volvo å älg dekal

Roz-104 typ..eh..va?
23 januari 2009 · 582 Inlägg

Mrc30 skrev:
det är ett jevla skit klistermärke.. inte roligt o ta bort det. när man om nu ev ska sälja sin bil alla vill inte ha ett älg märke.. på själv hade  ja det på min 850 när jag tog bort det var som solen brännt fast det i lacken  även när  ja polera en massa försvann det inte  när man dragit bort klistermärket

Men de beror väl mer på kvaliten av själva klistermärket? Finns ju folk som sätter andra märken på sina bilar o kan få samma problem då.
Men frågan om själva älgen i sig, så tycker jag de är en rolig ide.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
wimhed
23 januari 2009 · 510 Inlägg

nu blev ja sugen på att beställa ifrån dekaltrim haha .. Vilken storlek ska man ha för att det ska passa på framskärmarna? Samma sak om man vill ha nått på framrutan, inte vågrätt utan lodrätt?

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
Rand
23 januari 2009 · 1 024 Inlägg

tycker det är skitfult ser förjävligt ut. det ska vara stilrent

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
teamvolvoracing Trucker
23 januari 2009 · 1 220 Inlägg

sån dekal blir det å beställa 2 st av och sätta på framskärmarna på bilen:P tycker de ser ganska bra ut med älgen big_smile

Vissa är bara bättre än andra!
LordLife
23 januari 2009 · 998 Inlägg

Skit fult och helt onödigt. Lika vanligt som volvo i det här landet.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
wimhed
23 januari 2009 · 510 Inlägg

wimhed skrev:
nu blev ja sugen på att beställa ifrån dekaltrim haha .. Vilken storlek ska man ha för att det ska passa på framskärmarna? Samma sak om man vill ha nått på framrutan, inte vågrätt utan lodrätt?

Va ute och mätte och dom som är 9*10cm ska passa bra smile Så nu kommer det snart sånna till bilen plus annt om 7 dagar xD

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang