Inför Sundsvallsträffen 2012-07-28 kl:10.00-15.00 på Mekonomen i Birsta, Obs platsbyte!!

Trinket
10 juni 2012 · 69 Inlägg

frågan e väl om det är nån mening för mig att ställa upp tongue
så får se hur jag gör som wink

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
Zleem Fitted North
10 juni 2012 · 468 Inlägg

Hoppas på att man får fälgarna och coilovers innan bara :-)

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Mellander Yrkes Chafför
10 juni 2012 · 380 Inlägg

jävla typiskt att man ska till finland då..... hmm

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
23 juni 2012 · 271 Inlägg

Vi dyker upp med Pure Passion! Ska bli skojj att ställa ut på ett nytt ställe, i en ny stad. big_smile

// Lelle

https://www1.garaget.org/gallery/images/96/95021/95021-d87d26421ccbe61be374934b181fc8ab.jpg

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
JosefinJustin
26 juni 2012 · 51 Inlägg

Anmälningarna börjar på att rulla in så det är jätte roligt.
Jag hoppas varkligen att det blir en trevlig tillställning med massor av fina bilar.
Glöm inte att sprida vidare till era kompisar, och glöm absolut inte bort att anmäla er själva om ni har en stylad bil som ni vill ha bedömd. Anmäld= garanterad en plats.  smile
Vi ses! // Josefin

Ellertz Norrlänning
27 juni 2012 · 1 453 Inlägg

Mellander skrev:
jävla typiskt att man ska till finland då..... hmm

Finland? Vad fan Melle wink

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Mellander Yrkes Chafför
28 juni 2012 · 380 Inlägg

Ellertz skrev:

Mellander skrev:
jävla typiskt att man ska till finland då..... hmm

Finland? Vad fan Melle wink

Men bror som på om man får ledigt :0

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Najs
29 juni 2012 ·

Skulle åkt upp men såg i kalendern att d e samma dag som springsteen i gbg :-( jaja. Får väll skicka upp bilen me realcar om d finns möjlighet för dom :-)

KRT-BlackPearl
30 juni 2012 · 379 Inlägg

Roligt att det är någon som vill hitta på saker för bilintresserade. tumme upp för dig tjejen wink

Quartermile-man
1 juli 2012 · 37 Inlägg

Kan bli nåt detta! Liten fråga bara för oss som kommer långväga ifrån...Tvättmöjligheter i närheten???

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
KRT-BlackPearl
3 juli 2012 · 379 Inlägg

Ja nu kan man börja ha nedräkning till träffen man rakt länktas för att se på lite fina bilar smile

racer-putte
4 juli 2012 · 6 558 Inlägg

Quartermile-man skrev:
Kan bli nåt detta! Liten fråga bara för oss som kommer långväga ifrån...Tvättmöjligheter i närheten???

finns massor av det  statoil gärde  ... ok i skönsberg ... sen kan nån annan fylla på  .. smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
PerArne Mycke vill ha mer...
4 juli 2012 · 611 Inlägg

racer-putte skrev:

Quartermile-man skrev:
Kan bli nåt detta! Liten fråga bara för oss som kommer långväga ifrån...Tvättmöjligheter i närheten???

finns massor av det  statoil gärde  ... ok i skönsberg ... sen kan nån annan fylla på  .. smile

OKQ8 Timrå om man kommer norr ifrån, fast vill man till en sån här tvätta själv med högtryck så finns det bara en i Sundsvall och det är i Nacksta.

Om Inte Biltema kan ställa upp med en avspolningsplats? fast det skulle väl bli sån kö dit då....

//Per-Arne
Quartermile-man
4 juli 2012 · 37 Inlägg

Ok.och det i Nacksta nån adress/vägbeskrivning.Kommer söderifrån...

PerArne skrev:

racer-putte skrev:

Quartermile-man skrev:
Kan bli nåt detta! Liten fråga bara för oss som kommer långväga ifrån...Tvättmöjligheter i närheten???

finns massor av det  statoil gärde  ... ok i skönsberg ... sen kan nån annan fylla på  .. smile

OKQ8 Timrå om man kommer norr ifrån, fast vill man till en sån här tvätta själv med högtryck så finns det bara en i Sundsvall och det är i Nacksta.

Om Inte Biltema kan ställa upp med en avspolningsplats? fast det skulle väl bli sån kö dit då....

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
cobra80
4 juli 2012 · 17 Inlägg

Är jag ledig så komma jag å barna å tittar.

JosefinJustin
8 juli 2012 · 51 Inlägg

OBS OBS OBS! Träffen är flyttad ifrån Biltema till Mekonomen i Birsta Lärlingsvägen 1 är det som gäller, men datum och tid är det samma.

Tvättmöjligheter finns då på plats!

Hjälp mig att sprida detta vidare är ni så snälla.

S-line-Daniel
8 juli 2012 · 160 Inlägg

Quartermile-man skrev:
Ok.och det i Nacksta nån adress/vägbeskrivning.Kommer söderifrån...

PerArne skrev:

racer-putte skrev:
finns massor av det  statoil gärde  ... ok i skönsberg ... sen kan nån annan fylla på  .. smile

OKQ8 Timrå om man kommer norr ifrån, fast vill man till en sån här tvätta själv med högtryck så finns det bara en i Sundsvall och det är i Nacksta.

Om Inte Biltema kan ställa upp med en avspolningsplats? fast det skulle väl bli sån kö dit då....

De skulle finns tvätt möjligheter på plats på mekonomen i brista där träffen ärsmile

Senast redigerat av Iridium-Daniel (8 juli 2012)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=302314 Mitt projekt!!
Audi A4 Avant quattro "DD Audin"
Volvo S40 T5 AWD "One of a kind"
ConfuseD
8 juli 2012 · 57 Inlägg

Tror jag kommer. Nackdel att man jobbar natt på fredagen.
Får hem mina nya fälgar till veckan.

racer-putte
8 juli 2012 · 6 558 Inlägg

ja du fröken justin smile här kommer du hem till mig i lilla nordanstig å berättar att träffen e flyttad  smile va ska man säga  tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
tjarniz
8 juli 2012 · 361 Inlägg

finns det platser kvar? smile   beslutsångst hundutställning eller bilutstälölning denna dag  det är frågan big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang