
1 september 2008 · 1 Inlägg

PWG754 Går till en vit Golf behöver dock inte vara den finns ju några till kombinationen på 3 siffror men fick upp den när jag testade runt lite.

LazerHawke
1 september 2008 · 1 268 Inlägg

Ägaren till den vita golfen ovan med PWG754 bor på Teologgatan i göteborg...

85an
2 september 2008 · 249 Inlägg

Man skulle kanske skaffa ett larm som går till mobilen så man får en signal om någon bryter sig in.

Tattare finns det gott om.

christofferedil Yellow bug!
2 september 2008 · 1 640 Inlägg

LazerHawke skrev:
Ägaren till den vita golfen ovan med PWG754 bor på Teologgatan i göteborg...

Kul att ni hänger ut en ont anande ägare till en Vit Golf baserat på gissningar..


Men ja, ontopic:

FAN att folk inte kan låta bli andras saker. Och vad beror det på att man inte kan ha bilen ifred längre, behöver jag ens nämna det?

Enda lösningen är att ge fan i att lämna någonting synlig.. Helst ha larm på bilen också.. Samt ha en risig Ford Eskrot som shoppingbil..

Senast redigerat av Edil_ (2 september 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
CarpeDiem German Engineering
2 september 2008 · 9 083 Inlägg

Fyfan va tråkigt sad

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
J-P-R DO IT LOW STYLE
2 september 2008 · 1 342 Inlägg

Lider med dig helt klart. Fick min bil vandaliserad/stöldskadad i helgen. Det tjuvarna kom iväg med i slutänden var ett stycke 90-tals mobilantenn, för sidoblinkerserna hittade jag 50 m bort krossade.

Skadorna kan ni se här: http://www.garaget.org/?car=93541

Cascade
2 september 2008 · 264 Inlägg

Lider med dig och blir jävligt sur när man hör sådant här. Har själv råkat ut för liknande. Dock skulle jag agera om jag såg ngt pågående brott tex när ngn står och skruvar av fälgarna på en bil utanför ett köpcentrum. Invånarna i Sverige är ju kända för att aldrig agera eller ta konflikter. Tex en äldre person i mitt område ser ifrån sitt fönster hur ngn krossar flertalet bilrutor på parkeringen, men hon ´ville / kände´ inte för att ringa polisen. Hon ser sedan hur gärningsmannen GÅR iväg.. Helt jävla suveränt!

Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang