Release: GARAGET 7.2 (Lista på nyheter)

chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

volvo_460 skrev:
jo jo men känns så jobbigt att söka på ord hela tiden förut va ju alla där blandat humor bilar mc känns så segt att söka,

kanske finns klipp som man inte ens vet vad man ska söka på som sökord och då går man ju miste om den filmen ju...förstår du hur jag menar hehe är lite dålig på beskriva tongue

sen svara du aldrig på om ni ändrar texten efter nån lagt up en film tongue

Du behöver inte söka. Klicka på "Kategorier" i menyn säger jag ju. Det är precis som det var tidigare där. Ingen skillnad alls smile

Vi ändrar endast texten när vi rekommenderar ett klipp.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
MeloveGolf Vw trimmare
28 september 2008 · 2 995 Inlägg

chrizz när man är inne på Informationsmeddelanden så är det (0) i alla kategorier men högst upp "visa alla" visar () istället för (0)

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

MeloveGolf skrev:
chrizz när man är inne på Informationsmeddelanden så är det (0) i alla kategorier men högst upp "visa alla" visar () istället för (0)

Tack. Fixar det strax.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
mickecorrado Bilplåtslagare
28 september 2008 · 1 036 Inlägg

Om man trycker på Nya videoklipp längs ned på sidan under "just nu" så blir det något konstigt med tummen upp/ned.

Smoke Tires Not Drugs.
Industry Alfa Romeo 166
28 september 2008 · 310 Inlägg

chrizz skrev:

volvo_460 skrev:
jo jo men känns så jobbigt att söka på ord hela tiden förut va ju alla där blandat humor bilar mc känns så segt att söka,

kanske finns klipp som man inte ens vet vad man ska söka på som sökord och då går man ju miste om den filmen ju...förstår du hur jag menar hehe är lite dålig på beskriva tongue

sen svara du aldrig på om ni ändrar texten efter nån lagt up en film tongue

Du behöver inte söka. Klicka på "Kategorier" i menyn säger jag ju. Det är precis som det var tidigare där. Ingen skillnad alls smile

Vi ändrar endast texten när vi rekommenderar ett klipp.

ja jag har försökt men de händer inget tex om jag klickar på katerogribilar så händer inget men om jag därimot skriver tex mazda på sökord då hittar den filmer men annars gör den inte de händer inte ett skvatt om man bara klickar i kategorin sad

Ford Focus (2015)
Soulweeper stray dog
28 september 2008 · 197 Inlägg

Har du hunnit sova något mr.chrizz ? smile

Jag vet inte om jag missade något, men har försökt läsa igenom förstaposten 2 ggr och hittade inget om det.

Bedömningssystemet med stjärnor.
På "senast uppdaterade" så finns för mig vissa med svagt lysande stars, är det bilar som jag redan bedömt? (hade inget minne utav de flesta bilarna thats why)

Tänkte bara fråga, eftersom stjärnorna inte finns där när jag klickar på en sådan bil, och jag alltså inte kan bedömma dem.
Har för mig att man kunde ändra sin röst innan? Or am I fooling myself?




En bra wtf upplevelse fick jag annars första gången jag klickade upp g-org. Var inte beredd på det alls.
I like! big_smile



   EDIT
NVM:
Jag såg så KLART efteråt att stjärnorna endast hade flyttats..
Men jag undrar ändå varför vissa är svagt lysande smile no hard feelings

Senast redigerat av Soulweeper (28 september 2008)

......... att jag ens orkar bry mig......
chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

volvo_460 skrev:

chrizz skrev:

volvo_460 skrev:
jo jo men känns så jobbigt att söka på ord hela tiden förut va ju alla där blandat humor bilar mc känns så segt att söka,

kanske finns klipp som man inte ens vet vad man ska söka på som sökord och då går man ju miste om den filmen ju...förstår du hur jag menar hehe är lite dålig på beskriva tongue

sen svara du aldrig på om ni ändrar texten efter nån lagt up en film tongue

Du behöver inte söka. Klicka på "Kategorier" i menyn säger jag ju. Det är precis som det var tidigare där. Ingen skillnad alls smile

Vi ändrar endast texten när vi rekommenderar ett klipp.

ja jag har försökt men de händer inget tex om jag klickar på katerogribilar så händer inget men om jag därimot skriver tex mazda på sökord då hittar den filmer men annars gör den inte de händer inte ett skvatt om man bara klickar i kategorin sad

http://www.garaget.org/video/category.php?c=1

Video -> Kategorier -> Bilar

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
-Akerfeldt-
28 september 2008 · 2 638 Inlägg

En funktion jag saknar i vidoedelen är att när man söker på ett ord, eller en bilmodell t.ex. så kommer videona upp i oordning, t.ex. den högst upp är skapad för 1 år sen och den näst längst upp för 3 dagar sen. Skulle kunna finnas en funktion så att man kunde söka på "senast uppdaterade" eller är det bara jag som missat nått?

chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

Soulweeper skrev:
Har du hunnit sova något mr.chrizz ? smile

Jag vet inte om jag missade något, men har försökt läsa igenom förstaposten 2 ggr och hittade inget om det.

Bedömningssystemet med stjärnor.
På "senast uppdaterade" så finns för mig vissa med svagt lysande stars, är det bilar som jag redan bedömt? (hade inget minne utav de flesta bilarna thats why)

Tänkte bara fråga, eftersom stjärnorna inte finns där när jag klickar på en sådan bil, och jag alltså inte kan bedömma dem.
Har för mig att man kunde ändra sin röst innan? Or am I fooling myself?




En bra wtf upplevelse fick jag annars första gången jag klickade upp g-org. Var inte beredd på det alls.
I like! big_smile



   EDIT
NVM:
Jag såg så KLART efteråt att stjärnorna endast hade flyttats..
Men jag undrar ändå varför vissa är svagt lysande smile no hard feelings

Håll musen över dessa svaga stjärnor så klarnar det snabbt smile
(bilen måste ha minst 5 röster för att betyget ska visas där och i bilens titel. Däremot kan man gå in på bilen och fliken "omdömen" för att se vad den fått för betyg hittills (om det är under 5 st totalt)).

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Runn WS7 Avstängd
28 september 2008 · 1 031 Inlägg

Fina nyheter...

Pontiac Trans Am WS7 E85 "Wings West" (1998)
Soulweeper stray dog
28 september 2008 · 197 Inlägg

chrizz skrev:
Håll musen över dessa svaga stjärnor så klarnar det snabbt smile
(bilen måste ha minst 5 röster för att betyget ska visas där och i bilens titel. Däremot kan man gå in på bilen och fliken "omdömen" för att se vad den fått för betyg hittills (om det är under 5 st totalt)).

Ibland undrar man varför man gick upp överhuvudtaget...
Men tack för fingervisningen:D


Bra jobbat annars. Som sagt.... Majoriteten tycker nog om det........... wink

......... att jag ens orkar bry mig......
Henkeman
28 september 2008 · 3 Inlägg

Jag upplever att filmerna "hänger" sig ibland. Efter att man klickat igång en film så hinner man se 1 - 2 sek sedan stannar videon men ljudet fortsätter. Uppdaterar man sidan så fungerar det. Händer bara ibland. Har även fått kommentar på en av mina filmer att inte bara jag har det problemet.
Kör Linux med Firefox 3.0.3.
Annars ser allt trevligare och snyggare ut! Bra jobbat.

chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

Henkeman skrev:
Jag upplever att filmerna "hänger" sig ibland. Efter att man klickat igång en film så hinner man se 1 - 2 sek sedan stannar videon men ljudet fortsätter. Uppdaterar man sidan så fungerar det. Händer bara ibland. Har även fått kommentar på en av mina filmer att inte bara jag har det problemet.
Kör Linux med Firefox 3.0.3.
Annars ser allt trevligare och snyggare ut! Bra jobbat.

Har också upplevt det faktiskt. Jag ska titta på det.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Henkeman
28 september 2008 · 3 Inlägg

Kan även meddela att dom gånger filmen hänger sig så kommer garaget.org loggan längst ner i filmen! Presis som på bilder man laddar upp!! Men laddar man om sidan, och när dom fungerar rakt av, så är det ingen logga med i filmen.
Där är nog problemet?

chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

Henkeman skrev:
Kan även meddela att dom gånger filmen hänger sig så kommer garaget.org loggan längst ner i filmen! Presis som på bilder man laddar upp!! Men laddar man om sidan, och när dom fungerar rakt av, så är det ingen logga med i filmen.
Där är nog problemet?

Hm, ja, det är ju själva "preview-bilden" som visas så, och klippet verkar spelas i bakgrunden. Väl uppmärksammat dock, jag ska titta på det!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
28 september 2008 · 963 Inlägg

När en vän godkänt vänförfrågan och man klickar på "Markera meddelandet som läst" så kommer en popup:

Sidan på http://www.garaget.org säger:

61322

<OK>

Peter_88
28 september 2008 · 45 Inlägg

Det går inte att flytta bilderna på min bil. det står error och att sidan inte finns



chrizz skrev:

sonken91 skrev:
såg bra ut smile men såg en sak, om man t.ex kollar på en bil och ska kolla på "senaste besökare"och kollar på nått namn  såg man inte allt ( så var det för mig iaf)

Fixat.

ScottaN skrev:
Ser riktigt bra ut! Men fattar inte meningen med att få ha kvar en såld bil....
Ps: kontoinställning funkar inte för mig..

Fixat.

2002tii KOMETFOTO
28 september 2008 · 2 247 Inlägg

Jag tycker att det är kul att sidan hela tiden förnyas.Imponerande vilket jobb Chrizz och hans kamrater lägger ner på  sidan.
Tycker även att det är mycket possitivt att ni är lyhörda för kritik dålig/bra samt tar er tid att kommentera och förklara hur ni tänker.

Senast redigerat av 2002tii (28 september 2008)

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

TCG skrev:
När en vän godkänt vänförfrågan och man klickar på "Markera meddelandet som läst" så kommer en popup:

Sidan på http://www.garaget.org säger:

61322

<OK>

Fixat. Ladda om sidan ordentligt bara så ska de inte komma upp nån mer gång.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
28 september 2008 · 11 780 Inlägg

volvo__142 skrev:
Det går inte att flytta bilderna på min bil. det står error och att sidan inte finns



chrizz skrev:

sonken91 skrev:
såg bra ut smile men såg en sak, om man t.ex kollar på en bil och ska kolla på "senaste besökare"och kollar på nått namn  såg man inte allt ( så var det för mig iaf)

Fixat.

ScottaN skrev:
Ser riktigt bra ut! Men fattar inte meningen med att få ha kvar en såld bil....
Ps: kontoinställning funkar inte för mig..

Fixat.

Tackar. Har plockat bort flytta-ikonen tillfälligt nu och noterar att det måste fixas.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang