Min Toyota Supra Har Blivit Stulen I Natt 19/10 Hjälp Mig Hitta Den!

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
20 oktober 2008 · 2 853 Inlägg

Lille skrev:
Det är klart att jag kör med helförsäkring på bilen när jag väl kör.... nu bara stod bilen pga att den va sönder och därför hade jag bara trafikförsäkring på den. trisst men sant.

då sku man nog ta livet av sig..lika.. fan va surt

turbo_joel
20 oktober 2008 · 57 Inlägg

fan va surt!! men de måste ju tagit den på släp eller något så NÅGON måste ju sätt något.. gått´runt oc knackat dörr hos grannar och liknande?    jag harvrit med en del och byggt dena bil så känner till hur saker och ting ser ut så se jag något jag känner igen så hojtar jag till!!

hoppas hela bilen hittas!

mvh

hoppas på 500hk!ää det var i saaben nu hoppas vi på 700hk i supran!! =)
Saab 9-3 sport "sleeper" (2002)
Saab 9-3sc "Carbon Hirsch" (2009)
highway Livsnjutare
20 oktober 2008 · 362 Inlägg

Lille skrev:
Tack för all hjälp och jag hoppas verkligen att någon ser den el hör nått.... baklagar så klart med din r33gtr också... "Försäkringsbädrägeri" :S haha fy fan vad klantigt av mig isf att bara ha en trafikförsäkring. Det va ju nästan lite komiskt av dig smile Bilen är min nu för er som inte har förståt det. så det är den gamles ägarens sida. Tack iaf för alla som vill hjälpa till och jag är grymt glad för det, tyvärr så är det som sagt nog redan för sent och motorn är nog redan på väg in i en ny bil. ha det bra alla

jag har inte påståt att det skulle vara ett försäkringsbedrägeri sad

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....
Audi A6 2,7 biturbo "quattro" (2000)
dabby född blåvit
20 oktober 2008 · 624 Inlägg

hemföräkringen?

Lille
20 oktober 2008 · 33 Inlägg

nej jag menade inte att du hade påstått det smile jag svarade på en massa olika inlägg på ett och samma smile dte va en annan som påstod det :S
Täcker hemförsäkringar sånt?
tack för alla svar

Jag börjar aldrig ett bråk, jag bara avslutar det ;)
Toyota Supra "Singelturbo" (1993)
Nissan GT-R "Vita faran" (2011)
Volkswagen Polo "lille" (2001)
dabby född blåvit
20 oktober 2008 · 624 Inlägg

Vet inte, var bara en tanke, stod bilen i garage som har anslutning till huset så låter det ju möjligt. Med anslutning menar jag inte ihopbyggt, utan det kan vara samförsäkrat ändå.
Ring och fråga.

Patz0
20 oktober 2008 · 18 Inlägg

Fy fan vad surt alltså. Jag håller koll här uppe i Norrland.

volvo_1987
20 oktober 2008 · 1 675 Inlägg

Har man bara trafik förs. på bilen. Täcker hemförs. vid inbrott i bilen.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Masterworks
20 oktober 2008 ·

Ska hålla ögonen öppna här i Stockholm!

b_gidlund
20 oktober 2008 · 1 Inlägg

Lille skrev:
MIN Toyota supra blev stulen inatt 19/10 I Väsby nere i skåne. DET är en väldigt extrem bil som är lackad med flames. "grått och svart" så bilen är lätt att känna igen.... Snälla säg till om ni ser den el hör något av nån. www.garaget.org/lille så ser den ut.
TACK PÅ FÖRHAND

Ögon finns även i gbg från lastbilen

highway Livsnjutare
20 oktober 2008 · 362 Inlägg

Lille skrev:
nej jag menade inte att du hade påstått det smile jag svarade på en massa olika inlägg på ett och samma smile dte va en annan som påstod det :S
Täcker hemförsäkringar sånt?
tack för alla svar

oki bra det smile

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....
Audi A6 2,7 biturbo "quattro" (2000)
Faniskogen Skogsfan
20 oktober 2008 · 649 Inlägg

volvo_1987 skrev:
Har man bara trafik förs. på bilen. Täcker hemförs. vid inbrott i bilen.

Är det så det är? Isf kan ju detta sluta en liten del lyckligt iaf!

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Lille
21 oktober 2008 · 33 Inlägg

Låter konstigt... isf måste dem väl bryta sig in i ett garage el nått.... min stod bara på en uppfart. får ringa idag och höra med dem. tack.

Jag börjar aldrig ett bråk, jag bara avslutar det ;)
Toyota Supra "Singelturbo" (1993)
Volkswagen Polo "lille" (2001)
Nissan GT-R "Vita faran" (2011)
EckeHolmgren T5 & R Fantast
21 oktober 2008 · 1 279 Inlägg

ska hålla ögonen öppna här med big_smile

Erik H
Smajly
21 oktober 2008 · 3 059 Inlägg

Lille skrev:
Låter konstigt... isf måste dem väl bryta sig in i ett garage el nått.... min stod bara på en uppfart. får ringa idag och höra med dem. tack.

Var det någon ruta sönderslagen? Asså fanns det glasrester kvar på uppfarten?

Lille
21 oktober 2008 · 33 Inlägg

Nä det fanns det inte :S det är det vi har tyckt va konstigt! Man misstänker ju den gamla ägaren rätt skarpt, att han är inblandad på något sett. Men jag kan inte tänka mig det igentligen. Han är kanske bara väldigt bra på skådespeleri. Det som är konstigt är att bilen stod hemma hos min bror och där va inte många som kan ha sett den där el vetat att den va där. Det va bara 2st och det va den gamla ägaren + hans kompis. håll ögon och öron öppna iaf. ha det

Jag börjar aldrig ett bråk, jag bara avslutar det ;)
Volkswagen Polo "lille" (2001)
Toyota Supra "Singelturbo" (1993)
Nissan GT-R "Vita faran" (2011)
kolvas
21 oktober 2008 · 4 001 Inlägg

Bara en fråga, hur många nycklar fick du med?
(jag vet att man kan kopiera nycklar men jag blir inte förvånad om det endast fanns 1 nyckel)

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
highway Livsnjutare
21 oktober 2008 · 362 Inlägg

Lille skrev:
Nä det fanns det inte :S det är det vi har tyckt va konstigt! Man misstänker ju den gamla ägaren rätt skarpt, att han är inblandad på något sett. Men jag kan inte tänka mig det igentligen. Han är kanske bara väldigt bra på skådespeleri. Det som är konstigt är att bilen stod hemma hos min bror och där va inte många som kan ha sett den där el vetat att den va där. Det va bara 2st och det va den gamla ägaren + hans kompis. håll ögon och öron öppna iaf. ha det

fan man kanske skulle bli en sådan där privat deckare.....
finns je en del saker man kan reda upp som polis och försäkringsbolag skiter i....

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....
Audi A6 2,7 biturbo "quattro" (2000)
Lille
21 oktober 2008 · 33 Inlägg

mmm du kan bli min detektiv om du vill... fick bara en nyckel :S han hade blivit av med den andra i en flytt. Men om det är han jag köpte den av kommer det komma fram och då vill jag inte vara i hans kläder. så vi får se... kolla så mycket ni kan runt Helsingborg, Lödde, Ängelholm, landskrona mm.

Jag börjar aldrig ett bråk, jag bara avslutar det ;)
Volkswagen Polo "lille" (2001)
Nissan GT-R "Vita faran" (2011)
Toyota Supra "Singelturbo" (1993)
_IsakssoN_
21 oktober 2008 · 310 Inlägg

Låter rätt troligt att de kan vara gamla ägaren..
Kan ju ha fel, men de låter som de.. sad
Hoppas du får tillbaka bilen snart

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang