PaintWorX

CarbonLoader Team Carkings
11 augusti 2010 · 2 300 Inlägg

kjerling skrev:
Här är årets resultat, tyvärr inget pris till Paul vad jag kunde se iaf...

http://www.custommotorshow.se/resultat.php

3:e pris New Styling Car var lackerad av Paul wink
Så helt prislös blev han inte.
Sist jag snackade med engelsmannen var för några veckor sedan & då skulle han försöka rädda PaintWorx. Hoppas han lyckades & bara har bytt lokaler för det är en härlig snubbe.
Goodluck Paul!

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
ace666 MINI-fil
20 augusti 2010 · 158 Inlägg

Jaså Paul har lämnat PaintWorx lokaler på Hisingen. Tråkigt att höra. Ingen som vet vart han har startat upp nu?

Mini Cooper S "Minibilen" (2004)
_DamnIt R1 driver!
20 augusti 2010 · 5 128 Inlägg

ace666 skrev:
Jaså Paul har lämnat PaintWorx lokaler på Hisingen. Tråkigt att höra. Ingen som vet vart han har startat upp nu?

Paintworks bil & mc lackering
Emmahult 25
370 24 NÄTTRABY

Där håller han till, iaf enligt Eniro! Dock vet jag inte om denna adressen ligger på Hisingen, kan ingenting om GBG! smile

Senast redigerat av _DamnIt (20 augusti 2010)

peegee Forummoderator
21 augusti 2010 · 2 924 Inlägg

_DamnIt skrev:

ace666 skrev:
Jaså Paul har lämnat PaintWorx lokaler på Hisingen. Tråkigt att höra. Ingen som vet vart han har startat upp nu?

Paintworks bil & mc lackering
Emmahult 25
370 24 NÄTTRABY

Där håller han till, iaf enligt Eniro! Dock vet jag inte om denna adressen ligger på Hisingen, kan ingenting om GBG! smile

What!
Den där adressen är ju Far Away från Gbg, närmare bestämt i Karlskrona, Blekinge yikes

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
_DamnIt R1 driver!
21 augusti 2010 · 5 128 Inlägg

peegee skrev:

_DamnIt skrev:

ace666 skrev:
Jaså Paul har lämnat PaintWorx lokaler på Hisingen. Tråkigt att höra. Ingen som vet vart han har startat upp nu?

Paintworks bil & mc lackering
Emmahult 25
370 24 NÄTTRABY

Där håller han till, iaf enligt Eniro! Dock vet jag inte om denna adressen ligger på Hisingen, kan ingenting om GBG! smile

What!
Den där adressen är ju Far Away från Gbg, närmare bestämt i Karlskrona, Blekinge yikes

Där ser vi hur dålig jag är på geografi! tongue
Men är lite lustigt att han ska ha begett sig från Gbg enligt Eniro. Får hoppas att Paul kanske kan lämna en egen kommentar om hur det verkligen ligger till, så vi alla slipper spekulera! smile

Putteliten
21 augusti 2010 · 9 068 Inlägg

Tror mera att det här ska vara rätt i så fall. Sen vet ju inte jag vad gammla adressen var.
Paint Worx
031 - 52 52 59
Backa Bergög. 11
422 46 HISINGS BACKA

_DamnIt R1 driver!
21 augusti 2010 · 5 128 Inlägg

Då är där 2 företag som heter nästan exakt lika. För reagerade inte över att den jag hittade stavade med k, och inte x

Milf_Hunter
21 augusti 2010 · 48 Inlägg

Gah hur kan jag ha missat den här tråden yikes yikes Nu blire sätta sej och läsa 288 sidor wink har det jag gör! big_smile

Milf_Hunter
23 augusti 2010 · 48 Inlägg

pjuuh suttit i ett ex antal timmar nu... FY FAN DU ÄR HELT GAAAALET GRYMM!!!! big_smile big_smile

Moonboy89 Mr.
22 september 2010 · 18 Inlägg

Paul, where are you???

Ford Sierra Cosworth AWD Is The Shiet!
http://www.stylingwebben.se - Bilstyling & Billjus
Gonzo_
22 september 2010 · 3 Inlägg

Paint Worx har bytt ägare . Heter Idag  Paint Worx Hb och Ligger kvar på Backa bergö gatan 11 .
Det drivs idag av Andreas och Gonzo Och Ramas prisbelönad motivlakerare & konstnär i Från Metal Tattoo   Paul Coen A.K.A Bulshit Paul som alla hans jämnåriga landsmän kallar honnom i Gbg  är icke välkommen i fastigheten  p.g.a hyreskulder på över 300.000 riksdaler bla till de nya ägarna av bolaget  . Ramas hem sida http://metal-tattoo.com/
ny Paintworx hemmsida kommer innom kort;)
samma concept.  Mindre snack & mer verksatad 

Väl mött Mvh PaintWorx Crew

Some mutherfuckers should have been swalowd again att birth ....

_DamnIt skrev:
Då är där 2 företag som heter nästan exakt lika. För reagerade inte över att den jag hittade stavade med k, och inte x

Moonboy89 Mr.
22 september 2010 · 18 Inlägg

I see... Hör av mig någon dag Gonzo...

Ford Sierra Cosworth AWD Is The Shiet!
http://www.stylingwebben.se - Bilstyling & Billjus
Hamilton
10 oktober 2010 · 8 864 Inlägg

Tråd låst på begäran av trådskaparen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang