löst ta bort

snoddas
11 juli 2012 · 1 142 Inlägg

åk till bjuv å fråga runt efter nån med de regnr:et big_smile lite långsökt å ganska tråkigt men kanske värt de i slutändan om nu folk är samarbetsvilliga

A-Dahlgren Dahlgren
11 juli 2012 · 450 Inlägg

Hur betalade du ? Om du satte in pengar på hans konto så gör en polisanmälan och kontakta din bank ?

Jiimpa
11 juli 2012 · 767 Inlägg

so_loud_it_hz skrev:
jaja jag har kvitto jag skrev det själv

Skrev du kvittot själv?! Ni ska ju skriva kvittot tillsammans och både köpare och säljare ska skriva under!

Hur betalade du handpenningen? Inte satte du väl över den i god tro till hans konto utan att ha träffat säljaren?
Betalar du handpenningen ska du ju få med dig nycklarna till bilen men ägaren behåller ju regpappret och på kvittot ska det stå när full betalning ska göras. Efter det skickas pappret in och då får du hämta bilen.

Det låter som att du har blivit lurad. Finns det inga underskrifter på kvittot att handpenning är lämnad så är det nog tyvärr ganska kört. Men eftersom du har regnr så kan transportstyrelsen faxa uppgifter om ägaren till dig..

Vurtne DEVIL
11 juli 2012 · 1 171 Inlägg

Vad är problemet? Har han skrivit på kvitto, och du gav handpenning, förmodar att du gav han kontanter.
Du kan iallafall göra en polisanmälan om det är så att han skrev på kvittot också, annars sitter du ganska långt ner i skiten.

bmw m power
Nissan Skyline R33 "fzt" (1994)
Audi A6 Avant 2.0TFSI "twisted" (2006)
tompe
11 juli 2012 · 8 Inlägg

Människan du haft att göra med är en skit, och han skiter i allt och alla ......... det finns ingen annan utväg än att sätta dit honom, och han har säkert massor av skit bakom sig ........... en jävla looser, inget annat. Gå till polisen och fyll på hans register med mer skit.

patrik90j
11 juli 2012 · 847 Inlägg

har skickat sms till dig hör av dig! så kan jag hjälpa dig

Senast redigerat av patrik90j (12 juli 2012)

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Hamilton
12 juli 2012 · 8 872 Inlägg

Tråd rensad.
Det är inte tillåtet att publicera namn och adresser i tråden!


Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
MulleTurbo1990
12 juli 2012 · 143 Inlägg

Du går in på : https://www21.vv.se/fordonsfraga/ och kollar där, sen går du längre ner så står där att det finns tilläggs information att få, men då måste du låna någons fax, skriver in fax nummert där, skickar iväg och så har du namn och adress på nuvarande ägare och dom 2 innan smile

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
BMW M3 Cab (2002)
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
TURBO-MARCUS
12 juli 2012 · 7 Inlägg

här maick

https://www21.vv.se/minasidor/logon/Reg … /minasidor

se om du får fram något där smile

Slash Saabifierad
12 juli 2012 · 2 026 Inlägg

Ta en titt på hans facebook, har han lurat dig kan man göra mycket på det kontot wink (förutsatt att han har något, men bedragare brukar av någon anledning ofta ha facebook)

Senast redigerat av Slash (12 juli 2012)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Glesmark
12 juli 2012 · 1 938 Inlägg

Skriv reg.numret och hans telefonnummer i tråden så skall du nog få mer hjälp.

Senast redigerat av Glesmark (12 juli 2012)

Nybergrobin
12 juli 2012 · 2 385 Inlägg

Glesmark skrev:
Skriv reg.numret och hans telefonnummer i tråden så skall du nog få mer hjälp.

Ts vet redan vem bluffmakaren är men Hamilton tog bort alla inlägg som innehöll information om personen tongue Vi fick tydligen inte hänga ut personer här

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang